Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zaječí pás (věnováno touze) z kolekce Dotyky věcí, které opouštím
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 29.4.2008 (10:16:58)
další ve sbírce>

Po té

už spávala jen s rukou

zabořenou v srsti

ledvinového pásu

pod hlavou.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
touha (Občasný) - 29.4.2008 > nelze jinak...a dík
Doporučil 
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 29.4.2008 >

To jsem byl při čtení zvědav, kdeže měla tu ruku zabořenou.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.4.2008 > jak - poté? nebo po té? :-) tea?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > anae> po M., ale to té je tam schválně právě pro tu vícemožnost.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 29.4.2008 > Janele z Liků> celý život přemýšlím, jestli není lepší si té šetřit na tu pravou chvíli a raději si číst knihy :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > anae> Od té doby také více čtu, vpodstatě jen čtu...není nad zralou tříslovinu v té...Mladší má sklon k plísním a zkáze...
<reagovat 
mjach (Občasný) - 29.4.2008 >

Pokud se spí ve stoje

pod hlavou je dole,

pak to dává smysl, ne?

I bez té:-))))


Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > mjach> co je neuvěřitelné na kožešině pod hlavou, když spíš na boku a probíráš ji prsty?
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 29.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.4.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 29.4.2008 > nějak tomu vůbec nerozumím .) strašně nečitelná báseň
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > Lyryk> Zkrátka, když hladíš kožešinu zaječího pásu, to je ten, který se dává malým copatým holkám v kulichu, v zimě na ledviny, aby nenastydly, evokuje ti to ženský klín...(Totiž když jej hladíš "proti srsti").Jenom tak ze srandy mé dětinské vědy jsem tu kožku vyzkoušela na dvou mužích, jeden 36 let a druhý 10 let a říkali, že je moc krásně heboučké, mazlili se s tím, usínali u ní, je mi to vše jasné.-)...No a když nastane ta situace, že třeba ta žena odejde, můžeš si ten pocit zpětně vyvolat tím, že přejíždíš rukou po zaječině. Po babičce máme ve skříni i límec ze psa(probůh!)-ale to je spíše taková vizualizace drsnosrsté brunetky.-). Ležíš při tom na boku a tu kožku částečně pod hlavou a mezi prsty, jak kdyby sis hrál v posteli se zakrslým králíkem nebo osmákem, (který má na oháňce strašně srandovní chocholku).
<reagovat 
čtenář já5 - 29.4.2008 > text velmi výmluvný a jak je tvým zvykem netradičně pojatý,ovšem dobrý
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > čtenář> Já na sobě dělám různé čichavičné pokusy, oňufávám věci, dotýkám se jich se zavřenýma očima a zkouším si vymýšlet, čím vším a koho by mohly být. Jsem zvědavá, jaká svědectví ještě vydá přítelova skříň. Fascinuje mě, jak každý člověk voní jinak, vyprané věci jako ručníky, utěrky, ubrusy, osobní předměty, oblečení...Marně pátrám po jedné vůni, kterou jsem cítila na dvou lidech, na jednom muži ve vlaku a na ženě při nákupu v obchodě, ta vůně je magická, nějaký orientální parfém, vanilka, dřevo, do toho nějaký citrus, má to na mě blahodárné duševní účinky...Zkoušela jsem si ji vyrobit, nosila jsem v batohu pytlíky s vanilkovým cukrem.-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.4.2008 > Janele z Liků> Jani ty jsi neskutečnej tvor :))) Ale pátrej dál, třeba jednou vytvoříš neodolatelný parfém jako v tom starém filmu se Sandrou Bullock (Love Potion No. 9)... kdyby jo, zamlouvám si první várku
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > Michelle> ještě, že ne jako v tom filmu Parfém "Příběh vraha"...Já zatím zkouším jen byliny, špenát z kopřiv, všelijaké ženské čaje...Zkusím si vyrobit šampón.-)...Výroba parfému, to už bude určitě nějaká šílená destilace, každá vůně má více vrstev, pater...To bych vyrobila maximálně tak osvěžovač vzduchu na záchod...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.4.2008 > Janele z Liků> Vyzkoušej ho ale nejdřív na nějakém dobrovolníkovi (přítel se vždycky nechá něčím umluvit ), co ty víš, co by ti mohl natropit s účesem... afro, dredy, pleš...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > Michelle> To bude samozřejmě jen nějaký oplach vlasů z kopřiv či listů ořechu, v šampónech je šílená chemie, bohužel si lidé myslí, že ten ultra volume---shine---protecting shampoo bude lepší než obyčejný březový, lopuchový nebo vaječný (leda tak v rozčesávání),...ty vlasy to totiž ošetří jen na povrchu, neovlivní to výživu vlasů, proto je březová voda vmasírovaná do hlavy hotový zázrak...Na přítelovi nechci a nemůžu nic testovat, sama se podrobím...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.4.2008 > Janele z Liků> Ultra volume mi může bejt ukradenej, používám přírodní kosmetiku Lush. Nádherně voní (třeba mýdlo Honey I Washed The Kids, to je lahůdka, když se osprchuju a otevřu dveře z koupelny, provoním celý dům) a jsou bez chemie. Takovej kondicionér American Cream s vanilkama a jahodama, to je taky vymazlenej kousek. Doma mi všichni očuchávaj čerstvě umyté vlasy jako závisláci :)) Jen je to trochu dražší záležitost...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.4.2008 > Pěkná mini.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.4.2008 > Naty> já četla pěkné mimi
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 30.4.2008 > Janele z Liků>  To by ovšem mohlo být taky pěkné.
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 1.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > Kdybych byla při penězích, pak bych sáhla tímto směrem
http://www.edenshop.cz/lavera-cat_10.html?gclid=CJmX8ZCNgZMCFQ9hMAodi1S1BA. Ale co se týká babských rad, přesuňme se raději do vzkazníku.Název American cream mě děsí.
<reagovat 
 čtenář fialovázástěna - 30.4.2008 > Janele z Liků> Jani...já bejt tebou, tak vozkouším todle:
http://www.heidelbergcement.cz/cement/index.php?idp=41

je to pevný..je to pružný..vydrží to ohyb a zaručuje to objemovou stálost;-) specializuje se na strukturu!
používám to nějakej čas...a musim ti říct, s účesem nemám žádné starosti.... fakt perfektně drží
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.4.2008 > čtenář> děkuji za fundovaný příspěvek odborníka na pěstící hmoty, odkaz mám zaznamenán. Viděla jsi Vesničko má středisková? Jak nutili Otíka umývat uši, aby až naprší neměl v lopuchách zatvrdlej beton po svozu cementu?
<reagovat 
 čtenář fialovázástěna - 1.5.2008 > Janele z Liků> tudle scénu si nepamatuju... já si pamatuju jak kroutil krkem holoubkum a pak pana doktora.... teď když dělám řidičák... mám stejné problémy jako on... eště že chodim do autoškoly k jednomu mafiánovi... nevadilo mu, že jedu přes obec 90kou....(myslela sem že jedu 40.. koukala jsem se do otáčkoměru):-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 (2) 3 6 7 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter