Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Po Vltavě
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 28.3.2012 (12:41:43)

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mystik (Občasný) - 28.3.2012 > né není to zbytečné, je to zdařilé (obsah z katovny je na houby)
Body: 5
<reagovat 
vorona (Občasný) - 28.3.2012 > moc pěkný...v té čb to fakt vynikne
Body: 5
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 28.3.2012 > Líbí se mi to : )
Body: 5
<reagovat 
susa (Občasný) - 28.3.2012 > Vážně strašný, v čb to fakt vynikne! :-)))
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > susa> tááák
<reagovat 
čtenář čtenář - 28.3.2012 > To je běs, tři výcvaky z jednoho místa, jeden horší než druhý, zcela špatně a nevhodně převedené do bw a ty si to dovolíš publikovat? Copak ti opravdu není trapně?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> trapnej je ten tvůj "kopírák" a "pomnožování" :-)))
<reagovat 
čtenář čtenář - 29.3.2012 > Jaký kopírák a pomnožování máš konkrétně na mysli? A za druhé, katovna ti položila jednoduchou otázku týkající se, na rozdíl od těch tvých blábolů, fotografií samotných, myslíš, že na ni dokážeš odpovědět? Nebo i to je na tebe příliš složité???
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> No vidíš, jak jsi tu hned jako na koni zároveň s katovnou - já se picnu. Mimochodem některým lidem na otázky neodpovídám. Chro, chro...
<reagovat 
čtenář čtenář - 29.3.2012 > Pravda, fakt, že jsi paranoidní, ještě nemusí znamenat, že po tobě nejdou. Příznačné je, že někoho obviníš z jakéhosi kopírování - a když po tobě chce dotyčný vysvětlení, najednou nemáš co říct. Věru "jiné" chování, myslím, že se k tobě to chrochtání celkem hodí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Jsi jako kolovrátek, myslíš že netuším odkud vane vítr... :)) No, myslím že jsme se už zasmáli dost, tak se budu těšit zase u dalšího příspěvku, přestože ty tvý komenty, jak to tak suma sumárum shrnu, zavání nudným stereotipem. Jdu zase dělat něco užitečnějšího, než tu s tebou plkat o ničem. ;)
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 29.3.2012 > Máme tu filosofy a lékaře...
<reagovat 
čtenář katovna - 28.3.2012 > Nebudu se věnovat obsahu těch fotek, je to zbytečný. Ale k převodu do čb - to ti takhle udělal foťák automaticky, nebo ses na tom podílela?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> 

Nelíbí, nelíbí? A já se tak těšila, že tě konečně uspokojím. Chjo... Vlastně počkej, mám to - uspokojila jsem tvé ego, jako vždy, takže huráááááá. ;-))))

..Jo, málem bych zapomněla, bude básnička, tak se na tě těším. :-) 


<reagovat 
 čtenář katovna - 29.3.2012 > Věza> Moje otázka byla poměrně jednoduchá, nebo ne?
<reagovat 
 čtenář katovna - 29.3.2012 > Věza> ...a s tímhle jsi se nějak netrefila. Věř nebo nevěř (jen uvozovací fráze - je mi jedno, jakou konsapirační teorii sis vytvořila), ale nejsem druhej čtenář, ani půlka registrovanáho Totemu. Možná vycházíš z vlastní praxe?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> K zdvojeným, ztrojeným účtům se uchylují jen někteří. Věř že mojí ikonkou zůstává osamocený králík. Apropo myslím, že jsou moje fotky dost ´odlišné´na to, aby se můj byl můj další účet čitelný. ;) Jo a tato odpověď nepatřila tobě, nýbrž dalšímu čtenáři. Že by se potrefená husa ozvala??
<reagovat 
 čtenář katovna - 29.3.2012 > Věza> Je to tak, husa se ozvala. Na což reaguji.
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 29.3.2012 > Takže Vězo, kdy zajdem na pivo ? :) :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > Luciijjenka> ..No můžeme to domluvit. Dáme si klasiku, nebo divočáka? A jakou značku piješ nejradši Luciijjenko? :-) Doslechla jsem se, že takové Kácovské je dobrou značkou k vepřovému. No osobně bych na něj nesázela, nevím co je to za patok, dávám přednost jinačím. ;)) Ahoj.
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 29.3.2012 > no jo no ... ... zase špatně ... ...
Body: 1
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > fotografie nestojí za nic /v té čb to fakt vynikne/, to je u tebe téměř pravidlem... smutné ovšem je, že se najde idiot, který něčemu podobnému dá pět bodů... pro idioty: slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, tedy osoba bez odborných schopností či /poněkud/ zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity...
Body: 1
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 29.3.2012 > Periskop> o řecku nevíš ani zbla jsi tatar...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > mystik> ale jdi ty čoklíčku, ptal jsem se tě na něco?
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 30.3.2012 > Periskop> takovej ignorant a cucák co je Periskop, ten je prostě bez optání nula, a když nula napíše nulu, zas to dá jen nulu...
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 30.3.2012 > čau, hele, maš to moc pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář advokát - 30.3.2012 > vidím že tu stále víc pomnožují chytráci, co nemají kousek slušného chování v těle
snažit se ztrapňovat ostatní je hloupé, stejně jako autoři těchto poznámek, vidím že se tu rozjela slušná výměna názorů a tak mi to nedá nereagovat, už to tu sleduju dýl
k fotkám, které jsou hlupci podhodnocovány, mírný náklon, jinak slušný snímky, převod tak na 90%, takže bych hodnitil 4 body
na jiných webech by jste vyletěli!
<reagovat 
 čtenář katovna - 30.3.2012 > čtenář> Si najali advokáta, když si svoje díla neumí obhájit sami? Oh, how mature! :-)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 30.3.2012 > čtenář> hahaha ty si vykládej rozumy jako cikánka pro prachy...
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 30.3.2012 > I advokáti jsou tady :D Já už se jen směju... A navíc slovo idiot ještě znamená osoby psychicky narušené nebo i autistické, ale nestydím se za to, že jsem zvláštní, aspoň nezapadám do davu stereotypních lidí :)
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 30.3.2012 > Vězo nemáš nějaký soukromý meil na který ti můžu psát.. Pošli mi ho na můj meil. Snažila jsem se ti tenkrát odepsat, ale nešlo to :) Dííky
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 30.3.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 30.3.2012 > celé je to takové šedivé a kompozice nic moc
Body: 3
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > Thumb> v pohodě, beru
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.3.2012 > Některé svině ryjí za každého počasí... Pro svině: (Nejde o slovo hanlivé či urážlivé.) Význam slova - samice od prasete domácího, nebo divokého, jinak také nazývaná bachyně. Jde o savce, jehož maso je hojně konzumováno ve střední Evropě. Tato zvířata se ráda válejí v bahně, aby se zbavovala vnějších parazitů. Mezi jejich oblíbenou činnost také patří rytí  ztluštělými rypáky, při čemž si hledají doplňky potravy. Dříve se porážely většinou starší kusy, neboť bylo ceněno i jejich sádlo. Dnes jdou už na porážku mnohem mladší prasata, neboť jde na odbyt více maso libové.Využívá se v průmyslu i kůže, která je dobře zpracovatelná, takže z poražených kusů nejde nic na zbyt. U divokých příbuzných je maso o něco tmavší a aromatičtější, ale poněkud vzácnější. V posledních letech, se však začínají přemnožovat a páchají značné škody, takže na ně stále častěji míří brokovnice myslivců. Toto maso končí převážně v restauracích. (Doporučuje se, zapít jej žejdlíkem dobrého pivka, kvůli lepšímu trávení). 
<reagovat 
 čtenář čtenář - 29.3.2012 > Věza> Ty jsi divná, jak tohle souvisí s těmi mizernými fotografiemi? Bylas na exkurzi v Písnici a vzali vás i na nábřeží?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Ano, jistě. Divná, znamená jiná. Ještě abych byla kopií "některých".   Brrrrr.....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář> Někdo má halt pomalejší vedení, co nadělám.... :-P
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 9.7.2012 > je vidět,že jdeš na dračku
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter