Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Žena z kolekce Podstata života
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 24.1.2009 (11:58:14)

Anatomie dokonale zaoblená

Fantazií oplývá

Rozumná slovy neplýtvá

Okouzluje a je svá

Domov z maličkostí udělá

Inteligenci v sobě má

Tvárná se zdá,vášeň zná

Ale charakter  však má

 

a  i její duše je  zranitelná..

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Marquise des Anges (Občasný) - 24.1.2009 > Jo, tak bych byla ráda viděna:o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 24.1.2009 >
Body: 1
<reagovat 
ing. Zleditor (Občasný) - 24.1.2009 > nejhorší možný způsob...
Body: 1
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 24.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.1.2009 > no, vždycky mi byla nějak sympatičtější sportovní Artemis! :-) a samosebou mudrlantka Athéna
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 24.1.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 26.1.2009 > :-)
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 27.1.2009 > Já se v tom rozhodně nepoznám.
<reagovat 
tuik (Občasný) - 24.1.2009 > pěkně popsáno, ale trochu mi připadá, že to neříká nic nového. taková, klasická, stereotypní žena - oblá, okouzlující, vášnivá, domov z maličkostí udělá...není to obohacené žádným nápadem.
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 28.1.2009 > tuik> ty si ale vážně tuik.
<reagovat 
andzi (Občasný) - 29.1.2009 >

  .. a její duše je zranitelná, ..přesně tak


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář já5 - 18.2.2009 > popsána je tu ideální žena:-)
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 24.1.2009 > Ukaž mi jedinou, která má alespoň jednu z těchto vlastností.. kromě červeného pod čarou /nádherný dvojsmysl pro mou hnusnou náladu/.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 28.1.2009 > Uther Pendragon> Pche, nemusíš chodit daleko, třeba zrovna autorka ;)
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 28.1.2009 > Michelle> Tož u té bych byl pěšky tak za dvacet hodin. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 28.1.2009 > Uther Pendragon> Tož abys už vyrazil :))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 28.1.2009 > Michelle> Musím dělat dřevo. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 28.1.2009 > Uther Pendragon> Jistě, typický muž. Dožaduje se a jakmile mu je vyhověno, má tisíc výmluv proč zrovna teď.. letos.. v tomhle počasí.. a takhle před obědem se mu to nehodí
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 28.1.2009 > Michelle> Pak ty jsi typická žena - odpovíš netázána, nepravdivě a ještě jsi drzá.. :-)) Před obědem nikdy, mám segedín! :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 31.1.2009 > Uther Pendragon> Možná že netázána, ale rozhodně pravdivě a pokorně ;) Za tou pravou se běží před obědem, po obědě, v dešti i ve sněhové vánici, i kdyby byly jitrničky! :))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 31.1.2009 > Michelle> Pravou mám doma, proč bych běhal. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 31.1.2009 > Uther Pendragon> 

Jo? Ale asi nečte tvé poznámky pod básněmi, že? :))


<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 31.1.2009 > Michelle> Občas čte.. ale už mě zná.. :-)
<reagovat 
 makovicet (Občasný) - 13.2.2009 > Michelle> S blbcem nema cenu diskutovat. To je jako dokazovat kouli ze je kulata - nikdy to nepochopi :)) Mej se slunickove krasne!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 14.2.2009 > makovicet> :) Děkuji za podporu, ale mám se zatím jen sněhově ;)
<reagovat 
 makovicet (Občasný) - 20.2.2009 > Michelle> Mit se snehove - byt prikryvkou, tvarem, barvou, cestou, nadeji na rekou, more, dest, clankem nekonecneho kolobehu - a o to jde - nevypadnout ze hry! :)))
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 27.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 31.3.2009 > Takové jsme všechny ne? :)
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 31.3.2009 > Lamarski> myslím,že jsi to pochopila...ano je to tak:-)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.4.2009 > Mbonita> Pevně v to věřím:)
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 20.7.2009 > to, že to na první pohled neříká nic novýho, jak tu někdo napsal, to stojí za pozornost. taky jsem nikdy nevyhledával Seiferta, mj. proto, že se mi zdálo, že se od něj nic nedovím. jenže ten hlas, kterej tu promlouvá, se mi vyjevuje v nějaký jedinečný podobě, takže i těm známejm věcem dodává novej kontext. to mi přijde podstatný. nečtu jen informace, nebo neposlouchám rytmus, i když to vše taky, ale spíš se mi potvrzuje, jako mnohokrát předtím, že přitažlivot textu a potažmo autora pro čtenáře spočívá především v tom, zda chce on/ona v jeho světě přebývat. - teď mě ještě napadla jedna věc, v souvislosti s komentáři nahoře. jak je možný, že takovej Karel M. a Skold, kterej ti dává pravidelně jeden bod (nebo možná jedničku, kdoví) ty tvoje texty tak, evidentně sebemrskačsky, stále čte?
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 20.7.2009 > whispermoonlite> čte je proto,aby mi mohl sdělit,že nejsou dobré mé texty..to je vše,ale vůbec mu to nezazlívám,protože každý má právo volby.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter