Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Negativita z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 27.7.2010 (23:17:38)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 27.7.2010 > hm hm, tak takovou unesu :)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 28.7.2010 > jj, sirit osvetu fraktalu je potreba furt!
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > al-ash> Nejspíš jo no :)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 27.7.2010 >

To je primo Bozska negativitaaa!!

 

Ukladam si!

 

Hotova bomba!

 

Dekuju


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Neexistující> Dík ;D
<reagovat 
Čtenář - 28.7.2010 > parádní disajn, díky, Vetřelče!
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > čtenář> :)
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.7.2010 > fraktály baví, ale čas není-toto je obvzlášť povedený hlavně barevně!
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > jaxxana> Děkuju :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.7.2010 > ...takový ostrý zahnutý "drápky" co se obracejí k  "někomu" negativně, mají automatické kresby jednoho alternativního terapeuta, ...název je hodně výstižný, pěkné je to,...asi taky nějakou stvořeninu zkusím...ale jdu se nejdříve podívat na ten odkaz......
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Mima> ok :) Jinak nevěděl jsem že někteří terapeuti taky kreslí, myslel jsem že se hlavně kreslí na terapiích jako součást arteterapie, ale že terapeuti jen dohlíží :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.7.2010 > Abstt> ...asi jsem se špatně vyjádřila, terapeut duše i těla,ve smyslu " léčitel",  který využívá ke své činnosti jedné alternativní metody, zvané "automatická kresba", která mu "řekne" informaci, např. o způsobu řešení vztahových problémů, třeba v rodině nebo partnerství.......na netu je určitě mnoho odkazů....je otázkou, kdo, nakolik a komu-čemu věří, nebo nevěří. Já se metodě "automatické kresby" nepodrobila,ale oblast alternativní mediciny mne  zajímá,i  esoterika obecně....
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Mima> Aha už chápu, o tom jsem slyšel. Vím že lidi co mají nějaké problémy občas po tomhle způsobu ''řešení'' přistoupí, ja přiznávám že se mi moc věřit že by to fungovalo nechce, ale rozhodně nebudu tvrdit že je to hloupost, třeba ne, nevím ( ale ověřovat si to nebudu ;D )
<reagovat 
antoninad (Občasný) - 28.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 29.7.2010 > nechapu oupeet souvislost vytvoru a nazvu ,ale to tady v ccele serii
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 28.7.2010 > Fraktály mám moc ráda, jen nevím, jak je vlastně hodnotit, tedy nakolik je to tvé dílo a nakolik dílo počítače. Můžu se nejapně zeptat, jestli třeba víš předem, co tvoříš? A jestli můžeš konečný vzhled dolaďovat či přímo opravovat podle svých představ, pokud je počítač nepochopil správně?
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Janahe> Samozřejmě, neuploadoval bych nic co bych sám netvořil, existuje několik programu který dokážou fraktály tvořit, ale ty programy je netvoří samy, samozřejmě jsou potřeba znalosti a schopnosti na straně uživatele.
Takže samozřejmě, vím perfektně co tvořím, ne jen předem, ale samozřejmě hlavně v průběhu tvorby a vzhled je jen a jen na člověku.
Jak jsem napsal Jaru u mýho ''Setkáni, poznání'', v tom programu ve kterým tvořim fraktály já ( Ultra Fractal ) se dělá na stejným principu jako ve Photoshopu, tzn. na základě vrstev a barvy si každý může pro každou vrstvu sám vytvořit v gradient editoru, a stejně tak jako u jiných grafických odvětví se musí tvůrce zabývat kompozicí, skladbou barev, skladbou světel/stínů a popř. texturováním pokud chce fraktál s texturami, a pracuje v realtimu, to znamená to aby počítač něco pochopil špatně a pak to bylo nutné opravovat ani není možné, protože co děláš je vidět okamžitě a je jen a jen na člověku co to bude :)
Jinak kdyby opravdu fraktály tvořili počítače samy a lidem by jen stačilo něco jako klikat na ''vytvořit jiný fraktál'', nebyly by takový kvalitativní rozdíly mezi fraktály jako takovými který lidi tvoří, protože stejně jako ve všech ostatních grafických odvětvích se dají najít jak práce úplně špatný, tak naprosto neuvěřitelný dělaný v tom samym programu. Pro příklad, sám bych se snad už nezařadil mezi nejhorší, ale do téhle fraktálové umělkyně mám hodně daleko, jako většina ostatních http://www.infinite-art.com/gallery/non-spirals/ Takže tak, s fraktálama je to jako s ostatními uměleckými odvětvími, je to jen o schopnostech :)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Janahe> A ještě musím dodat že jsem celkem ''otřesen'' tím jaký může někdo mít v paměti zažitý stereotypy, jako právě například že se fraktály tvoří samy, resp. že je vytvoří počítač sám s minimálním úsilím uživatele, ale vím že ten dotaz nebyl vůbec myšlen špatně, a jsem rád že jsem to aspoň mohl osvětlit, ale mrzí mě že vůbec takovéto ''předsudky'' vůči fraktálům ještě můžou existovat.. Nejspíš plynou od lidí co se je chtěli pořádně naučit dělat ale nějak jim to nevyšlo, jinak nevím..
Pro představu, když se zadá do vyhledávače Ultra Fractal Trial, dá se ten program normálně stáhnout a vyzkoušet, každý si může sám zkusit co tvorba fraktálů obnáší :) Jo a jako poslední věc, důkaz že z fraktálů jde s dostatečnými schopnostmi vytvořit cokoliv: http://adobe63.deviantart.com/#/d2uxden
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 29.7.2010 > Janahe> (rozhovořím se, protože mě tohle téma dost zajímá a ty máš dobře mířené dotazy)

problém u tvorby fraktálů je, že není moc přístupná kritice...ten nástroj (program, plugin do photoshopu atd) je toho většinou schopný sám o sobě (s počátečním nastavením) udělat tolik, že to u většiny lidí vyvolá zvolání "wow"...(nechápu, jak o tomhle může Abstt polemizovat, vždyť stačí si jakýkoliv z desítek generátorů fraktálu stáhnout a kliknout na tlačítko generate)programy mají miliony hýblátek a miliony nastavitelných parametrů, ale to nepovažuju moc za tvůrčí proces, když někdo tahá hodinu za hýblátka a dívá se, co to dělá a pak si řekne - ha, to je pěkné

Matematici dokáží vymyslet nějaký nový algoritmus nebo aspoň hodně neotřelý, který produkuje fraktály s úplně novým charakterem (nebo díky chytrému algoritmu vytvoří fraktály v obrovském rozlišení, s nějakýma úžasnýma a výpočetně náročnýma efektama atd)...ale tohle asi skoro nikdo, krom mamematika, nedocení...

(teda mi stačí tohle: http://www.google.com/images?hl=en&q=fractal&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=WE9RTLjhFpKeOOTXseMI&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CEIQsAQwAw&biw=1278&bih=824

...a vyplivne se na mě víc úžasných fraktálů, než jsem schopný probrat...ale právě to, že se o nich nedá polemizovat, že se dost dobře nedají kritizovat jestli jsou dobré/špatné, mi přijde jako jedna z jejich nevýhod a vzdaluje je to umění, jak se běžně chápe)

...no myslím že fraktály jsou přesně na hraně umění, kde se umění potkává s matikou
(stejně jako podle mě některé skladby, symfonie už jsou na této hraně taky - se svoji složitou matematickou strukturou, působí hlavně svojí uspořádaností a komplexností, stejně jako fraktály )

a Absttovi za osvětu fraktálů 5 bodů, ale za bludy ohledně toho, v čem tvorba fraktálů spočívá, zaslouží nakopat...
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 29.7.2010 > al-ash> OK, WTF? Takze ja zaslouzim nakopat za to co pisu? Znas program o kterym pisu? NE. Vim ze ne protoze to co popisujes ty je neco jako Apophysis a mozna jemu podobny.
Naprosto nehorázná drzost, co ty sis dovolil sem napsat sou jen prazdny kecy, ja narozdíl od tebe dodal priklady na vse, rozdilnost fraktalu, odkaz na program ve kterym tvorim aby si to kazdy mohl vyzkouset atd.
Dojed do Kladna a pojd me nakopat, protoze moc rad bych te videl zkusit, jestli je neco co brutalne nesnasim a vidim kvuli tomu rude, je to placani nepodlozenejch nesmyslu.
Nevim jak ty ale ja se tou tvorbou zabyvam a tak asi vim o cem k**va mluvim ne?
Radim ti zkusit si Ultra fractal a pak si dat par facek, protoze zjistis ze zadny tlacitko ''generate'' NEMA, stejne tak jako nema zadny miliony nastavitelnejch parametru.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 29.7.2010 > al-ash> Fakt, jak si kurva muzes dovolit rict ze ja mluvim bludy o tom v cem ta tvorba spociva kdyz ja se s ni zabyvam mesice? Co sem napsal je presne to jak se tvori v programu Ultra Fractal o kterym sem celou dobu psal, bud si to srovnej v hlave, nebo uz se neopovazuj k my tvorbe psat ani zpravu, protoze na lzi nejsem zvedavej, pokud se s dalsima lzivejma zpravama budes u moji tvorby prezentovat, nebudu reagovat, budu si setrit nervy a doufat ze lidi nebudou slepy a kdyz budou chtit znat pravdu, proste si stahnout zadarmo trial verzi Ultra Fractalu a zjistej zes sem napsal jenom tunu veci naprosto z cesty, jak rikam, tys zacal psat o Apophysis a podobnejch fraktal ''generatorech'', ja pisu a tvorim o/v necem uplne jinym.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 29.7.2010 > Abstt> Hmm...to je na hodne dlouhy povidani...fraktaly jsou pomerne popularni pojem, ale problematika, do ktere spadaji, saha hloubeji i sireji. Doporucuju prostudovat chovani nelinearnich dynamickych systemu (casto z toho vyjde soubor nelinearnich parcialnich diferencialnich rovnic, ktere se jinak obvykle linearizuji). Urcite pak take Mandelbrotovu mnozinu (jednoducha formulka generuje obrovskou komplexitu - hledej analogii k prirode!) a nektere dalsi matematicke objekty, ktere maji "fraktalni" strukturu, resp. necelociselnou (fraktalni) dimenzi. Kouzlo fraktalu nespociva ani tak v "usporadanosti" (v ramci teorie chaosu, jak se tato odnoz matematiky/fyziky popularne nazyva, je to neco mezi radem a cirou nahodilosti), nybrz spociva v sobe-podobnosti replikovane ad infinitum. Nevim, o jake programy presne jde, ale ja kdysi davno delal obycejnou Mandelbrotovu mnozinu ve starickem Pascalu, a posleze analogii Mandelbrotovy mnoziny v oboru kvaternionove promenne, 2D rezy a 3D rezy 4D prostoru, to byla legrace. Nepodarilo se mi vsak po graficke strance vytvorit vhodny model. Jinak Absttovi zdar, pro "fraktaly" mam slabost!
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 29.7.2010 > Ewonne> Děkuju, je dobrý vědět že jsou tu lidi co se vážně vyznají.
I já jsem si teorii fraktálů nastudoval, vůbec předtím než jsem je začal sám tvořit, samozřejmě proto abych věděl s čím hodlám pracovat :)
Ohledně těch programů, jde jen o to že sám můžu uznat že většina z nich je částečně na bázi generátorů ( když člověk neví co dělá, může použít náhodnou formuli ), ale Ultra Fractal ve kterém tvořím já a asi už většina tvůrců fraktálů je moderním prostředkem na jehož vývoji se podílela samotná Janet Parke, jejíž jméno je asi to nejzvučnější v oblasti fraktálů, je to průkopnice a její díla jsou dokonalý.
No a Ultra Fractal se prostě liší od zbytku tím že eliminoval možnost výběru náhodných nastavení a nahradil ho velice user-friendly rozhraním který umožnilo lidem maximální kontrolu nad jejich tvorbou v realtimu, víc o tom jsem už napsal výš takže tak, to že některý lidi to všechno hážou do jednoho pytle mě štve, ale nic nenadělám, jen můžu doufat že většina lidí se radši sama přesvědčí než aby věřila prázdným řečím :)
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 29.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 2.8.2010 > myslím že autor nebyl tou negativitou pohlcen....fakt hodne dobre :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 2.8.2010 > Ovečka> Díky :) Co ty, už nějakou dobu ti tu nepřibyla žádná tvorba, máš teď rozdělanou nějakou novou kresbu?
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 2.8.2010 > Abstt> tak skic mám plnou hlavu bohužél zatím nebylo moc času je zrealizovat, pořád jsem někde litala :), ale vypadá to že konečně budu mít ča a hned jak obrazek dodělám šoupnu ho sem :)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 2.8.2010 > Ovečka> super, těším se ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 22 (23) 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter