Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tichá vyznání z kolekce Maličkosti, co napsal čas...
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (00:31:23)
další ve sbírce>

Cesta k duze...

"Jaké mám oči?"

... "Hluboké..."

- Jak barvu určovat při pádu

duhovou propastí...

 

 

Déšť prší ve mně

Na očích oblaků

usadil se splín

Tklivé melodie stékajících slz

znějí tajemstvím...

 

 

Toužím

V dospělém těle

vězí dětské touhy

Dostat tak lízátko...

... toť je sen pouhý...

 

Sen o něze

Moct dělat vše

jak srdce poručí

ulehnu schoulená

něžně k borůvčí...



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 5.4.2011 > forma a délka básniček mi vyhovují, včetně lehké pointy. jen bych je asi publikoval samostatně, protože vytvářejí každá trochu jiný odstín nálady. ale práce je to zdařilá, jen bych se vyvaroval frází a archaismů, taky interpukční znaménka bych omezil. ta první se mi líbí nejvíc. měj se.
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 5.4.2011 > farišta> Děkuji moc za zastavení a podnětný komentář i za doporučení, cením si toho. K té první bych snad dodala jen to, že je nejčerstvější, nejvíc prožitá. Také se měj fajn.
<reagovat 
martinik (Občasný) - 5.4.2011 > na tom modrém podkladu vypadají jako kroky v nebi. Jestli mě něco napadne, zkusím poslat odezvu ve formě příspěvku.
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 5.4.2011 > martinik> Budu se těšit na Tvůj příspěvek, motýlku, a děkuji moc za návštěvu i doporučení :o)
<reagovat 
žaža (Občasný) - 5.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > žaža> Díky moc za bodíky a nakouknutí :o)
<reagovat 
Dhark (Občasný) - 6.4.2011 > propastí, začátek ani konec nic dobrého nevěstí..
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > Dhark> Když propadneš propasti tohoto druhu, vskutku to někdy nejde úplně k duhu...
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 6.4.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > Impresse> Srdečně zdravím a moc děkuji :o)
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 6.4.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > GabrielRonay> Ahoj, děkuji za návětěvu i doporučení, jsem ráda, že jsem tě tu mohla zase uvítat :o)
<reagovat 
čtenář Akiwa - 6.4.2011 > To má hloubku...:)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > čtenář> Děkuji moc za zastavení se :o)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 6.4.2011 > něžné...
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 6.4.2011 > kouzelný človíček> Človíčku, děkuji mockrát, jsi milý :o)
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 8.4.2011 > To je moc moc pěkné...mám z toho dobrou náladu :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 8.4.2011 > Ovečka> Ahoj Ovečko, děkuji moc za Tvé zavítání do mého koutku i za vše ostatní. Jsem ráda, že ses tu stavila. :o) Měj krásné dny. :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 9.4.2011 > Ahoj Lee, smekám před tvojí krásnou češtinou.
A před tím, co jsi tak krásně napsala.
Hodně štěstí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.4.2011 > Bajata> Ahoj Baji, děkuji moc za pochvalná slova i hodnocení. Mám radost, že se ti miniaturky líbí. Jsem potěšena.
Hodně štěstí i Tobě. :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 12.4.2011 > Ahoj Lee,
tak jsem zase chvilku poseděl, potěšil se.
Nemám čím zaplatit:-), proto když budeš chtít, stav se.
Pohoštění máš u mě kdykoliv zcela zdarma. :-)

Hodně štěstí. :-)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 12.4.2011 > Bajata> Ahoj Baji,
vůbec se nemusíš zdráhat posedět, u mne je otevřeno nonstop a též zdarma. :o) Plus gratis za každou milou návštěvu přidávám úsměv na rozloučenou a říkám "na shledanou", neb doufám, že to nebylo naposled, co mne ten či onen přišel navštívit a posedět u mně. :o)
A děkuji za pozvání, dnes jsem k Tobě také zavítala, pokochala se.
Tak zase brzy, paa, hezké dny :o)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.4.2011 > le.papillon> Ahoj Lee,

jen ti mávnu mezi dveřmi :-)
pospíchám dál :-))
<reagovat 
čtenář já5 - 15.4.2011 > Proč mám pocit,že jsi se inspirovala a tak trochu převzala styl jedné zdejší autorky.Její Drobnosti rád čtu a přijdou mi jako předobraz tvých textů a i úpravu volíš podobnou.
Proto nemohu docenit tvé dílo,přijde mi to zvláštní a navíc ztráciš svou osobitost.Myslím,že ti něco podobného už někdo napsal.
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.4.2011 > čtenář> Ahoj čtenáři já5,
ano, už mi tohle tady zmiňoval dříve jeden jiný člověk. Od té doby jsem nezměnila názor, jediné, co tu řeknu a za čím si stojím a stát budu (i když jsem to myslím tehdy neřekla přímo), je to, že nikoho nekopíruju, ty miniaturky vznikají samy, nikdo mě nenutí je tak psát. Nemám potřebu kopírovat Drobnosti Mbonity, které jsou mimochodem úžasné, také je ráda čtu. :o) Tady v mém koutku jsou jen moje věci, moje pocity, moje nálady, moje zaznamenání. Chápu, že se to některým nemusí líbit. O tom to všechno je - něco se líbí a něco ne. Jen když se nad tím zamyslíš - také bych mohla spoustě lidí tady říct, že mi přijde, že kopírují styl básní jiných autorů tady - třeba členěním do slok, použitím motivů apod. - proč bych to ale měla dělat? Pokud neopakují a neopisují slova, tak jsou to jejich výtvory, cítili to tak, napsali to tak.
Každopádně ale děkuji moc za zastavení, jsem ráda, že mi tohle někdo napíše, nejsem profík, učím se a můžu si z toho hodně pro sebe vzít (to jsem tehdy u těch svých miniaturek říkala - posunuje mě to dál, můžu se nad svou tvorbou zamyslet, poznat jiný úhel jejího vnímání). Takže ještě jednou díky, přeji krásné dny :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 30.4.2011 > LEEEEEEE....jsi skvěláááááá....a že se to v něčem někomu podobá???
Například mě Mbonita moc a moc inspirovala. Dál mě inspiroval Coelho a spousty dalších.
Čtením krásného a zapojováním krásného so svého neznamená že kopírujeme a nejsme svoji.
Piš jak to cítíš uvnitř sebe sama
Symfonický orchestr také používá stejné nástroje a přitom hraje pokaždé jinou skladbu.
Proč by jsi nemohla použíttřeba nevědomě i styl Mbonity????
Mbonitu nenapodobíš ani kdyby jsi chtěla.
To je to krásné tajemství autorů.
Hodně štěstí...a vydrž. Moc ti držím palce.
Je to krásné a Mbonitu k tobě určitě pošlu.
Ve stylu psaní ((úpravy)) ji také někdy napodobím a doporučuji ji jako ukázkový styl úpravy mnoha především novým autorům :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 30.4.2011 > Leeee, je krásné číst vyjádření která jsi dostala...moc ti to přeju... :-))
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> Bajiii, já z toho mám taky radost. I ze záporných kritik, protože můžu díky nim zůstat stát nohama na zemi a můžu se někam posunout. Máš pravdu v tom, že nepotřebuju nikoho kopírovat, jak jsem psala už výše, poezie je moje niterní záležitost, tak proč bych ji měla opisovat. Sama si ji prožiju, pokud je v ní odraz něčeho skutečného... :o)
<reagovat 
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Autor sám vždy nejlíp ví, že tohle je zachycený pocit, dojem, okamžik:) A proč by jej někdo kopíroval, když může prožít svůj vlastní?
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Akiwa> Lépe bych to nevyjádřila :o)
<reagovat 
RobertM (Občasný) - 4.5.2011 > Moc krásné miniaturky.
Jedna jako druhá mají myšlenku, která se dá lehce uchopit a ocenit.
Mne osobně nejvíc oslovil Déšť, ale to bude rozpoložením, v kterém se už nějakou dobu nacházím :o)
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 4.5.2011 > RobertM> Děkuji mockrát za hodnocení. :o)
Jj, také teď mám takové dešťové období. :o) Doufám, že deště brzy ustanou, nám oběma ;o) Přeji hezký den :o)
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 9.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.5.2011 > palosacek> Děkuju moc :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter