Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zima nezima
Autor: Tatranka (Občasný) - publikováno 26.12.2012 (14:49:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 26.12.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.12.2012 >

......v horní čtvrtině funguje pějnej detail, Zima si jen tak lehce baletí povětřím...

...a v prostředku obrazu je jasně vidět kopeček písku s kyblíčkem někde u moře na pláži, nebo v Třeboni..., a dole pak si někdo rozlámal lýýýže...Je na tom obraze v podstatě všechno podstatné k tématu "zmíněno"...Mně se energie do obrazu vložená líbí, dnes dávám 5ky, tuto také s radostí........ 


Body: 5
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > :) To je snad poprvé, co si někdo troufnul vzít hrablo a shrabat sníh nanesený rozkmitanou rukou. Děkuju.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 26.12.2012 > Tatranka> ........Děkuju.
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > Mima> Splývají mi prostory pobytu, a tak jsem snad k názvu zapomněla dodat, že se jedná o Zimu nezimu ve Walesu.:) -
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 26.12.2012 > Tatranka> ...nevadí, v Indii hrozí někde kolaps z přehřátí a vlhkosti vzduchu vražedné, "o něco výše" v kožichu půjčeném si člověk může zalyžovat....,a ještě o něco výše si lze úplně o samotě hluboce zameditovat.......Nebyla jsem nikdy tam, ani tam, ale na Štedrý den na Petříně bylo letos hluboké jaro....Středoevropský klima je asi nejlepší, lze se dočkat čehokoliv, ale nikdy to netrvá dlouho....
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > Mima> Jaro je všude,kam se podívám. Rozkvétají trvalky. Nahoře, dole, na obzoru i přímo před nosem. Slyšela jsem o petřínském jaru. - Někdy se stírají i hranice. Takže pozdravuju i tu jarní zimu u vás.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 27.12.2012 > Optimistickej obrázek v dnešní šedivé zimě nezimě (nezimně) :-)
Body: 5
<reagovat 
mystik (Občasný) - 27.12.2012 > http://www.youtube.com/watch?v=h5Xf_O_-TX0 jako tohle, zní to jako deus ex machina a stejné jsou barvy nakydané na tomto detailu... celek dobrej...
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 27.12.2012 > asi řeknu něco mimoběžně: mám rád Márqueze a ty by ses hodila jako ilustrátorka
Body: 5
<reagovat 
čtenář Min - 27.12.2012 > Už roky studuji abstraktní malbu a je nádherné a jistě i potřebné podívat se z výšin světového umění až na opačný konec....člověk potřebuje toto srovnání. Promiň, ale toto je krásný příklad rychlé nezvládnuté mazanice. Co hodnotím - je pokus o kompozici. Zkus se podívat na nějaká videa tvorby abstraktních obrazů. Zjistíš, že ne všichni autoři tvoří rychle a nahodile. Naopak, jejich tvorba bývá pomalejší a řadí s rozmyslem "skvrnu" ke "skvrně", ač se ve výsledku zdá, že museli tvořit strašně rychle. To je dost častý omyl. Na tomto obrázku prozatím trochu zvládáš celkovou kompozici, ale nezvládáš kvalitu tahu štětcem, kvalitu skvrny, kvalitu linky. Ještě máš dlouhou cestu před sebou, ale když se tomuto směru budeš dlouhodobě věnovat, možná za pár let budeš tvořit solidní obrazy. Držím palce.
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 28.12.2012 > čtenář> Někdy je dobré zapomenout na Parnas, ze kterého se dívám na ostatní, neboť pramálo víme, co se děje za řádkami, s plátnem, prosesem tvorby. Nevyvraoím, přijímám. I tu cestu, která je dlouhá, na které stojím sama a s úžasem se učím. Děkuju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter