Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovor s tajemníkem prezidenta Ladislavem Jaklem o kravatách z kolekce z časopisu Hubert
Autor: Myšpulínečínek (Občasný) - publikováno 4.11.2009 (02:02:38)
následující v kolekci>
 

 

Rozhovor s tajemníkem prezidenta Ladislvem Jaklem o kravatách - obrázek
 
 
napsali hubert a jakl - 3.11.2009

 

 

hubert: Tak pane tajemníku, mohl byste mi prozradit, který druh kravaty máte nejraději? Nenosit kravatu je jistě velmi ubohé, že?

 

jakl: Jedním z klasických projevů ubohosti české politické debaty je neustálé žalobníčkování na své domácí oponenty různým domnělým zahraničním spojencům. Především na prezidenta Václava Klause. A také dětinsky radostné tleskání nad každou větou, kterou se kdejaký nekňuba v zahraničí o našeho prezidenta otře.

 

hubert: Jasně, krásně jste to těm věrolomníkům, co pochlebují cizákům bez kravat natřel. Co Čech, to nějaká pěkná kravata, to by bylo nádherné, že?

 

jakl: Je možné být tím neurputnějším odpůrcem prezidenta Klause a jeho názorů a myšlenek. Je možné svádět s ním na domácím poli nesmiřitelné boje. Ale na adresu poštěkávačů ze zahraničí, kteří by nám nejraději naše státníky dosazovali místo nás sami, by i ti nejzavilejší antiklausisté měli hlasitě vzkázat: zalezte, to je naše věc, svého prezidenta si tu zastřelíme sami.

 

hubert: Takže kravatu a revolver doporučujete? Jak jinak zastřelit prezidenta než revolverem, že?

 

jakl: Jenže to ti antiklausisté nikdy neudělají, na to nemají formát. Prokazují tím, že jejich osobní nenávist je silnější než elementární sounáležitost se svou vlastí.

 

hubert: Ano, to je smutné. Každý bude mít revolver jen pro ozdobu, stejně jako tu kravatu. Děkuji za váš zajímavý názor a někdy zase nashledanou. V lepších časech. Až se nám opět ta suverenita vrátí, že. 



Poznámky k tomuto příspěvku
canamen (Občasný) - 4.11.2009 > :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.11.2009 > :o) typické
<reagovat 
 Myšpulínečínek (Občasný) - 4.11.2009 > šedé> zvláštní věc je ta, že jsem tvou poznámku vůbec nepochopil. ale to nevadí, je teprve ráno, třeba přes den mi to dojde. děkuji za přečtení rozhovoru a přeji krásný den.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.11.2009 > hubert> 

No, vtipně jsi vystihnul jak tito lidé odpovídají na něco úplně jiného, než se jich člověk ptá, takže se, přestože si vyslechne mnoho moudrého, nikdy nic nedozví.


<reagovat 
 Myšpulínečínek (Občasný) - 4.11.2009 > šedé> aha. už jsem to pochopil, děkuji.
<reagovat 
atreb (Občasný) - 4.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter