Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sériová monogamie z kolekce Dotyky věcí, které opouštím
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 17.1.2009 (10:21:00)
následující v kolekci>

Legenda  o muži

který si odřeže víčka

vyroste z nich strom

z jehož listí

se nespí

 

nakouřeno v klíně

tabákem na vykuřování osamělých skleníků

...

 

Nechodím ven

střídám dvoje šaty

datum hádám

 

Stačil týden, abych si nastěhovala domů milence a jeho přátelé, kteří donesou zelené víno, žlutý meloun, všechno to jídlo, na které bych sulcovala. (Přílišná náklonnost k ženě ve vybledlých šatech).

Milenec je muž, který je tak nový v mém životě, že na něj v noci svítím očima jako na terarijního plaza v akváriu. Jeho vůně připomínají vlhčené kapesníčky, syrovost brzkého rána hladce oholených otců z úřadu.

(deník, září 2008)



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 17.1.2009 > :-)) :-))) to jsou mooc pěkný přirovnání! carpe diem
Doporučil 
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 17.1.2009 > usměvám se, leč tragikomicky     kaktusovitě líbezné příměry     mám chuť to napravit     se omluvit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Lukáš - 17.1.2009 > Výborné psaní, "Zajíčkovsky" upřímné
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 17.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.1.2009 > Nechodím ven / střídám dvoje šaty / datum hádám

Pěkné.
<reagovat 
čtenář Michal - 24.1.2009 > Ahoj Janele, jsem tak unavený, že nemohu spát. Posílám ti jen malý záblesk mezi dvěmi bílými deskami času. Četl jsem tvé nové věci. Vodilas mě tmavýmí, ale nádhernými obrazy svých postřehů a příběhů, v mnohém neotřelými a neuchopitelnými. 13. století je pryč. Myslím, že zaručeným lakmusem hodnoty umění, je vnímání něčeho blízkého, co sám člověk nedokáže vyjádřit, ale co mu dává pocit, že na chvilku pohlédl za oponu opravdového života. A to se ti právě daří. Alespoň u mně. Měj se fajn. Michal. BTW: Jak se vyvýjí tvůj světonázor? :-)
<reagovat 
O.T.A.A (Občasný) - 27.1.2009 > Milenec je muž, který je tak nový v mém životě, že na něj v noci svítím očima jako na terarijního plaza v akváriu.
Ale celé je to výborné. Ach, s posledním déčkem srdce krvácí. :) A zase se jeho činnost obnovuje, když ví,za co se dává. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 5.3.2009 > stehovat si domu chlapa hned po tydnu je krajneě nezodpovědne

co pak pripadne tehotenstvi, jak byste "rřesili".. ?
z tohoto jsou pak ty vrazdy deti v lůne matek - takzv. interrupce
Body: 4
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.3.2009 > dr. Wojtek> Ale o tom to přeci vůbec není!
Obávám se, že mé znalosti a svědomí jsou dostatečně velké na to, abych věděla co si mohu a nemohu dovolit. Nikdy bych na potrat nešla! Zde jsem si opravdu nastěhovala domů "milence", dobrého kamaráda Jeníčka, který se o mně nadstandartně staral, poté, co jsem se dorasovala při pádu z mokrých nádražních schodů. Naše nemocniční erotika spočívala v chlazení zdevastované nohy, podávání analgetik, obkladů v horečce a nákupu potravin, vaření portugalské kuchyně. Krásně voněl, měl hladkou tvář, miloval kávu a kouřil, proto ty odkazy v básni. Jenže práci v oboru historika našel až někde v Plzni, v archivu, takže se už nesetkáváme.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.3.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 2 3 (6) 7 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter