Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"mrazák na gynekologii; - kam veřejnost nevidí .." z kolekce naše děti
Autor: dr. Wojtek (Občasný) - publikováno 20.1.2009 (00:44:45)
další v kolekci>
z archivu mého kolegy; - jen za rok 2007 bylo v ČR provedeno oficiálně 26 621 takzv. velkých interrupcí! "Čekáte-li nečekané dítě, volejte +420 800 108 000"


Poznámky k tomuto příspěvku
Aine (Občasný) - 20.1.2009 > je to maso - ale mrtvý, ještě se nic nenarodilo - cynismus? mě to nešokuje, spíš mě šokuje tvůj komentář - chceš to snad zakázat? ještě řekni, že jsi křesťan a ve mě chytnou saze
Body: 3
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 20.1.2009 > Aine> V tobě nemá co chytnout, ani saze.. :-)
Doporučil 
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Aine> nevim, co jsi zač ty - s velkým T ttě psát nebudu- ale člověk je člověkem od okamžiku, kdy splyne spermie s vajíčkem.. -v tom okamžiku se těch buněk "jako drábkem" přichytí duch, který je od Boha k tomu vyvolen!

<reagovat 
 Aine (Občasný) - 20.1.2009 > Uther Pendragon> hele nebuď chytrej---
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 20.1.2009 > Aine> 

Vice versa.. nebuď blbá. :-)

 

/Přátelské rýpnutí, neber si to zle. :-)/


<reagovat 
čtenář Skladník - 20.1.2009 > Mražené děti. Až se jich bude rodit málo, tak se mrazáky otevřou...(Státní rezerva)
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > čtenář> samá sranda, .ale že jde o VRAŽDYvraždy, to vas všecky nechává v klidu, ano?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.1.2009 > "...-SMUTNÉ, velice
smutné;... -etc.

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Zeanddrich E.> a nechtěls bys k tomu napsat něco víc, náhodou, tTy "defensore Vitae" ?
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > dr. Wojtek> hlavně žes ten titul dostal, to Ti stačí!?


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 21.1.2009 > dr. Wojtek> "...-bah; -nevíte zdaleka, co
já "všechno", a kdy, a kde...; -etc.

-"Nejúčinnější" jsou právě někdy
"Věci""skryté", pane dr. .

."
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 27.1.2009 >
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 27.1.2009 > hm.. budu zde raději mlčet.
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 20.1.2009 > na hranici s nima!
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 21.1.2009 > sempull tampush> ...s těma kyblíkama? Dyť je to neekologický...
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > sempull tampush> JAk to myslíš, ty zelenej nádhero!? -buď rád že tys se mohl narodit
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 21.1.2009 > Sallybill> vidíš... to mě nenapadlo... tak ukřižovat aspoň, no, nebo ukamenovat... i ty kyblíky

to je ekologický, ne?
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Sallybill> to je vtipné, opravdu
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 21.1.2009 > dr. Wojtek> je vtipný, jak všicni tobě podobní berou narození do tohoto světa jako dar
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.1.2009 > sempull tampush> a co by to bylo, když ne dar - "Boží" k tomu?
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 24.1.2009 > dr. Wojtek> 

bude fajn, když občas zapojíš mozek.. nebolí to...

 

měj se


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 24.1.2009 > sempull tampush> A Ty srdce... to ale občas bolí... a dost... .


taky se měj.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 27.1.2009 > dr. Wojtek> hehe, srando
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 21.1.2009 >

...to vám sou takový lidi, co sou plný nenávisti, ale nechtěj primárně nenávidět, tak to za něco schovaj, nejlépe za obranu nějakého idejálu.

...to sou vám takový lidi, co by chtěli být velcí, ale jsou prťaví, tak lezou ostatním po hlavách, aby se mohly dívat zpatra.

  Včera po noční jsem nevěděl, co by, tak jsem zaskočil k Bohu na kafe. Dělá moc dobrý. Ptal jsem se: Máš mě rád Bože? řekl: Miliju Tě (s velkým T, to jsem poznal)

...a Wojtka taky miluješ? ptal jsem se dál. Myslíš toho mamlasa? ujistil se Bůh. Ano zrovna toho, ubezpečil jsem ho a On řekl: Ano i toho.


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.1.2009 > Sallybill> "HA! A tedddď ses chytil! -houby víš "o Bohu...". Bůh by se jistě nezeptal "-Myslíš toho mamlasa?", protože ten by hned věděl, že "jsem to já!"
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 24.1.2009 > dr. Wojtek> Jasně, že to věděl, to jen byl z lásky ke mě shovívavý, jako ke všem stvořením. ...a když jsem odcházel, řekl mi: Vyřiď Wojtkovi, že jsa Bůh nepotřebuji ochranu. Od NIKOHO! Proč mu to neřekneš sám, já na to plácnuv Ho po zádech a on: Dyť mu to furt řikám himlhergot, ale von neposlouchá ...a ještě mu řekni ať se rači věnuje lásce k bližnímu, esli to chce mít u mě dobrý. Ještě jsem Mu řekl, že mě stejně neposlechneš a On zase, že to ví, ale ať to vyřídím, aby ses pak u posledního soudu nemohl vymlouvat, žes nevěděl. To prej jsou pak samé plané průtahy a to On prý tuze nerad.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 24.1.2009 > Sallybill> tebe člověče nechápu.. a tTvuj příspěvek -vlastně poznéámku- také moc ne

Bůh nepotřebujíe ochranu, ale nenarozené, naprosto bezbranné děti ano.. to je podle mne ta láska k "bližnímu"..

a za to se snad mám obávat Božího soudu? musim se ještě jednou pořádně podívat, co to vlastně píšeš, a jestli jsem včera v tom názoru na Tebe zase nesplet

Jsi opravdu tak "zmatený" ve svých názorech na toto, nebo je to snad jen .. nějaká hra?
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 25.1.2009 > dr. Wojtek> 

Podívej, Kamaráde. Jsi obyčejný člověk. Prožiješ obyčejný život a až přijde tvoje chvíle... třeba se Ti rozsvítí a na to vem jed doktore, že už bude pozdě cokoli napravit. Moudrý človek neustále pochybuje- o sobě, ale Ty jak se zdá máš jasno. Domníváš se, že oslovíš-li někoho "nádhero" upadne to v zapomění? Urážíš tak lidi, které ani neznáš. Cokoli o tom nahlas řekneš, nezmění to jaks to myslel. Navždy to zůstene v tvojí paměti, i když na to brzy zapomeneš. Jsou tací, kteří nikoho neuráží. Jsou morálně, tak vysoko, že samotná představa, že by někoho urazili, se jim hnusí... Co, když taky vyrosteš? Jak Ti ze sebe bude? Zeptej se sám sebe kolik lidí Jsi svou existencí potěšil a kolik zarmoutil.

  ...a pleteš se i kat může svojí práci dělat tak, aby setrvával v boží milosti.


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 26.1.2009 > Sallybill> nějak mně, čoveče, přestava bavit s Tebou diskutovat

Nna jasně položené otázky neodpovídáš, zato si pořád "meleš" to svoje..
Např. nevím, proč si myslíš, že"nepochybuju o sobě"..

-a oslovím-li někohoněkoho "nádhero", je to horší, než říci o někom např., že je "mamlas"?

a co se týče té Tvé pozn. o katovi- to by musel byt ale hodně, hodně "jednoduchej" člověk, aby se mu i tak dostávalo "milosti Boží".
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 27.1.2009 > dr. Wojtek> 

A co když místo toho, aby neúčelně obtěžoval lidi u oběda planými řečmi o špatnosti poprav, stane se sám katem, aby odsouzeným ulehčil odchod na onen svět. Jak může být Bohem nemilován, ten, kdo na svá bedra vezme břímě lidské krutosti, aby zmírnil její dopad?

  Víš o Bohu, jen co Ti řekli, jako každej. Díváš se na černobílou kouli a říkáš: Je bílá a ten naproti Tobě zase, že je černá... Hledej pravdu a najdeš děvku,kterou má každej. Je snadný bránit přísliby miminek, ale což nevidíš, že jejich bezbrannost je jejich zbraní? ...a co ti narození vzteklouni, cholerici, vágusové, narkomani, teplouši...? Těm už asi zbývá jenom Bůh.

  Nekárám Tě. Jen mám pocit, že stojíš po pás v bahně a podávám Ti ruku. Za vlasy Tě, ale tahat nebudu. Vím o patře v tomhle baráku, kde jsem Tvůj přítel. Tak, nazdraví


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 27.1.2009 > Sallybill> > hm.. budu zde raději mlčet.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 12.2.2009 > Sallybill> no ale k tomu katovi jeste musim riczt - jisteze, v urcitem smyslu mas castecne pravdu- treba Jidase, spolu se Steinerem, povazuji za velice pokrocilou bytoszt, ktery od Boha prijal na sva bedra velice tezky ukol- a pak jeste, statl se pro hodne dlouhou dobu, "synon\ymem" pro zradce, to jiste musi hodne težke

a co ja vim oBohu, to jsem tu jiz priznal nekolikrat, je zalozeno pouze na logice, dukazech, a mych rozumovych dedukcich.. - ale napr. Rud. Steiner, cetl jsi od nej alespon neco,? -anebo nemusime chodit daleko, "Mr. Ernest Rr. Zeandddrich," kterého znam osobne jiz vlastne pres 20 let, ten to ma taky ze sebe,ze svych zazitku- precti si alespon, co tu napsal u toho Sedlaka, nebo jinde
viz http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=230580, budhismus versus krestanstvi, nebo to u toho clanku uo Nejsv. Trojici, anebo u mych uryvku nekde.. a ted mluv - že |"jako kažzdý"..

<reagovat 
čtenář k - 28.2.2009 > (psal jsem obsáhlý komentář, potom si přečetl i jiné vaše příspěvky pod jinými díly a komentář smazal) vzhledem k tomu, že je toto koš bude moje poznámka adekvátní prostoru: pane Váš (to váš je důležité) bůh sídlí na trůně v pekle
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 5.3.2009 > čtenář> .. haha, pane
- nejsem psycholog, ale tolik jestě poznám, ze s tím vVasim obsáhlým komentáre,m, co jsete udajne smatzal, tak na 99 % lzete

a na to, co znamena obraz "bůh sídlí na trůně v pekle", mneě podal dost obssahlý comentar jeden z mych dobrych pratel; - to vVam tu stezi muzu ted tlumocit, co vsechno jsem se o vvVa\s dozvedel..






- ale rikal i, ze mel jste nedavno v mysli docela laskyplne nejake mensi dite, zrejme vVVase

- snatzte se mu nedavat tak nedobry prikladd!





a mimochodem, "existuje-li pro vVas Bohů hned nekolik", zkuste mi pro zajimavost popsat treba zrovna toho vVVaseho .. !
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 5.3.2009 > !! - PRO katzdeho, kdo sem jeste pripaddne nahledne - existuji jiz důkatzy, ze clovek je clovekem od okamziku, kdy se spojí SPERMIE a VAJICKO, a kdo pak tedy poto.m- i treba pomoci tech nejruznejsich "pipulek po, atd." takove dite ZABIJE, STÁVÁ se VRAHEM.




- a jako takový ponese, nejpozdeji hned po sve "smrti" pred Bohem - za to veskere patriccne NASLEDKY.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > ja mam děcek 5, a strastí jsem prozil, myslim si, o dost vice nez Vy, devenko



.. napr. mě ze dne na den v pulce 80. let vyhodili z ptrace, kdyz jsem se odmitl podilet na interrupcich A sel jsem k lopate, jedno dite male, druhe na cesteě

a o nějake sve "příznivcE" nNestojím, stacií me, kdyz je bude mit Buh
<reagovat 
 anae (Občasný) - 23.3.2009 > dr. Wojtek> to je právě ten váš problém, ta vaše vševědoucnost .. není to pýcha? .. (co vy víte ...)
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > anae> je pravda, nevim. Mozna jsem myslel, ze jste mlasdsi..

Kazdopadne ale tezko srovnavat zivot za totality, a ted. - ale jsou i vyjimky ,samozrejme; - omlouvam se, a predchozi poznamku beru zpet.
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 20.1.2009 > 65 536
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Uther Pendragon> kdes vzal to číslo, prosím Tě? - ale pokud by se počítaly i interrupce do 2-3 dnů, tak je to nejméně 200- 400 000 tisíc ! A to jen v ČR/ 1rok !
- PAK SE JEŠTĚ DIVME, ŽE EVROPa vymírá
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 21.1.2009 > dr. Wojtek> 

To byla jen taková blbá asociace..

 

Vymírá, nevymírá, jde o princip. :-)


<reagovat 
 anae (Občasný) - 22.3.2009 > dr. Wojtek> přelidněný živočišný druh se ale množí geometrickou řadou jinde, stále jsme přemnožený druh, plno již živých dětí zemře hlady za strašných okolností, kdy už vnímají a jejich matky pak sužuje daleko větší hoře než při smrti zárodku ... a k zákazu antikoncepce - katolická církev kvůli kázání nepoužívat antikoncepci - prezervativy přivodila nákazu HIV věřících po celém světě - dle statistik jdou počty nakažených katolíků (většinou prostých lidí bez informací) do milionů ... katolická církev vraždí svými bludy dál! Evropa vymírá, protože lidé zde ztratili smysl pro zdravý rozum a jejich hodnotový žebříček je zmatený. Je to - Vašimi slovy - trest boží za nenasytnost, egoismus, zmatenost hodnot, vymknutí se přírodním (božím) zákonům.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > anae> a zase, a zase, a zase.. a ZASE !

bodově: BYLO-li by partnerské věrnosti, nešířilo by se AIDS, apod.; - nebo alespon ne tak rychle.

bylo-li by více zdrzenlivosti - rodily by se temer jen chtené dděti.

A to, ze se Evropa vzdává - v cele s crCR- svych krestanskych korenů, v tom mate samozrejme pravdu - ale jiz napr. R. Steiner- mimochodem takeé ke kres'tanství hrde se hlásící- dost presne predpovedel, jak to bude dal.. - jde o to, spravne hojej ccčíst.
popkrocile bytosti se nemusi rodit jen do bilych tel. - Mimochodem, slecno, kolik deti se napr. Vy chystate mit? - jestli mene nez 3-4, je to SPATNE §! KATtolická cirkev nevrazdi, katolicka cirkev je naopak v souččasnosti na sšpičce světového pokroku prinejmensim v oblasti moralky a svedomí, a vssšeobecne lidských hodnot; katolic. cirkev, prodlouzžená ruka Boží, je spolu s Kristem, nejvetsi nadeji tohoto swveta.

Tezko ale neco vysvetlovat cloveku, ktery zrejme neprozivaá pravidelne mysterium msše sv., spolu s prřijetim tela a krvi Kristovi, a je tim padem i odriznut od darů Ducha sv. - priznam se, ze nedovedu si vlastne predstavit, jak by takovyý clověk můžemohl vubec ODPOVEDNE fungovat a pusobit v tomto pozemském svete, jak muůzžou vuuůbec najit ptravy smysl tohozto sveho zžživota. - A Vy jste zrejme z Cech, ze ano? - kdyz byste trochu hledalla i
zdetady na Totemu, najdete, co jsem o "Cechačcich", a jejich moznostech setrrvavat vuůbec v Bohu jiz vsechno napsall ! zijií totiz pravdepodobne v kráteru po zželezitém meteoritu, který z celého území cČech udelal "misto ďáblovo", jen tezko se hodící k zití- ale o to vice maji rřecčí.. .
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > anae> "- Co se má mysliti o obyčejích, které zdržují plození, aby zadostiučinily chlípnosti?

„To dokazuje panování těla nad duší, a jak hluboko vězí člověk v hmotě; to jest proti přirozenému zákonu.

.. toto je z Kardeca, jesšte k te takzv. antikoncepci.“

<reagovat 
 anae (Občasný) - 23.3.2009 > dr. Wojtek> jsem milující matka svých povedených dětí a o čem píšu, mám přímo ze svého života. Nakolik vy jste spojen se skutečným životem, jestli se mohu zeptat? Kolik dítek vychováváte, kolik skutečných životních strastí jste sám osobně prožil? A co máte proti Čechám - jste Moravan? Jsem napůl Moravanka, v mé rodině jsou i katoličtí kněží, ale ne že bych si jich příliš vážila. A můj dědeček, ortodoxní katolík, který chodil denně na Slovácku do kostela, na smrtelné posteli, když mu maminka chtěla předčítat z Bible, tak jí z posledních sil řekl - ty pohádky mi nečti! Nepopírám velkou úlohu křesťanství, onoho idealismu je jako protiváhy materialismu třeba, ale vaše služba je medvědí!! (proto se vám asi líbil ten medvěd na vtipu) větší tolerance jiných názorů a kritika chyb katolické církve by přinesla i vám více moudrosti, i příznivců!
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > anae> dr. Wojtek (Pravidelný) - 23.3. > ja mam děcek 5, a strastí jsem prozil, myslim si, o dost vice nez Vy, devenko



.. napr. mně ze dne na den v pulce 80. let vyhodili z ptrace, kdyz jsem se odmitl podilet na interrupcich A sel jsem k lopate, jedno dite male, druhe na cesteě

a o nějake sve "příznivcE" nNestojím, stacií me, kdyz je bude mit Buh
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 21.1.2009 >

pokud chceš vzbudit nějakou diskusi na téma potraty - publikuj ve foru, nebo formuluj myšlenky do nějakého slohového útvaru a dej to do prozy či poezie... jak je libo,

 

nicméně nevidím důvod, proč by se na uměleckém serveru měly objevovat fotografie od nějakého kamaráda doktora (ať to tu doktor publikuje sám, chce-li), jinak, je-li to opravdu autentická fotografie, tak bys to tu měl publikovat i s jménem autora, adresou, datumem...

zcela upřímně, bez bližšího komentáře tohle považuju jen za provokaci (resp. virál) - stejně tak dobře může být v těch kyblících cokoli jiného.

 

 


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Quotidiana> to si piš, že napíšu - dovolí-li Bůh.

a v těch "kyblících" je asi večeře pro ty "pacientky- vražedkyně", co si zatím odpočívají nahoře, na pokojích
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Quotidiana> každý v životě, ale hlavně po snmrti dostane, co mu patří., a můžeš být třeba třikrat redaktorka
<reagovat 
 blode (Občasný) - 24.1.2009 > dr. Wojtek> Nemůžeš vědět, co k tomu ty "vražedkyně" vede, v jaké jsou zrovna situaci, nebo na to prostě nemají. Pořád je to možná lepší řešení, nez narozené dítě odložit v lepším případě do kojeňáku. Dokážeš si představit, co mají tyto děti za život?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter