Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kouzlo noci z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 12.7.2010 (22:44:00)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
andzi (Občasný) - 12.7.2010 > vau, tak tohle je skutečně kouzelný .. ta barevná kombinace na mně působí velice tajemně.. hlavně ta bílá, zářící je taková dominantní, snivá.. znovu mám pocit že mně to přímo vtahuje dovnitř.. jakoby moje mysl chtěla plout každičkým bílým bodem, ale přitom se nechat jenom vést, nic nehledat, jenom se nechat vést.. a co je zvláštní, pak je mysl jakoby čistější, slobodnější.. ta bílá barva ji docela sklidňuje ale taky očisťuje, bych řekla.. :-) no, tak nějak mé osobní dojmy..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 12.7.2010 > andzi> To mě vážně těší, vědomost že moje tvorba může působit takovým dojmem a samo o sobě to že se ti to tak líbí je pro mě opravdu motivující, děkuju.
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 13.7.2010 > Abstt> pro mně fascinující .-) taktéž moc děkuju
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 13.7.2010 > jo povedlo se,příjemné barvy a tvary
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.7.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 13.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 13.7.2010 >

nádherný spirálky, a vubec vse

 

trochu mi ale pripomínaj stírí ocásky jen ty jedové vácky s trnem tam chybej

 

a taky puvab morských koníku, ty maj podobne zakroucený ocasky. A taky jejich hrbetní ploutvicky

 

Souhlas s Andzi, vnímám, jak obraz prímo pusobí na mou mysl/mozek ... (treba mi to zacne líp myslet :D)

 

ukládám si


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 13.7.2010 > Neexistující> To mě těší, díky :) Mořští koníci jsou super stvoření, takže to přirovnání se mi taky líbí ;)
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 14.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 15.7.2010 > a všude poletují světlušky... a dělají bzzz a bzzz.... lupla bych do toho sem tam červenou tečku (takovou tu rudou) ani nevim proč... je to takové strohé a jednorázově vedeno.... líbí se mi pravý dolní roh... víc než ty ocásky či co to je.. ale celkový pohled není nepříjemný, spíš naopak...
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 15.7.2010 > nicemice> Původní návrh byl v odstínech červený úplně, ale tyhle barvy tomu sluší víc :) A navíc červená je v drtivý většině mých výtvorů, takže když v jednom není tak mi to ani moc nevadí, změna je dobrá :)
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 16.7.2010 > Abstt> neřekla jsem, že je to špatně
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 16.7.2010 > nicemice> jj já vím ;)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.7.2010 >

"


."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 17.7.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.7.2010 > Uložil jsem si.
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.7.2010 > Náhodou jsem klepl na Tvé jméno. BYlo první v řadě přihlášených a chtěl jsem poznat někoho koho neznám.
Ani nevím jestli bych dovedl vyjádřit svůj dojem lépe než Andzi. Myslím že ne. Vnitřní dojem...úžas.
Doporučil jsem avízem mnoha dalším.
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 17.7.2010 > Bajata> Tak to moc děkuju, potěšilo mě to a opravdu si toho vážím.
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 13.7.2010 > podle mě jedna z tvojich zatím nejpovedenějších fakt krásné....mě se líbí na tvojí tvorbě že je plná energie a hlavně inspiraruje ...skoda ze na tomto foru neni vic lidi co dela podobne veci nebo pracuje s podobnou technikou aby clovek mel konkurenci ktera ho jeste vic hnala do předu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 13.7.2010 > Ovečka> Díky, přesně, taky si myslím že je to škoda, a pořád čekám jestli se najde někdo novej kdo by dělal něco podobnýho, zatím marně..
Ale ženou mě dopředu i pozitivní ohlasy jako ten tvůj, takže v tomhle ohledu je to ok :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.7.2010 > Abstt> Ahoj, nediv se že to snad nikdo jiný nedělá. Vůbec si nedovedu představit jak se to dá udělat. Kdybych věděl, hned bych se do toho pustil. Ale myslím, že k tomu musí být jistá vnitřní motivace. Asi jako ke všemu ostatnímu.
Něco, co vychází z tvého nitra jak pramen vody. A to by mi asi chybělo. Pokud o někom víš kdo to dělá, a nebojíš se konkurence, mohl by jsidát avízo? Taky bych rád věděl jestli pořádáš výstavy. Určitě bych se snažil přijít. Stojí to za to. Držím palce a hodně nových dobrých nápadů. Ale nic neznásilňuj. To by bylo špatný. Věřím že mi rozumíš. Hodně štěstí.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.7.2010 > Bajata> Rozhodně, bez mých vnitřních pocitů a nálad bych asi nebyl schopný tvořit co tvořím protože to z nich přímo vychází.
Ten dotaz na výstavy je asi největší kompliment kterýho se mi zatím dostalo, těší mě že myslíš že je má tvorba na to dost dobrá, bohužel já si to zatím ještě nemyslím.
A když bych si to myslet někdy začal, nevím jestli se tu v Čechách nějaké výstavy digitální grafiky pořádají, přiznám se že se zatím v tom moc neorientuju.
O tý konkurenci, nevím o nikom v Čechách kdo by dělal přímo něco jako já,, aspoň určitě ne na Totemu, a jiný Český stránky nesleduju.
Ale http://ultra-fractal.deviantart.com/gallery/?286844 to je odkaz jednu z několika skupin na deviantart.com tvořících ve stejným programu jako já, styl a pocit těch obrázků nemusí být stejný jako u mých ( což je moje největší snaha, lišit se náladou a pojetím od ostatních ), ale technika je stejná, věřím že tam najdeš i lepší tvorbu než je ta má.
A znásilňovat nic nebudu, bez obav :) Tvořím tak 1-2 obrázky za 2 týdny, občas míň občas víc, ale když nemám motivaci, tak se prostě nesnažím, díky za zprávu, potěšila mě, doufám že jsem odpověděl dostatecně na všechny dotazy.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 19.7.2010 > Je úžasný co vše se nachází v ,,nitru" člověka.
Moc dík a jak jen to půjde, mrknu na odkaz. Díky moc a držím palce.
A odpověď? O.K. Vyčerpávající. Alespoň pro mě.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.7.2010 > ...čímdál lepší, líbí se mi ta práce s prostorem, je ho tam stále více,potlačení základu "ornamentálního pojednání plochy " nečekanými vstupy světelnými, i  jednodušších geometrických prvků....taky mi to evokuje úžasného mořského koníka, ocásek štíra,..ale i " hodinový strojek",... prostor a čas......což mi tematicky velmi ladí....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.7.2010 > Mima> Děkuju, v poskytování věcné zpětné vazby jsi ( alespoň pro mě ) jednička, vždycky jsem rád za tvůj komentář u mojí nové tvorby a vážím si ho, díky :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.7.2010 > Abstt> 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.7.2010 >

magické


Doporučil 
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 9.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 (18) 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter