Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Industrial in Kladno z kolekce města
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 12.9.2011 (00:36:59)
další v kolekci>
Tak jsem dnes na chvilku vlezl do areálu bývalé Poldiny huti a musím konstatovat, byť se slzou na duši, přátelé...je zde co fotit. Já už dokonce několik člověků zde publikujících oslovil, ale vždy to na něčem ztroskotalo...Ale dnes jsem dostal znovu chuť tam zajít na celý den a fotit, a fotit, a fotit....Ale nechce se mě samotnému, ne, že bych měl strach, to ne...ale těch emočních zážitků je tam tolik, že by bylo moc fajn se tam s někým hned na místě podělit. A proto, vážení, kdo by si chtěl udělat foto-výlet, napište mi, termín klidně nechám na vás, mě je to celkem jedno, kdy by jsme vyrazili. A je tady hodně fotografů, nad jejichž foto jen tiše sním, byť jsou z různých koutů naší vlasti...Takže, zvu vás do Kladna. Dopravu si cvakněte, ale slibuji, pozvu vás potom na pivo :-)

Saša K.


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 12.9.2011 > ...tak tenhle mě úplně dostal....ač industrialfotky mě většinou neberou....Na fotovýlet se nehodím, cvakám mizerně a technicky velmi neurvale,.....ale ráda se podívám doma na výsledky jiných....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 12.9.2011 > jó tam jsem byla v červenci. Přesně na tyhle komíny jsem koukala. Našli jsme tam skvělou budovu, kde se dalo dostat dovnitř. Sice všechno, se dalo odnést, tak tam nebylo, přízemí bylo používáno jako záchod na malou a 1. patro na velkou, ale v posledním patře už nic nebylo a byl tam nádherný výhled a koutečky :o)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.9.2011 > viz výše a hezký den :-) Saša K.
<reagovat 
superfly (Občasný) - 13.9.2011 > Bude to asi pekelně fotogenický areál.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.9.2011 >

Tam nekdy Saso musime:-) Dal bych tam do zaberu vice te travy, jinak fajn cb fotka..


<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Arťuchin - 14.9.2011 > zbourat
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.9.2011 > Tebe zbourat, ty anonyme :-)

<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 14.9.2011 > sadaf> :D
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.9.2011 > huwiku,na snímku nejsou věže, nýbržto vápené pece, poslední dochované, město Kladno již drahnou dobu uvažuje o zbudování jakéhosi skanzenu v areálu bývalích hutí. A ta budova, jež popisuješ jako veřejně - neveřejné záchodky je v momentě focení za mnou. Bohužel jsem ten den neměl mnoho času na bližší průzkum, nicméně se tam na podzim chystám na celý den. A jak už jsem nahoře vzpomínal, budu rád, nebudu-li sám.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 14.9.2011 > sadaf> V té budově co popisuje Huwik. Jestli tam půjdeš v zimě tak bacha na to až budeš ve vyšších patrech. Zábradlí nikde a ze všech pater na mnohamístech velké díry turch do přízemí. Jinak paráda prostor hodim sem z toho fotku
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.9.2011 > Cyberian, díky za upozornění. Koneckonců, s létáním mám své zkušenosti. Vloni jsem u sebe na zámku nejprve proletěl z půdy do 1.patra a posléze vrtulníkem do ČB do nemocnice. Ale i tak , ještě jednou díky a hezký den :-)
A těším se na tvoji fotku z těch míst. Saša K.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 30 31 32 33 35 37 37 38 39 40 41 42 43 46 47 48 (49) 50 51 52 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 69 70 71
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter