|
|
|
|
|
|
Quotidiana (Občasný) - 21.1.2009 > spíš považuju za podivnou souhru okolností, že právě v době, kdy se v metru začala objevovat (na 99% nelegálně vylepovaná - tj. zadarmo) reklama na tohle telefoní číslo, tak ty sem dáš tuhle fotku a odkaz na toto číslo...
(u nás to vedem pod pojmem virální marketing - kdy se ne všichni zcela vědomě podílejí na šíření nějaké zprávy... v tomto případě telefoního čísla)
tohle se netýká toho, jaký mám názor na interupce, ale toho, že totem je web nekomerční - nevidím tedy důvod, proč mít v galerii nepůvodní fotografii s odkazem na telefoní číslo - to by sem zachvíli mohli dávat reklamní kreativci nafocený billboardy.
| | | <reagovat |
|
| dr. Wojtek (Občasný) - 21.1.2009 > Quotidiana> tak za 1), dámo - metrem nejezdím naprostou většinu roku, neboť se pohybuji na trase Rohatec-Břeclav-Brno, a a sem metro ještě nedorazilo
2)nejsem sice ekonom, ale mám jaksi zažito, že pojem "marketing" se používá především ve výdělečné sféře, a tady je to přesně naopak..
3) kde to kolega stáhnul nebo dostal, to nevím, ale sám to doufám nefotil - to bychom spolu asi nechodili na pivo, apod.
4) tohle číslo jsem také dostal také od něj,a mám k dispozici mimochodem spoustu dalších;-
5) "každá fotografie" nesloužící výdělku by snad v podstatě mohla být považována za uměleckou, protože tu zmínku o "komerci" v této souvislosti považuji za zvlášť nejapnou; - a v tomto státě navíc
| | | <reagovat |
|
|
| dr. Wojtek (Občasný) - 24.1.2009 > blode> VÍŠ, je mi již téměř šedesát, .. jsem navíc lékař. a život mě naučil, že, jde-li o život, je dobrý snad každý prostředek, který neohrozí žživot "jiný" -řečeno sice všeobecně, ale Bůh mě neustále - a snad více a více s věkem- utvrziuje v tom, že to platí i pro tty nešťastné takzbv.interrupce, euthanasii, pokusy o "sebevraždu".. - td., td. ..! .
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|