Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Tak nám včera zhaslo Kladno z kolekce města
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 22.6.2012 (11:14:31)
další>
Tak nám včera zhaslo Kladno...
A bylo moc zajímavé sledovat reakcí lidí, kterým prostě hlava nebrala tak jednoduchou věc, jako že tedy prostě asi neuvidí fotbal, pivo bude teplé ( tady se v médiích mylně uvádí, že pivo neteče, pivo teče, průtok piva není závislý na elektrické energii, jenom je prostě teplé, protože nejde elektrické chlazení ), že prostě v lednicích asi něco roztaje potažmo se rozmrazí, že si nebudou moci natankovat benzín, naftu, že nepůjdou bankomaty, nepojedou výtahy, nebudou svítit semafory, že až se setmí bude patrně tma ( panečku, to je divné ), že prostě nebude fungovat několik věcí, které se jindy zdají naprosto normální a samozřejmé....
A já se ptám: No a co????
Když budu závislý na fotbalu, pustím si ho v rádiu na baterky, nedám si teplé pivo ale červené víno, v lednici mi nic neroztaje, protože nejsem křeček abych si nakupoval potraviny do zásoby na několik dní, holt nikam nepojedu, když nemám v autě benzín, výtahy nepoužívám, chodím pěšky a večer bude tma a zapálím si svíčky....
Tím se samosebou nechci navážet do lidí, jimž tímto výpadkem vznikly nepříjemnosti, chci jenom říci, jak prostě někteří lidé chápou výpadek proudu jako hroznou tragédii...
Před mnoha lety jsem pracoval na jednom horském hotelu na Šumavě a tam nám padlo elektrické vedení a proud nešel skoro celý týden...
Byly to pro mne jedny z nejkrásnějších dnů, které jsem zažil.
Lidé si po večeři nezalezli na pokoje k televizím, ale zůstávali na baru či v restauraci a vyprávěli si!!!!!!!!
Pilo se víno, kořalka i studené lahvové, protože to bylo v zimě a matka příroda nám byla tou nejlepší lednicí a mrazákem.
A těch příběhů...
Tak nám včera zhaslo Kladno....
No a co????

Krásný den všem...


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.6.2012 > Pěkné.Zcela souhlasím,ale nic se nemá přehánět.Kdysi jsem zkoušel bez elektřiny žít čtvrt roku a byl jsem nemile překvapen,jak je ten petrolej drahý...
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.6.2012 > ..jj, slyšela jsem to ve zprávách
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 22.6.2012 >

A to jsi neviděl ty scény u Normy, tmavší spoluobčané chtěli nakupovat a "kďe já teď vemu chleba ty dilino pro děcka a pro starýho, až příde hladovej ze šichty?!"


<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 23.6.2012 > je to prostě fakt.
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.6.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pavelskalicky (Občasný) - 25.6.2012 > Dobré, dobré...
Body: 4
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 4.7.2012 >

"...jo, někdy je takovéto "zkoušky na ostro" třeba.. ..ale co se týče těch

 

 

potravin (( a ještě více vody )),  tam "...považuji" za "rozumné" -co za rozumné, měla by to snad být přímo povinnost- mít alespoň pro "sebe a svou  rodinu" "zásobu na přežití (( a to mluvím o současné době u nás, o takzv. "době míru" ! ))" nejméně na 10 až 15 dnů. Ukázalo se to již v mnohých zemích i takzv. "civilisovaného" světa - většina pozemského obyvatelstva totiž ještě jíst a pít potřebuje, a při náhlém výpadku "..přísunu" se  pak zabíjeli i sousedé navzájem, v boji o sousto, v boji o holý život...; ... ...

 ."


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 30 31 32 33 35 37 37 38 39 40 41 42 43 46 47 48 49 50 51 52 54 55 56 57 58 59 60 61 62 (63) 64 65 66 67 69 70 71
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter