Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Alej z kolekce Provizorní nebe
Autor: Max Gubat (Občasný) - publikováno 16.11.2010 (03:00:17)
další ve sbírce>


 Max Gubat (Občasný) - 3.2.2011 > miroslawek> 
Zdá se mi, že si stále nerozumíme. Ba dokonce, že si rozumíme stále míň.

Taky si začínám trochu připadat právě jako jeden z protagonistů Divišovy básně o špikovácích a koudeli (je v Sursum, pokud mě paměť neklame) a to bych tedy velice nerad.

Rozhodně uměle nic nikam neimplantuju. Kdybych se rozhodl předem, že nebudu respektovat báseň v té podobě, v jaké ke mně přišla, ale že ji prokrustovsky přizpůsobím nějaké apriorní představě o tom, jak vypadá báseň, netrávil bych teď dost možná čas odpovídáním na tvé dotazy (a to mě, jak nad tím přemýšlím, baví díky Tobě čím dál tím víc)

Takže by to bylo vlastně kontraproduktivní. Nevyvolal bych debatu, jen bych si případně dokázal, že to svedu, slíznul své body a doporučení (anebo taky ne) a mohl se vrhnout na další báseň, aniž by to ve mně zanechalo sebemenší stopu. Takhle můžu debatovat s miroslawkem, potím se a deptám, lovím v paměti citáty z Diviše atp.

Ilustrovat nemám co, protože dopředu mám jen velmi vágní představu o tom, co bude obsahem básně, čím je jasnější, tím pravděpodobněji ji během psaní musím opustit.

Podstatné pro mě je, jestli se v ní a tedy ve mně něco (ryze subjektivně) posune dál, nebo ne.

To, že v ní někdo odhalí něco, co ho zaujme, může být třešinka na dortu, ale rozhodně o to předem nijak neusiluji.

měl bych?

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Max Gubat
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 16 17 18 19 20 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter