|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Hledal jsem Boha a nalezl jsem pláč. Hledal jsem Boha a nalezl jsem smích.
Hledal jsem Boha a nalezl jsem zoufalství. Hledal jsem Boha a nalezl jsem radost.
Hledal jsem Boha a nalezl jsem hrůzu. Hledal jsem Boha a nalezl jsem krásu.
Hledal jsem Boha a nalezl jsem beznaděj. Hledal jsem Boha a nalezl jsem naději.
Hledal jsem Boha a nalezl jsem útlak. Hledal jsem Boha a nalezl jsem svobodu.
Hledaljsem Boha a nalezl jsem smrt. Hledal jsem boha a nalezl jsem život.
Přestal jsem ho hledat a on se mi ozval.
Přestal jsem po něm pátrat a on se mnou začal komunikovat.
Řekl jsem ,,Bůh není ,, a on mě začal vést.
Odmítl jsem ho a on se mi zjevil.
Ozval se...v mém nitru. Komunikoval se mnou...v mém svědomí.
Začalmě vést...každým prožitkem, který mě přiměl k zamyšlení se sama nad sebou a nad tím, co právě prožívám.
Zjevil se mi...ve druhém člověku. V jeho smíchu...a jeho pláči. V jeho radosti...a jeho zoufalství.
V jeho kráse...a jeho hrůze. V jeho naději...a jeho beznaději.
V jeho svobodě...a jeho útlaku. V jeho životě...a jeho smrti.
Díky Bohu že mi dal přátelství druhých lidí, kteří mi dodali naději v době zoufalství a beznaděje.
Že jsem mohl vidět a vnímat krásu kolem sebe. Květiny, stromy, hvězdy a slunce. Motýly, vážky, jeleny, horské říčky a lesní zákoutí. Ptáky, letící za svým cílem po modré obloze a zpívající s příchodem nového dne.
Díky Bohu za poznání, že sídlí v nitru každého člověka. Že dal všem lidem svobodnou vůli rozhodnout se podle svého svědomí. Díky Bohu za to, že mě naučil vidět, chápat a porozumět druhému člověku. Bez ohledu na jeho vyznání, rasu či přesvědčení.
V každém z nás je mnoho zla, ale také dobra. Každý člověk bez rozdílu svádí svůj vnitřní boj, ve kterém jasně vnímá své kladné a záporné myšlenky, ovlivňující jeho rozhodnutí.
Každý člověk je originál, který může vidět dobro či zlo rozdílným způsobem, než ho vidí ten druhý.
Bůh dal každému člověku svobodnou vůli v jeho rozhodování, jak se zachovat v té které situaci.
Proto by se měl každý člověk vůči Bohu zachovat stejným způsobem a ponechat na jeho rozhodnutí, jakým způsobem a kdy se představí druhému člověku.
Po jaké cestě a kam povede jeho kroky.
Žádný člověk nemá stejnou cestu života, jako ten druhý. I když kráčí těsně vedle sebe.
Stejně tak říká Bůh nám všem...
,,Jiné jsou cesty mé, než cesty vaše,,.
|
|
|