Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zima nezima
Autor: Tatranka (Občasný) - publikováno 26.12.2012 (14:49:05)


čtenář Min - 27.12.2012 > Už roky studuji abstraktní malbu a je nádherné a jistě i potřebné podívat se z výšin světového umění až na opačný konec....člověk potřebuje toto srovnání. Promiň, ale toto je krásný příklad rychlé nezvládnuté mazanice. Co hodnotím - je pokus o kompozici. Zkus se podívat na nějaká videa tvorby abstraktních obrazů. Zjistíš, že ne všichni autoři tvoří rychle a nahodile. Naopak, jejich tvorba bývá pomalejší a řadí s rozmyslem "skvrnu" ke "skvrně", ač se ve výsledku zdá, že museli tvořit strašně rychle. To je dost častý omyl. Na tomto obrázku prozatím trochu zvládáš celkovou kompozici, ale nezvládáš kvalitu tahu štětcem, kvalitu skvrny, kvalitu linky. Ještě máš dlouhou cestu před sebou, ale když se tomuto směru budeš dlouhodobě věnovat, možná za pár let budeš tvořit solidní obrazy. Držím palce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter