Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vše nejlepší k našim společným narozeninám, wandalko
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 26.11.2009 (12:11:47)


 Janele z Liků (Občasný) - 26.11.2009 > cit-i-zen> Ty "debilní" šilhavý oči, který skrývám, já na hodně fotkách klopím oči, je vlastně zázrak, když moje oči někdo vidí...Vše nemusí být selfpromo, je to takové holčičkovské vyrovnávání Švidry s traumaty...Já se kvůli těm očím chtěla v pubertě nejednou zabít, když mě na to někdo upozornil, když jsem se bránila, aby nějaký kluk šel po mé levici, aby neviděl ty mé chameleóny koulivé, taneční: hotové peklo pro mě v otočkách, kdy se na sebe mají taneční partneři podívat, nesnáším ty oči, když se začnou rozjíždět v únavě...Pro mě je velký dar, když mi někdo řekne, že mám pěkné oči, tak nějak mě to zahřeje, ale bojím se, když zjistí, že...tak se lekne, že je to něco ohavného, čím vyděsím...Jednou z teorií je, že je to dědictví 26.4.1986. Proto mě napadlo jako reakci na Lenčino "This is my my truth, tell me yours" tu větu přeložit do ukrajinské ruštiny, nafotit se v těch strašných úhlech a na ni navázat, ale zřejmě by to zdejší neunesli a citlivé téma pokroutili a reagovali ve stylu: "no fuj", "právě se mi spustil antivirus při zobrazení této fotky" atd. viz forum...Je smutné, že je nutně otevřenost ztotožňována s narcismem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter