Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vše nejlepší k našim společným narozeninám, wandalko
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 26.11.2009 (12:11:47)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

Pro možnost srovnání - dvacet let zpět, zastřihla jsem si tehdy ofinu nůžkami na papír



Poznámky k tomuto příspěvku
cit-i-zen (Občasný) - 26.11.2009 > hm, ale ty lišácký oči máš pořád, ale teda Janele...takhle se furt prezntovat, já nevím
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 26.11.2009 > můj bože....já bych nerad sklouznul tady do té netové otevřenosti, tu mám raději v osobním kontaktu, prostě jsem chtěl napsat že máš pořád stejně výrazný (zajímavý, hezký...etc) oči...toť vše
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > Holky jsou takový, Jakube, smějou se samy sobě, je to vrozená dětinskost, která většinou postupně u extrovertů odchází samovolně po třicítce. My si s Lenkou občas porovnáváme nejen fotky a hledáme, zda jsme si podobné i v něčem jiném, než v datu narození. Jsem zvědavá s čím teď příjde po tomhle ona. V dětství jsem kvůli očím a vzhledu strašně trpěla (do 13 let chlapeček se vším všudy), tak si to teď kompenzuju, když už jsem trochu ženštější podoby :-). My se strašně těšily na dnešek, že ten den příjde, tak nám to nekaž.
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 26.11.2009 > Janele z Liků> jo, tak toho já si ani nevšiml - proč a jak - prostě jsem kliknul a viděl ty oči ...a kazit bych vám to opravdu nechtěl - všechno dobré!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > cit-i-zen> Ty "debilní" šilhavý oči, který skrývám, já na hodně fotkách klopím oči, je vlastně zázrak, když moje oči někdo vidí...Vše nemusí být selfpromo, je to takové holčičkovské vyrovnávání Švidry s traumaty...Já se kvůli těm očím chtěla v pubertě nejednou zabít, když mě na to někdo upozornil, když jsem se bránila, aby nějaký kluk šel po mé levici, aby neviděl ty mé chameleóny koulivé, taneční: hotové peklo pro mě v otočkách, kdy se na sebe mají taneční partneři podívat, nesnáším ty oči, když se začnou rozjíždět v únavě...Pro mě je velký dar, když mi někdo řekne, že mám pěkné oči, tak nějak mě to zahřeje, ale bojím se, když zjistí, že...tak se lekne, že je to něco ohavného, čím vyděsím...Jednou z teorií je, že je to dědictví 26.4.1986. Proto mě napadlo jako reakci na Lenčino "This is my my truth, tell me yours" tu větu přeložit do ukrajinské ruštiny, nafotit se v těch strašných úhlech a na ni navázat, ale zřejmě by to zdejší neunesli a citlivé téma pokroutili a reagovali ve stylu: "no fuj", "právě se mi spustil antivirus při zobrazení této fotky" atd. viz forum...Je smutné, že je nutně otevřenost ztotožňována s narcismem.
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 26.11.2009 > Janele z Liků> tak si ten vas den, devcata, pekne uzijte, jen sama nej....
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > atreb> Děkujeme*
<reagovat 
Aine (Občasný) - 26.11.2009 > hépy brzzday tu jů :-D ... máš hezký oči, janele, nechápu, jak můžeš mít trauma z toho, jaký máš oči - buď ráda, že je máš, a ještě se chtít kvůli očím - svejm - ne cizím - zabíjet, to jsem ještě neslyšela _:-D
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.11.2009 > vyrostlas do krásy ... oči šilhavky už uměj šikovně srovnat ... třeba neodolatelný operatér z Motola MUDr. Milan Odehnal ... ta ofinka je tedy boží :-)
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.11.2009 > aha vy to máte spolu....tak vše nej i tobě
<reagovat 
invisible (Občasný) - 26.11.2009 >

To je tak ošklivý, až je to hezký ,-))

Já mám zas jedno ucho níž a jedno vejš, takže v každejch brýlích vypadám, jako bych právě dostala facku.


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > invisible> To je taky dobrý. Mně věčně někdo brýle jako malé rozsedl, nebo mi pro změnu za drzost vlepil - rozhoďnožky plastový jenom lítaly a matčiny růžové laky na nehty se snažily vždy poškrábané obroučky nějak šikovně zamaskovat.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 26.11.2009 > Tak přeju všecko nejlepší... ta ofina je supr (moje holka si taky občas přikrátí nějakej ten pramen)

a oči máš pěkný, tak co povidáš!?

:o)
<reagovat 
jafa (Občasný) - 26.11.2009 > hele, znáš Ninu Lugovskou? "Šilhavá Luga". Psala krásně, sama "krásná" nebyla, trápila se hrozně (hodně i pro tu šilhavost), trpěla všemožnými dívčími pocity... pak jí policie našla holčičí deník a v jejích osmnácti ji tloukli tak, že si raději podepsala desetiletí v lágru... vrátila se s nádhernýma velikýma, hlubokýma očima, s krásnou ušlechtilou tváří, asi třicetiletá... zašila se někam na venkov, vdala se, malovala, úplně neznámá...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > jafa> Jana Černá Bondyová taky šilhala, k tomu ještě lhala a nemyla se:-). Děkuji za tento příběh, zkusím si od ní něco najít.
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 26.11.2009 > Janele z Liků> krasa a puvab neni v dokonalosti, ale prave v te male chybicce, odlisnosti od ostaniho, to co nas upouta a zaujme
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 26.11.2009 > Janele z Liků> A teď ji přitom ve filmu ztělesňuje prý nejkrásnější Polka, jestli se nepletu. Ten osud Lugovské možná nemám v paměti úplně přesně, ale jsem přesvědčená, že za vyhledání stojí. A mimochodem, dítě na tý fotce rozhodně nevypadá, že by mělo tendenci k drzosti, ze kterou snad dokonce schytá drsnou facku.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.11.2009 > jafa> To by ses divila, jafo. Byla jsem přeložena do jiné školky, protože jsme se mlátily, kousaly se do krve s jednou slečnou, kterou bych docela ráda po letech zase viděla, abych zjistila co bylo důvodem. Ve čtvrté třídě jsem řekla přírodopisářce, že jí smrdí nohy ve dřevácích, pak jsem zas jedné paní z domu řekla "babo, nečum", když pořád civěla z okna. Všimni si toho paroháče na mé levačce, co se tak podivně klube.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 27.11.2009 > Děkuji všem za přání, rozdělím se s wandalkou.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 28.11.2009 > tak to budu muset vyšolichat a taky oscanovat nějakou pro Tebe :-) děkuju moc, Janele!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 28.11.2009 > wandalka> Sem s tím mlíčným věkem, jsem napjatá, jak se otisk do Tvé podoby, také děkuji za přání - už jsem se bála, že se tu nezastavíš :-).
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 29.11.2009 > mam taky jednu takovou ze školky,....akorát nemam ty brýlky....začla jsem je nosit až na prvnim stupni.....škola kazí oči...je to jasný...taky na té fotce něco objímám...mam pocit, že je to panenka....ale obávám se, že se na ní vůbec neusmívám......byla jsem vážná už od mala....obávám se, že mi to zůstalo....musim to vyhrabat....neboj....chvilku to ale možná potrvá....než se u našich v počítači dostanu k oskenovaným archivním fotkám....i když, radši bych se dostala k archivnímu vínu....
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2009 > wandalka> Já sice Leni působím vesele, ale já si v dětství rozflákala hlavu nejednou jízdou na koloběžce, pádem ze stromu, zídky na popelnice, možná pak našel ten obrat v mé osobnosti :-). Vážná jsem pro okolí tak, že mi nedávno spolupracovnice domlouvala, prý je vidět, že se v práci strašně trápím, a jak mi může pomoci. Chodím i v létě v černé...Moc děkuji za snahu, že se po nich podíváš. Víno jsem po půl roce své zaryté abstinence zkusila, dokonce jsem nebyla po dvou decích opitá, špatně jej zvládám i psychicky...Archivní čaj jde se stářím kvalitou dolů, takže k tomu bych se nechtěla dostat. Jsem nudný abstinent, sváteční vanilkodoutníčkový kuřák (sama, bez lidí, bez hospod), vegetarián, tak si prosímtebe nestěžuj na svou vážnost...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter