Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Za prasklou strunou svět z kolekce Okamžiky
Autor: Aquarius (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (12:32:34)
další ve sbírce>
Našel jsem tón, při kterém má kytara zpívá,
po každém ladění je trochu jinde.
Mám ho i já, i slepá dívka ho má.

Tehdy byl na desátém pražci nejtenčí struny.

Dnes, jakoby nebyl
a slunce nevyšlo.

Slepá dívka se usmívá na malého ptáčka.

Hledaje zítřek,
hraji po tónech stupnice v moll.


Poznámky k tomuto příspěvku
langueur (Občasný) - 13.1.2003 > Přechodník.. už je v pořádku, tak můžu hodnotit.. :-)) Ale bohužel mi to moc neříká.. (Netvrdim, že je to špatný, jenom prostě mi tahle struna moc nezní) Kdyžtak ještě upřesnim, ale teď makám.. :-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2003 > Já jsem si jednou zpívala v koupelně a našla jsem jeden tón, co úplně rezonoval... :-)
Vím, tohle je trochu o něčem jiném... tehdy byl... dnes jakoby nebyl... a zítra???
(moll ti krásně ladí...)
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 13.1.2003 > "po každém ladění je trochu jinde".. rozumím, co chceš říct.. možná by mi nevadilo, kdybys zvolil trochu svižnější formu sdělení, podpořenou výraznější obrazností.. Je to chytré, ale přijde mi, že tomu něco chybí.. alespoň já to tak vidím..

Chtěl jsi kritické připomínky? Máš je mít.. Kdykoli:))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 13.1.2003 > Ne že bych šetřila kritikou, ale tohle se mi líbí. Prostě mě to oslovilo a rezonuje to ve mě docela dobře.
O kytaře jsou vlastně jen ty první dva verše, jestli jsem to dobře pochopila, a pak, musím říct, žes to rozehrál velmi zněle. Alespoň pro mne.
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 14.1.2003 >

lang - aspoň že ten přechodník : )

Kelly - ten koupelnovej tón mám taky : )))

egil - DÍKY.. pochopils o co mi jde, tak jen dál do mě (nich)

Naty - Jsi moc hodná a jestli ti tahle báseň něco dala, splnila účel.. víc nechci : )


<reagovat 
julian (Občasný) - 14.1.2003 >

Nechte ji si hrat......  :)))))))))))

libi


Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 22.1.2003 > nesedí mi, nepřijde mi to jako Tvoje basnicka, ale treba se pletu. Trbea byly novorocni oslavy tak bujare, ze zmenily Tvuj styl! :o)) ale jinak - souhlas s Egilem....
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 22.1.2003 > rabako> Pleteš se, rab, je to moje básnička : ) O novoročních oslavách bych nemluvil, ale styl se mění sám.. někde uvnitř. To že "tlačí" byl úmysl, kytara beze struny také nezní. Díky za názor : )
<reagovat 
Ema (Občasný) - 22.1.2003 > :) zvláštní, jak mi to najednou byť je to napsané dávno předtím, zní jako napsané poté, co mi struna praskla kdyz jsem ji tam pred týdnem dávala.. vís preci, ne?:) tohle je pěkné a já znám ten pocit při brnkání.. proto to možná chápu, nebo si umím vybavit obraz, jak jsme mluvili tenkrát v buse víš?:)... naučím se to ještě lépe.. vnímat obrázky z básniček a ne jen se pídit po obsahu, který kolikrát div neunikne samotnému básníkovi..:))) jako třeba mně:)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 27 28 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter