Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLEDAL JSEM BOHA z kolekce OTÁZKY BLOUDĚNÍ
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 14.6.2010 (15:48:28)


 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > kouzelný človíček> Nejvíce zla v mém životě mi připravili lidé, kteří jsou vyznavači církevního náboženství. Je paradoxem, že Boha jako takového, mě naučili znát lidé mimo církev. V církvi, kde jsem byl téměř třináct let, jsem prožil peklo. Jen proto, že jsem odmítl odevzdávat peníze do církevní pokladny a poslouchat nařízení a příkazy církevních představitelů, které byly v naprostém rozporu s tím, co sami hlásali. Vzbouřil jsem se když mi řekli ,,Budeš dělat to, co se Ti řekne.,, No a protože jsem nemlčel o záporném jednání a plánech církve které se utajují, dostal jsem už několikrát od nich po papuli. Rozbili mi rodinu a oficiálně vydali zákaz vstupu do míst, kde mé děti jsou od nich vyučovány náboženství. Poslali na mě exorcistu aby ze mě vyhnal ďábla a přivedl mě na správnou cestu. To znamená abych byl opět tupou, hloupou ovcí, slepě poslouchající příkazů církve.
Prošel jsem církevním výslechem, kde jsem seděl uprostřed kruhu asi dvaceti lidí, kteří mi střídavě pokládali otázky. Kdykoliv jsem chtěl něco vysvětlit, řvali na mě odpovídej ano nebo ne. Také mám v ruce kopii ze zasedání církevního vedení, jehož závěr zní, že pokud se nezměním, bude nutno přistoupit k radikálnímu řešení. Soudce krajského soudu mi při soudním řízení, kdy jsem žádal děti do své péče a uváděl důvody, řekl doslova: ,,Vážený pane, kdyby jste toto řekl za bývalého režimu (rozuměj komunismu), ty děti by jste dostal. Ale já si nemohu dovolit, aby mě nějaká církev tahala ve sdělovacích prostředcích.,, No a abych se vůbec mohl vidět se svými dětmi, dostali jsme se až k mezinárodnímu soudu. Tato církev je v našem státě oficielně povolena a je chráněna nejen Ministerstvem kultury, ale i policií a soudní aparaturou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter