Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Drobnosti V z kolekce Dozrávání
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 17.6.2010 (12:43:01)
další ve sbírce>

Draní peří

 

Otrhám si pírka z křídel.

Chmýří dám do polštáře z kanafasu.

Vedle položím svůj dech.

                                                                                  Pohled

 

                                                                  Podívej se do mě.

                                                                  Projdeš galerii obrazů.

                                                                  Můj život.

                                                                                                                                                      Voda teče

 

                                                                                                                        Po kolena v sedmibarevné vodě.

                                                                                                                        Stojím na břehu louky.

                                                                                                                        Vesele cákám do všech stran.

                                                                  Nemlsám

 

                                                                  Hleděly na mě čokoládové oči.

                                                                  Nemlsám.

                                                                  Raději trhám pomněnky.

                                                                                                                        Všechno

 

                                                                                                                        Hromada zlatých požitků prý.

                                                                                                                        Bláznovství..

                                                                                                                        Stačí mi trocha láskyplný vody.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 17.6.2010 > po povrchu měkké
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 17.6.2010 > Já bych napsal "podívej se do mě"...

Trhám pommněnky... jestli myslíš modrý voči, ouveeej:) jestli poměnnky, taky ouveeej:) (jenom žertuju)

Přiznám se, že tomuhle ladění moc nerozumím, přenechám povolanějším a popřeju krásný den!
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 17.6.2010 > Mlž Svatý> 

děkujůůůů...jsem tedáá..opraveno.

No a ty pomněnky...fakt se na ně i do nich pěkně kouká..nemůžu si pomoci..:-)


<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 17.6.2010 > Mbonita> Na i do pomněnek se nejlíp úplně všechno:-) Ale to si dělám tu svou nablblou prču, ne z tebe, jen tak:-)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 17.6.2010 > ty jsi snad anděl? nebo nějaký opeřenec? že si trháš pírka z křídel?  máš to hezký - jako vždycky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 17.6.2010 > kouzelný človíček> :-) někdy se jen vznáším..tak pro svou potěchu:-) a děkuju.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.6.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 18.6.2010 > Draní peří a Nemlsám (mimochodem - sdílím s tebou Tvé zalíbení v "pomněnkách" ;o)) jsou skvělé, ty ostatní samozřejmě taky, ale tyto dvě mne zaujaly nejvíc :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 19.6.2010 >
Body: 1
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 20.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 18.6.2010 > Dnes mě napadá, na rozdíl od toho, co jsem psal před delším časem, že v těchto kratších útvarech má Tvůj styl asi nejlepší místo. - musím přiznat, že ten efekt je pro mě stále matoucí - na první pohled to vypadá jako takové nic, abych tak řekl, jako by to nemělo čím zaujmout, všechno známá slova, známé obrazy - a přece, a zde přichází to pro mě nepochopitelné, vždy z Tvých textů něco vyzařuje, a snad by tomu ani temnější tóny neprospěly. nevím. - přirovnal bych to k principu obrácené negace. -

Něco silného v Tvém stylu bude, i když to nedokážu poeticky postihnout. - snad ta troufalá přímočarost a jednoduchost, to drzé setrvávání na povrchu, líbivá malba, nepokrytá sebestřednost subjektu (což není to samé jako autorky, to podotýkám - subjekt básně a autor jsou odlišné identity), které by jinak zaváněly falší a lacinou efektností, mají u Tebe záhadný a oprávněnější původ než v lecjakém srovnatelném případě, a proto nejsou drzé, troufalé a laciné na prvním místě. - Na prvním místě musí být něco jiného - co to je, těžko mi říct.
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 21.6.2010 > whispermoonlite> 

někdy si říkám,jestli mě neznáš líp než já sebe,docela se ti daří rozebrat mě na prvočinitele:-) ber jako nadsázku...

nazvu to ..ano je to až jednoduše prosté...

popravdě někdo se ztotožní,někdo odmítne proces ..někdo si při čtení vytvoří vlastní obraz a o to mi taky jde...možná si koleduju,ale tak to mám v sobě

chci pravdivost..a i naivní malířství občas sděluje...temnost ano,ale adekvátně tónově zabarvenou,ne lámání krků a šibenice...i osamělost..je někdy jak nůž na krku..

a jen do mne..potřebuju tu zpětnou vazbu...a díky za ní.

 


<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 21.6.2010 > Nemáš zač... se rádo stalo.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 21.6.2010 > Tož se ještě vracím... a v podstatě musím souznít s tím, co o kousek vejš napsal whispermoonlite... Opravdu dokážeš vzít tisíckrát přežvejkaný fráze a vdechnout jim novej život... a jak to děláš, čert ví... záplava barev, chutí a vůní. Kdyby ses do toho trochu víc rozsypala, možná bych se do toho taky víc rozsypal... a možná míň. To velmi výhradně ženský ladění (možná to tak jen vnímám) je pro mě tak trochu čínština, ale i když čínsky nerozumím ani ň, umí bejt tato řeč dosti melodická:-)

<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 21.6.2010 > Mlž Svatý> nevím co se sebou udělat..já prostě tyhle drobnosti sbírám na cestě života..jsou tisíckrát omletý a já je omelu sama sebou...v podstatě jsou to věci viděné,slyšené,vnímané chutí,čichem,jak škrábnutí nebo jemnej vítr...co se mne nějak dotknou,možná  jsem na povrchu,třeba nechci úplně rozcupovat sebe na kousky v textu,možná blok..nevím..
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 21.6.2010 > Mbonita> Dyk jó, hlavně buď sama sebou...rozhodně jsi originál... je to taková poezie relaxační, ale ne v laciným smyslu slova. Takový jako naivní malířství se mi zdá, ale žádná uslintanosť kýče.
Teď koukám, zasadil jsem doporůčo a neujalo se, nebo co?:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.6.2010 > Mbonita> Ahojky Mboni, copak je to s Tebou, nejen z veršů, ale i jak jednotlivě odpovídáš. že by se zase vytratilo slunce z Tvého života? Toho se děsím, moc jsem Ti ho přál a pořád přeju. Takže...jestli cupovat, tak rozcupuj to špatné a ven s tím krásným. Stmel to krásné zase dohromady. Tvůj bratránek.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 21.6.2010 > Mlž Svatý> 

máš podobný náhled jako whisper a já vážně děkuju za tu zpětnou vazbu:-)

 


<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 22.6.2010 > Bajata> bratránku díky za ta slova,jen prostě drobně cupitám,to je celé,ale po prosluněné louce.:-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.6.2010 > zbytečná, ale aspoň šetříš papír
<reagovat 
asi (Občasný) - 23.6.2010 > Líbí se mi Voda teče a Všechno pro ty zajímavé vodní přívlastky.
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 24.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Magid (Občasný) - 25.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 17.6.2010 >

Vedle položím svůj dech.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.6.2010 > Michelle> Heleeeeee, MIchelooooooooo, nic nepokládej a koukej ať zase svítíte, začíná být zima :-) :-) :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 4.7.2010 > Bajata> Už ani ten dech položit nesmím, nejsi na mě jako na cizí?! ;)
<reagovat 
chat-noir (Občasný) - 13.7.2010 > Jedině Nemlsám má šmrnc, formu i obsah... ostatní sebecenzurově vyhoď do koše.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.7.2010 > chat-noir> dík za názor,budu eliminovat.
<reagovat 
čtenář já5 - 5.8.2010 > Nejobrazněšjí pro mne je Voda teče,je v tom radost.
<reagovat 
ohromný_fór (Občasný) - 26.8.2010 > mlsám hodně, mlsám stále. čokoládový oči mě sledují kudychodim.
Body: 4
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 26.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter