Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PG a jiným 9x70/100
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 4.1.2011 (20:54:09)

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
R.Mareček (Občasný) - 4.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 5.1.2011 > vidím obavu, strach, depresi, osamění, únik do stran..
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
travail (Občasný) - 5.1.2011 > jsi čím dál minimalističtější a ... cudnější?:))
pro mě nejvíc ty světle šedé
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.1.2011 > ..všechny dohromady v sérii můžou vypadat dobře, jinak každý zvlášť...nevím, ta kompozice mě moc nebere...
<reagovat 
jaz (Občasný) - 5.1.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 13.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.1.2011 >

http://www.artwanted.com/artist.cfm?ArtID=55378&Display=Med&SGID=0&Page=0

http://artfolium.blogspot.com/

http://unsignet.blogspot.com/search/label/tiskoviny

 

Tak se podivejme, kdo si tu hraje na guru a vládce všech uměleckých osudů - viz výše.

Mě připadá, že neumí ani loďly ani nebe ani domy a tak nezbývá než vše "procítěně a opravdově" pomršit a by bylo z čeho žít, venuje se komerci. Tak myslím, že z něj mluví hlavně mindrák. Vše zaštítěno druhou cenou ve studentské soutěži - ehm, takovejch by bylo a nevyvyšujou se a nenadavaj, například...

 

 


<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 13.1.2011 > Lumiik> hehe no to se klidně podívejme..a čímpak se živíš ty krom toho bordelu co musíš cpát na dětskej totem..chci vidět ty domy a ostatní realizace pane architekte taky jsem o tobě nikde neslyšel a dělat maséra před dětma je asi pro tebe vrchol kariéry tak moc nevyskakuj protože pokud jde o komerci jak to nazýváš ty pičo tak to je regulérní reklamní grafika kterou se dnes živí každej ale je rozdíl to dělat dobře a tak jak ty jsi předved s tou svou pozvánkou na vernisáž..s takovýma lůzrama si grafici vytírají prdel a já se ti divím že máš drzost to vůbec vytahovat :) asi jsi chtěl ukázat nejakej rozdíl ale já nevidím že by tys mohl nabídnout něco z toho co já běžně ovládám a co mi vydělává penízky tak vo co tady teda mělo jít buzno? a díky za reklamu ;)
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 13.1.2011 > Lumiik> tady se drž toho na co nemáš odpověď homosexuále a můžeš srovnávat moji grafiku s tvou aby všichni viděli jakej seš génius a jak si sereš do huby http://www.totem.cz/enda1.php?a=273619
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2011 > limpopo> nauč se česky - to je fakt i negativní reklama je reklama
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2011 > limpopo> ale to přeci všichni vědí - proto tu (a nejen zde) Lumiik vede a tebe maj za odpornost
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2011 > limpopo> 

ty si fakt s touhle češtinou vyšel základku???

Jestliže je podle tebe totem dětskej - tak jak to, že tu nečníš jak bůh? Jediný, čím tu vyčníváš, je zakomplexovaná sprostota tvých komentářů.

Jestliže je podle tebe totem dětskej, proč sem furt lezeš? Asi proto, že nemáš uznání jinde. Ó hrůzo, nemáš ho ani zde.

Jestliže je podle tebe totem dětskej, nech ho dětským být. Chytré děti jsou lepší než zakomplexovaný puberťák.

Jestliže je podle tebe totem dětskej, neobtěžuješ ho tak, jako obtěžují nějací dva v současné době děti na Moravě?


<reagovat 
 čtenář limpo - 13.1.2011 > Luk Malér> na češtinu mám korektory buzerante ..sháníš práci abys aspoŇ neco vydělal pro ty svý zrzavý potkany? můžu ti je nakrmit ..žerou hovna jako ty a tvoje šlapka že?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2011 > čtenář> tak je používej, ty korektory, protože bez nich je to žalost. Nebyls to ty, kdo na Moravě obtěžoval ty malý děti - ty typové vypadaj úchylně jak tvůj slovní projev.
<reagovat 
slakinglizard (Občasný) - 4.1.2011 > skvělý obrazy
Body: 5
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 6.1.2011 > slakinglizard> máš štěstí že tě na favu nevzali dělal bys podobný hovna..btw dokud toto budeš považovat za dobrý obrazy budeš stále dělat to co děláš a tak jak to děláš :) mistr si má brát příklad z mistrů..ne z čuráků ;)
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 6.1.2011 > limpopo> Máš přemíru testosteronu a přebytky sperma nebo kundí šťávy, které je nejlepší vystříkat na plátno Ty malířu, teda mistře.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 slakinglizard (Občasný) - 6.1.2011 > limpopo> že jsem se tam nedostal jsem aji rád, sice studium mě tam lákalo ale je mi jasný, že se tam nehodím..

a ta poznamka na mou zoufalost, ze jsem klesl hluboko, ze mam potrebu malovat frndy.. jak jsi psal o hovnech, tak hovno o me vis a za takovy soudy bych nechal sekat curaky (o tech taky psals:))


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 8.1.2011 > limpopo> ze tebe tam nevzali? :D
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 6.1.2011 > JUDr> vyjadřujte se slušně pane slušnej a nenadávejte mi prosím do malířů :) tak hluboko abych si musel kundu malovat jsem nekles a pravidelný ranní sex mi znemožňuje hromadit jakékoliv přebytky ve svým perfektním těle ..sorry ale nemáme nic společnýho starej pane :)
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 7.1.2011 > slakinglizard> buď v klidu ta reakce nesměřovala na tebe ale na autora těchto sraček pod kterými se bavíme.. u tebe to je jinak a rád upřesním: tvůj pobyt tady je velice přínosný vzhledem k situaci v moderním umění kdy v dnešní (a nejen dnešní ale jakýkoliv) době bylo a je lidské, potažmo ženské tělo vždy zdrojem inspirace..bohužel inspirace není hotový produkt a neručí svýmu nositeli za nic..to je jak chlastat pro inspiraci vodku a rovnou malovat flašku ze které nasávám a myslet si že takovej dřevorubeckej přístup je původní, jedinečnej a vede k výsledku :) to jak jistě sám uznáš je úsměvné zejména v dnešní době kdy se nabízí tolik svobody a za umění se považuje více outsider art než malby takových ubohých sotva dostudovaných hovad jako to předvádí "mistři" zde..můžu tě uklidnit že chápu tvůj záměr a ten si nehraje na umění nebo aspoŇ pracuješ v rámci možností víceméně s konceptem což tě zřejmě i baví..no jsi užitečná štika v rybníce a jsem rád že jsi tu protože mezi tebou a lumiikem není velkej rozdíl ..minimálně v inspiraci jsi na tom líp a dál a pokud si blbeček myslí že technika obsah jeho veleděl posune na jinou úroveň a lidi se z toho poserou tak neposerou..protože i v jiných dobách se lidi posírali z mnohem odvážnějších kousků než je malování akt, kund a krajinek a v dnešní době toto považovat za odvážné může jen chudokrevný buzík ;)
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> já se tam nehlásil nepotřebuju to víš? to potřebujou právě takový nejistí jedinci jako seš ty kamaráde
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 6.1.2011 > limpopo> Tady to smrdí jako u babičky... Hůř. Tady to smrdí jako babička! :D
<reagovat 
 slakinglizard (Občasný) - 7.1.2011 > limpopo> tak to se omlouvám za zbrklou reakci.. četl jsem kundy a už jsem to měl zažitý k sobě, protože ty detaily poslední dobou maluju jen já. Jsem rád, že můj projekt neodsuzuješ, a díky za tvou reakci..celkem mě potěšila. Přiznám se ale, že lumiikovi prace se mi taky libi a rozdil mezi nama vidim.. a tvá poslední věta, za tu tleskám, ta by se měla tesat do kamene:))pravda
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> to jsou jen utesujici kecy...
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 6.1.2011 > JUDr> jehehehe to je vtipný :D
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 7.1.2011 > slakinglizard> nz a že se ti jeho věci líbí je v pořádku taky jsem byl kdysi před lety zvědavej jestli z toho něco vyleze ale nevylezlo..víš to je jako s tou ženskou, když jsi mladej líbí se ti jen nekterý ale šukal bys každou, jak dospěješ zjistíš že všechny jsou hezký ale mrdat chceš to nejlepší ;)
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> ježiš ty jsi kokot a co bys mi odpověděl kdybych řekl aaano dostal jsem se na favu na jéjo..asi bys uplně ovrátil že? ty si kokot jakýmu není rovno jen pro tvý info mám 5 výtvarných škol nejen v čechách stačí ty namistrovaný buzerante? nebo ti je mám vyjmenovat abys konečně zavřel tu svou dětskou drzou držku?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2011 > limpopo> pomocná škola nerovná se výtvarná, a proč tě ze všech vyhodili? z těch pomocnejch? jojo Hušák pozná umění.....
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> začni
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 13.1.2011 > Luk Malér> ty bys byl rád i za tu lidušku ty nýmande drž se svý kurvy za sukni a buzeruj dál svý potkaní potomky a nebo se teda pochlub cos vystudoval ty když už tu jak děcka na písku vytahujete kdo má větší bábovku..to jsem to dopracoval do společnosti největších kokotů v zemi české :/
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> to ne pojďme si zahrát fotbal o to kdo je lepší umělec..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2011 > limpopo> 

jak chutnaj Hušákovy koule?

tak běž vocaď - nikdo tě tu nechce.


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> No me by zajimalo co s tim fobalem porad mas...:) ja za to nemuzu ze sis v telocviku zadrel do zadku trisku od parket a od te doby necichnes ke sportu.
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 13.1.2011 > Luk Malér> to já nemůžu vědět na hulení kokotů lumíkům a lízání prdelí jiným debilům na totemu jsi tu ty a pokud mě tu nikdo nechce protože nedělám ostatním kurvu tak jsem tu asi fakt nesprávně v gayklubu co? jak jinak by tu takový hovno jako ty mohlo existovat a ještě jako redaktor :)
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> hehe no mně by zase zajímalo proč na svých stránkách prodáváš cizí obrazy a ještě k tomu takový sračky že kvuli tomu musíš lízat prdel nejakýmu dědkovi :) to musí být hodně zlý že nemáš sám co nabídnout ale do CV si teda aspoň napíšeš že jsi fotbalista..víš co je nejlepší kombinace? fotbalista policajt to je docela běžný lidský odpad a tobě by to moc slušelo ;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2011 > limpopo> 

Nejsi tu v gayklubu, ale nikdo tě tu fakt nechce. Mě prostě nenapad jinej důvod pro tu druhou cenu, nebo jo: lítost.

A ta tvá čeština je fakt hrůza - nebo je to blbincem v mozku?


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> co to meles? Jake cizi obrazy? Jaky fotbal v CV? Tobe uz fakt jebe co? Ty o tech skolach mi riakt nemusis, samozrejme vim o jake jde...:D
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> no nemám tolik času se drbat v životě pubertálního blba tak sorry že ti sem nebudu kopírovat tvý vlastní prezentace ale zkus si to projet sám, neudělal jsi toho tolik aby ses v tom ztratil..jediný co jsi předvedl je drze se snažit dokázat že lidi jako boudník dnes nežijí tím že jsi sem "na protest" jebl nejaký svůj nedomrdek a pak hned jsi utek jako děcko sbírat informace kterýma se teď snažíš vyhrát zas nejaký ten svůj žabomyší boj..ale fakt je ten že mi nesaháš po kotníky tak si dál obkresluj fotky prodávej je na pouti a vystavuj cizí sračky já tě šmírovat nebudu jako na to máš čas ty lůzře ;) nicméně jednou budeš vděčný že jsi se dozvěděl tolik o životě skutečného mistra ;)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> ale casu mas habadej...rad zjistim co mych strankach neni moje :). A ty fotografie...s temi brzdi. Krom par veci a vedecke ilustrace je nepouzivam. Muck :*
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> věnuju svůj čas důležitějším věcem tak mi tu nevykládej kolik ho mám a reaguj na ten tvůj grafickej počin čemu se tak bravurně vyhýbáš..btw na fotky ti seru a vedecka kresba je hovno tak co mi jeste chces dokázat?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > limpopo> ocividne hodne kdyz tu porad reagujes. Vedecka ilustrace je hovno... chacha ty nemas o vedecke ilustraci paru.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> a cekam na ty cizi obrazy...kdyz uz mas tak debilni kecy.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> PS: jdu si zakopat, tak vecer :D
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> a rozbi někomu hubu pičo to se musí když to nedokážeš verbálně
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2011 > limpopo> No tak, jaký tam dává cizí obrazy?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter