Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Je to dávno z kolekce Zbytečné myšlenky, nezajímavé nálady
Autor: mauris (Občasný) - publikováno 17.2.2009 (19:49:28)
Pokračování>
Sníh se spolčil s větrem a oba mi pěkně znepříjemňovali cestu. Brodil jsem se snad metrovými závějemi, hlavu schovanou pod kapucí a domů mi zbývalo ještě pěkných pár kilometrů chůze.
To jsem prostě já. Někdy mi v hlavě cosi přeskočí a řeknu si, že nebudu čekat na zbytečně drahej autobus, a že radši vyrazím domů pěšky. Pak se takhle trmácím ve sněhový vánici, a že to byl blbej nápad, si uvědomím až tak v půlce cesty.
Jak jsem se tak vláčel tím marastem a všude kolem sebe viděl jen bílej čistej sníh, najednou jsem si vzpomněl na to, jak jsem kdysi dávno jako kluk tu bílou zmrzlou vodu ochutnával. A úplně mě zarazilo, kolik už to je let. Už si skoro nevzpomínám, kdy jsem naposled ochutnal sníh nebo kdy jsem ucítil potřebu olíznout zmrzlý zábradlí. Stejně tak dávno jsou časy, kdy jsem se pozdě večer vracíval domů z nesmírně důležitých fotbalových zápasů, který se konaly na plácku mezi panelákama a který trvaly jedno celý odpoledne. Čas si už vzal i většinu mojí dětský fantazie a ty tam jsou i časy, kdy jsem se na většinu lidí musel dívat se zdviženou hlavou.
Teď jdu dál po zasněžené cestě a přemýšlím, jestli se něco z toho může vrátit. Kdybych aspoň jednu z těch věcí znovu zažil a měl z ní stejný pocity, jako to dítě, kterým jsem kdysi byl...to by mi bohatě stačilo.
Zatím jsem jenom rád, že jsem si díky tomu sněhu vzpomněl na to, jaké to bývalo. Asi není špatné zavzpomínat občas na dětství, a to nejen na kamarády nebo hračky, se kterýma jsme si hráli. Zkuste si někdy vzpomenout také na to, jak jste se jako děti cítili a co jste prožívali.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 19.2.2009 > Určitě bych to nezatracovala, ale faktem zůstává, že jen vzpomínka na "viděno dětskýma očima" nestačí. Asi by to chtělo rozebrat víc. Na druhou stranu název kolekce vypovídá zcela aa není třeba to pak soudit přísně a očekávat převratné myšlenky:) Takže za mne fajn, ale je nesmysl známkovat;)
<reagovat 
otaz_nick (Občasný) - 18.2.2009 > Zápisek do poznámek, deníku... V podstatě nytí, vzpomínání na to, co bylo. Zakončení: zkuste si vzpomenout je velice klišoidní. Ale abych jen nekritizovala: Napsané je to vyloženě "user friendly" tzn. čte se to dobře, jen si myslím, že tohle téma už je dost přeceděné.
Body: 3
<reagovat 
 mauris (Občasný) - 19.2.2009 > Blackberry> to téma souvisí s názvem kolekce:))
<reagovat 
 otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > mauris> Název kolekce je vyloženě dobrej, jen by mě zajímalo, koho to naláká :)
<reagovat 
 mauris (Občasný) - 19.2.2009 > Blackberry> možná někoho jo, možná ne:) tohle já u týhle kolekce neřešim...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.2.2009 > viz blackberry

jako zápis do deníčku nebo na blog, ano... jako povídka ne...
Body: 3
<reagovat 
andzi (Občasný) - 17.9.2009 > mne se vybavili vzpomínky kdy sme chodili dopoledne bruslit na staré zmrzlé koupaliště a pak sme jednou nestihli autobus, tak sme museli kus pěšky, v rupsaku knihy, brusle jen tak prověšený kolem krku a tak sme jeli do školy :-) tehdy sme mněli školu odpoledne, pamatuju si že to tak bylo hodně dlouhou dobu co sme chodili odpoledne, protože učitel -třídní měl zdravotní potíže.. ani se k nám pak už nikdy nevrátil učit.. zastupovala nás pořád učitelka která už byla na důchodu, ale mám na ní jen hezké vzpomínky :-))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter