Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Maličkosti, co napsal čas... II z kolekce Maličkosti, co napsal čas...
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 16.5.2010 (16:44:32)
další ve sbírce>

Rozkvetlá louka

Jak padáčky z pampelišek

rozfoukány situací

jsou spojovací nitky

některých přátelství.

Vzklíčí...???

 

Voňavá hudba

Fialky ve vlasech

rozvoněly svou sonátu

hrající na všechny

struny notové osnovy

tím správným houslovým klíčem.

 

Čekání

Stíny se dlouží

oči upřené do tmy

nevědomosti

na světýlko čekají.

Panenky rozšířené...

Očekáváním...?

 

Chvíle radostí

Bláznivý kolotoč,

k nezastavení jízda.

Běží, i když stojím, sedím,

ležím....

Tehdy je nejveselejší....



Poznámky k tomuto příspěvku
kouzelný človíček (Občasný) - 16.5.2010 > okouzlení je na mé straně...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2010 > kouzelný človíček> Děkuji, Kouzelný človíčku... :o)
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 16.5.2010 >

Mě se ty tvoje střípečky taky líbí. Jen bych je sem tam trochu krouhla, a tak jako správnej šťoura :-D Ale líbí se mi a moc hlavně, the last one, chvíle radostí to je moje. Krása jak letí, běží, pádí, a i když dělám kotrmelce je to jízda největší a nejkrásnější je to život.


Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 17.5.2010 > Simonka> 

Krása jak letí, běží, pádí a i když dělám kotrmelce je to jízda největší a nejkrásnější je to život...

 

Tahle věta přímo vhání energii do žil...hned se mi půjde líp pracovat...


<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 17.5.2010 > Simonka> Děkuji, Simonko, jsem ráda, že se líbí. :o) Nu, ano, někdy by to možná chtělo osekat, ale jelikož to vznikne samo, slova se sama derou na povrch a neptají se, jestli smí a jestli smí právě takto, tak je tak nechám, protože si myslím, že to tak mělo být napsáno, dodatečné úpravy dělávám málokdy, protože se bojím, že pak to ztratí to svoje kouzlo a bude to strojené a umělé. :o) Ale děkuji za postřeh. :o)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 17.5.2010 > kouzelný človíček> Souzním, mám podobný pocit :o)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 18.5.2010 > le.papillon> 

Naprosto souhlasím, to jen já jsem takovej mamlas co přepisuje, tak dlouho, a6 je z toho úplně jiná pohádka, že ani autor netuší o co vlastně gou :D Mno ale snažím se krotit vložit do díla co nejvíc ze sebe, bez přetvářky na nic si nehrát, ať to pošimrá a zazvoní v oušku i druhého a řekne si JO. To je ta největší odměna potom :-)


<reagovat 
Willow (Občasný) - 27.5.2010 > střípky vzpomínek...myšlenek...záblesků zachycených v okamžiku jejich zrození...moc pěkné, všechny čtyři vyprávějí krátkou epizodu...budou mít pokračování?
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 27.5.2010 > Willow> Až přijde čas... :o) A děkuji :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.6.2010 > jupíííííííí....pro mě nádherný. Překonávám strach a nabízím Ti pod vlivem Tvých slovíček své přátelství.
Sedět někde na rozkvetlé louce na okraji lesa s člověkem, který dokáže vymyslet tohle...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 14.6.2010 > Bajata> Děkuji moc, až jsem se začervenala. :o)
Hmmm, ráda přijmu nabídku Tvého přátelství, ráda poznám nového zajímavého člověka blíž. Na oplátku nabízím přátelství své. :o)
Hmmm, a budu mít věneček z pampelišek ve vlasech, kolem budou kvést kopretiny a další luční květena, poletovat motýli a Ty mi budeš vyprávět příběhy a pohádky? ;o)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 14.7.2010 > nádherný veršíky..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 24.7.2010 > andzi> Jsem ráda, že se líbí, děkuji :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter