Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PG a jiným 9x70/100
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 4.1.2011 (20:54:09)


 limpopo (Občasný) - 10.1.2011 > davidhuge> no nemám tolik času se drbat v životě pubertálního blba tak sorry že ti sem nebudu kopírovat tvý vlastní prezentace ale zkus si to projet sám, neudělal jsi toho tolik aby ses v tom ztratil..jediný co jsi předvedl je drze se snažit dokázat že lidi jako boudník dnes nežijí tím že jsi sem "na protest" jebl nejaký svůj nedomrdek a pak hned jsi utek jako děcko sbírat informace kterýma se teď snažíš vyhrát zas nejaký ten svůj žabomyší boj..ale fakt je ten že mi nesaháš po kotníky tak si dál obkresluj fotky prodávej je na pouti a vystavuj cizí sračky já tě šmírovat nebudu jako na to máš čas ty lůzře ;) nicméně jednou budeš vděčný že jsi se dozvěděl tolik o životě skutečného mistra ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli limpopo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter