Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Život-golfové hřiště o 3 jamkách z kolekce Podstata života
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 16.6.2008 (13:08:34)
následující v kolekci>

První

Stojíš v údivu,

že

to.. tam padlo.

                              Druhá

                              Myslíš

                              volíš taktiku

                              medituješ

                              a .. padne snad..

                                                                    Třetí

                                                                    Už si říkáš

                                                                    umím

                                                                    vím

                                                                    poznám

                                                                    pravou chvíli

                                                                    pravého člověka

                                                                    a.. zaručeně mineš.

                                                                                                           Jsem u třetí

                                                                                                           A..zázraky umřely

                                                                                                           dnes,včera...v 18.století.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář já5 - 16.6.2008 > máš přemýšlivej den co:-)
<reagovat 
mjach (Občasný) - 16.6.2008 > Hezké srovnání, ale u třetí to nekončí... stejně musíš na další, jen ty předchozí už tě svazují ...
Body: 5
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 16.6.2008 > Zajímavé srovnání, vede k zamyšlení
Body: 5
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 16.6.2008 > ze života...
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 17.6.2008 > Zaujímavé.
Body: 5
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > Dokonalé-dobře to znáš.
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 17.6.2008 > :-)a pravda
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 17.6.2008 > Budu s tím golfem už fakt muset začít, vypadá to poučně :))
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 17.6.2008 > Michelle> přijeď ..půjdeme spolu hrát..snad se poučíme:-)
<reagovat 
anae (Občasný) - 18.6.2008 > jsem plavec .. vytrvalostní .. tam se maká a na výsledek se moc nehledí .. až snad když se objeví bílé útesy doverské :-D
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 18.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
mochilero (Občasný) - 18.6.2008 > přijde čas a zříš že zázraky jsou tady všude kolem nás...
když se nebudeš dívat očima... uvidíš je :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 18.6.2008 > Nic mi to něříká. Ale lbí se mně, že nejsi dívka jedné formy. Je to opravdu dost jinačí, než text, ke kterému jsem ti dnes psalo též nějakou poznámku. Úplně jiný. A to je myslím dobře. Najdeš si / se.

Kdybych to chtělo říct trochu technokraticky – je dobré znát různé formy, rozumět si s nimi a vědět, co dovedou. Aby jedno bylo připravené, kdyby náhodou jednou přišel obsah.

I když... forma je taky obsah a obsah bez formy neexistuje... atd.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 16.6.2008 > Jsi nějaká skromná. Já bych dal alespoň devět jamek.
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 16.6.2008 > Kejchal> :-) normálně hraju i 18..ale nějak se mi to vymklo:-)))))))))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 18.6.2008 > Mbonita> To bych "neučetlo".
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 21.6.2008 > Toto prvky té přímočarosti o které jsme mluvil jinde má -tím 18. stoletím to krásně vygraduje
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.6.2008 > První jamka: mládí.....druhá jamka: dospělost.....

třetí jamka: stáří............zázraky umřely..přichází rekapitulace...!!! ??? !!!

Takhle to promlouvá ke mně....a rozvržení jamek na hřišti??? Každý v této hře má jen jeden pokus. Tři jamky, tři údery. Pak končí všechny zázraky...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 17.6.2008 > Bajata> umíš texty číst:-) někdy ta třetí jamka přijde i dříve....a děkuji moc za přečtení
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.6.2008 > Mbonita> Mbonita..co se děje..chybíš mi na pokecu a vůbec v Totemu..Ozvi se..jestli můžu..rád pomůžu..také jste mně podrželi..ve tvém případě tu třetí jamku zakrývám dlaní, aby jsi se do ní ještě dlouho netrefila..jen se prosím tě ozvi..:-) :-) :-),,..nevzdávej nikdy svoje krušné cesty..,, ,,do prachu cesty se nesmíš položit..,,
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.6.2008 >

hodně se mi líbí konec. k tomu předtím jsem vlažný


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.8.2008 >

udělám si nějakou kolekci... do čísla časopisu, o "sportovních" textech na Totemu. Není totiž zas tak moc "sportoivní poezie" a ještě míň ji píší ženy...

 

v zásadě mě to moc neoslovuje pro svou prvnoplánovost a "čitelnost", ale líbí se mi golf :-)

 

 

PS: Být na třetí jamce z osmnácti...:-)) Lyrický subjekt má ještě všechno před sebou!


<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 9.8.2008 > drfaust> golf je skvělý sport...hraju ho,přesněji začínám s ním...a jinak někdy i na 3 jamce se může už vše zlomit má-li par 5 a vzdálenost k 400 m:-))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.8.2008 >

Golf jsem, zatím, nikdy nehrál. Pouze jednou jsem na golfovém hřišti přespal :-)) To bylo v Inverness, byl tam klid, jak jsem v noci tiše přišel, tak jsem ráno odešel :-)

 

Chtěl bych to ale někdy zkusit. Představuju si, že je u toho klid, že tam nejsou záplavy lidí, a že když tam lidi jsou, tak jsou solidní :)

 

Musel bych ale najít klub, který je otevřený akde pučují náčiní - ale to je snad běžné.

Par 5 a 400m. Teda kdybych každou ranou dal 100m, tak mi pořád jedna zbývá :-)))


<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 9.8.2008 > drfaust> 

Ti co hrají golf jsou hlavně nadšenci..jsou tam jistě i snobáci,ale to jsou i v jiných sportech..hole se běžně půjčují a zvolit klub..to je záležitost počáteční investice:-) radila bych nějaký "vesnický"..kde je členský poplatek zaplatitelný:-))

100 m bys dal ..se docela cítíš:-))))ale 80% úspěchu je tzv. krátká hra:-)odpal je jen počáteční fáze:-))ovšem když neodlálíš mimo golfové hříště:-)),do vody..či na jiné nehratelné místo...protože hlavní zásada v golfu je míček se hraje tak jak leží:-)))(i když jsou vyjímky)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.8.2008 >

vždyť já přeci žertuju :-))

 

 

jaké zapeklitosti se přihodí při hře občas sleduju v tv...

 

 

no, zaplatitelný polatek :-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter