Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce cesta do večnosti z kolekce Trpolest
Autor: ireversible (Občasný) - publikováno 22.6.2012 (19:49:27)

              Noc a den -

             stín a světlo -

            slunce, měsíc ¨

                      a

           paprsky vědomí

   promlouvající v tichu na mé tělo -

  ztrácím se v nedefinovatelnosti.

 

                     -

            Kapka vody

                     a

od ní odražející se spektrum mého vnímání,

v barvách času ukazující mi cestu,

která nikde nezačíná a nikde nekončí.

 

                      -

  Fragmenty neuvědomění,

        pomluvy a hříchy,

     pošpinili nás a obvinili, 

abysme zapadali do jejich myslí.

                      -

Jejich osudy jsou napsány na palmových listech

Jejich osudy jsou napsány na palmových listech

copak nevidí, že se pro to sami rozhodli.

 

                      -

 

Vidím jak kráčejí a já se připůsobuji,

průvodci promlouvající skrze intuici,

        ochranují naše záměry

                     a

svět, který se hýbe a hvězdy, které září

          označují nám cestu

               do věčnosti.



Poznámky k tomuto příspěvku
Sartori (Občasný) - 26.6.2012 > Líbí se mi to. Jen mi úplně nesedí barvy času..ale třeba na vícero přečtení to povolí..:)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 27.6.2012 > Sartori> čas neexistuje, nebo jo? sartori je zkráceně satori?
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 28.6.2012 > jediný čas je ten mezi myšlenkou a činem a vzhledem k tomu, že na naší planetě existuje takových 6 miliard bytostí, nehledě na to, že jsou propojeny se svými průvodci pak se samozřejmě zdá, že takový tok času existuje. čas není nic jiného, než kvantové vědomí lidstva, které se někam směřuje.
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 28.6.2012 > nicméně já pořád tvrdím i když je to zřejmě velice odvážné tvrzení, že mřížka mezi atomy je víra v to, že věci mají být takové jaké jsou.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 2.7.2012 > ireversible> Tak musím říct, že myšlenka s meziatomárními vazbami se mi hodně líbí :D Lidská víra a vůle do určité míry formuje svět kolem nás..to nepopiratelně, ale řekl bych, že krystalické mřížky tu byly dávno před tím než na ně člověk pomyslel, ne? To že něco dokážeme ovlivnit ( a to je ještě diskutabilní) neznamená, že tvoříme jeho podstatu. A čas s myšlenkou také moc nesouvisí, řekl bych. Jak to vidím, tak jediný způsob, kterým může 6 miliard lidí ovlivnit čas je jejich souhrnné gravitační pole :D Nebo jak si to myslela, že jediný čas je mezi myšlenkou a činem? Čas mezi myšlenkou a myšlenkou není? Čas obecně závisí na rychlosti objektu a každý objekt v závislosti na své (relativní) rychlosti má svůj soukromý čas..každý předmět má své vlastní hodiny. Takže když Ty půjdeš pěšky a já pojedu autem, tak už se naše časy rozcházejí..sice nepatrně a neměřitelně, ale ano. To je už samo o sobě tak úžasné tvrzení, že netřeba do toho plést esoteriku.

<reagovat 
ireversible (Občasný) - 16.7.2012 > asi máš pravdu s tím časem. jinak s tom myšlenkou a činem a časem jsem to myslel(né myslela :D ) tak, že myšlenka je základ a čin už je jeho materializace, takže jediný čas je doba mezi tím nápadem a materializací nápadu. myslím, že se to shoduje s tím, že každý objekt má právě svůj vlastní čas. nevím, asi v tom mám prozatím guláš :D kdo ví. nicméně ohledně toku času vypráví skvěle Jarda Dušek na cesty k sobě. doporučuju :)
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 28.6.2012 > Nee :) Sartori je nick z dob, kdy se mi zdálo fajn nést jméno jedné literární postavy.

Čas dozajista existuje (i když ve spoustě pojetí je doslova imaginární). Podle Einsteina by bez času nebyl ani prostor ani hmota..
<reagovat 
 čtenář Zeanddrich E. - 28.9.2012 > Sartori> "Čas a prostor spolu s takzv. "hmotou (( což je ale vlastně "jen" různě zhuštěná a strukturovaná


energie "nabitá" určitou informací ))" slouží k "výuce (( t.j. k vývoji, k vývojovému postupu ))" jednotlivých bytostí, jelikož "v bezčasí a bezproestoru", kde je

i vědomí "téměř nespoutané", to prostě nejde. Tam se sice dozvíme, co je dobré (( "správné")) a co ne, ale "zažít", "vstřebat to" si to musíme "zde dole"; ... :).
."
<reagovat 
žaža (Občasný) - 24.6.2012 > čítam to už niekoľkokrát, ešte sa vrátim 
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
26 27 28 29 30 32 33 (34)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter