Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Až já se vysním.. z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 8.6.2008 (00:17:02)
další>
ÁÁÁCH...
vyhodit rybu jen tak na břeh..
lehnout si do trávy a snít.
Ne na pánev.. to vyžaduje oheň !!!
..fuj, vždyť tohleto je práce..
takže..
.. jen krásný suchý břeh.

A až se vysním..
tak jen tak si ji zvednu
..jen tak si ji zvednu..
a pomalu ji sním.

Jenomže..

...ona smrdí !!!
..zapáchá..
..práce mizerná..

ÁÁÁCH.. ležet tak někde v krásném kraji chmelnic..
to krása, krása musí být..
ležet si v trávě.. popíjet mok zlatý
opít se pívem.. a nedělat nic..

..Jenomže.. !!!

..ten chmel se musí očesat
..zatracená práce..
já chtěl se nachmelit.
Však.. nejsem přežvýkavec.
s tím neudělám nic.

Aleeee..

jak praví básník pravý ..
(já za ním rychle musím jít !!!)
já jiné kraje.. moji drazí,
s ním musím navštívit.

Já jdu do kraje vinic
..kde nedělá se nic
kde jen se zpívá, pije..
a nikdy není hic.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 9.6.2008 > Pro všechny, kdo zavítají a zavítali ... Tohle bylo napsané jako reakce na slova mého nového přítele Raimunda z Totemu. Má poezii, jako mnoho jiných, které jsem vůbec, ale vůbec nerozuměl. Stačilo však pár slov a vím, co chce říci. (Co píše tzv... MEZI ŘÁDKY ) Vřelé díky všem, kdo kritizují... zvláště záporně..ale zároveň také vysvětlí co je nedobré, v čem vězí nechutnost a hniloba. Jen tak se každý, kdo udělá něco špatně poučí. Pokud CHCE !!! Myslím, že i v této nechutnosti, jako je ,,Až se vysním...,,se dá vidět mnoho věcí...
A) nechuť k práci
B) myšlenky toho kdo sní a je svými pocity někde zcela jinde, odkud se mu nechce do hnusu reality a džungle života
C) parodie a kritika na své okolí (politika, myšlení stáda lidí, atd)
...a mnoho dalších pohledů.

Ještě jednou díky především Raimundovy, který mi pomohl dívat se na poezii také jiným způsobem. A díky vám všem !!! Už jen za to, že jste zavítali...a četli. Pokud budete chtít, jste vždy vítáni.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.6.2008 > se tu usmívám..jdeš na to zhurta:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2008 > Mbonita> ...díky... (myslím, že pochopila)...také se usmívám
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 8.6.2008 > Hrozny se musí otrhat a vylisovat víno z nich.
Zatracená práce .....
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2008 > fialkova> Ahojky Fialková... (stejně jako Mbonitě)...vidím, že pochopila... díky, díky moc !!!
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 8.6.2008 > Když Ti nechutná suši, tak co jiného?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2008 > Raimund> Ahoj Raimunde, já odjíždím na dovolenou dneska... ale také pochopil !!! Chlape..moc díky... a zase se určitě ozvi !!!
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 8.6.2008 > pane Bože, poesie hnije
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2008 > Buran> hola hola..Ahoj Burane...Překvapilo mne (příjemným způsobem že jsi zavítal.) Máš pravdu...ale ne ve všem... Mým přáním bylo ukázat, kolik rozdílných směrů může být. Každému se líbí něco jiného. Ty řekneš..HNIJE.. jiný... CHACHACHACHA...a další...TO JE DOBRÝ... Burane, NEBER TO PROSÍM OSOBNĚ, ale je to reakce na mnohdy nechutnou kritiku k (zvláště) začínajícím autorům. Že se něco nepovede ??? Na jednu dobrou věc připadají desítky paskvilů. Nešlo by být jako kritik trošku ohleduplnější ??? Souhlasím a doporučuju zápornou kritiku !!! MUSÍ BÝT !!! Ale přece jen...
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.6.2008 > Bajata> Začínající autor by měl být nejvíce kritický sám k sobě, čím dříve, tím lépe. Nebudeme přeci vytvářet kroužek tupých, sociálních katů líbivosti, kterým ani vlastní h.... nesmrdí. Život je boj.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 10.6.2008 > Buran> 

Naprosto souhlasím.. A nejen začínající autor by měl být k sobě kritický. Ale problém je v tom, že ...každý autor si myslí, že předkládá jen to dobré. Na rozdíl od různých kritiků, kteří vytvořili kroužek tupých, sociálních katů líbivosti, kterým ani vlastní ... nesmrdí. A tito katové velice často hulvátským a neomaleným způsobem řeknou pouhé ,,H N U S ,, aniž by vysvětlili, v čem ten hnus spočívá. A začínající autorečku ( nechci napsat blbečku) vyznej se..chceš li být dobrým autorem, jako já jsem kritikem, bojuj. Život je boj.

Jenomže...uvědomují si tito odborní kritici, že právě začínající autoři mnohdy vůbec nechtějí bojovat..ALE  NAOPAK ??? Chtějí se vypovídat ze své bezradnosti, ze zklamání a bojů, které svádějí sami se sebou ??? Že  HLEDAJÍ  POROZUMĚNÍ A POMOC ??? Že dávají všanc širokému okolí na milost a nemilost své myšlenky, pocity a nejhlubší nitro ??? Ano, možná to neladí poeticky, literárně, nebo to není téma, které se zrovna NOSÍ, ale jsem přesvědčený, že jim je třeba pomoci, nasměrovat a ne říci pouhé    HNUS. Kdyby to nebyl ,,hnus..,, nebyly by na Totemu, ale někde zcela jinde. Jenomže...a to je důležité..jsou lidé, kterým právě tento ,,HNUS,, něco říká, připomíná a povzbuzuje do dalšího boje, kterým je právě život. Jak jste sám napsal. Nevím, jaký postoj k této odpovědi zaujmete, ale řeknuli, že rád uvítám vaši kritiku, i zápornou, myslím to naprosto vážně. A zavítáteli i bez kritiky, jste vždy vítán, ... I když často vaší poezii nerozumím. Nepoznám, co chcete říci. Jenomže.. a to je mnohem důležitější, jsou tací, kteří to poznají, kterým se to líbí. A o tom to je.


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.6.2008 > Bajata> Autor nemá myslet, autor musí vědět. Porozumění a pomoc je nutno hledat u sebe samotného. Každý autor se stává obchodníkem / děvkou, když předkládá své pocity a nitro, proto musí být připraven na vše. Pokud není, bude urážen a napadán do té doby, dokud nepřestane myslet a začne vědět.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (10) 10 11 12 13 14 15 16 17
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter