Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci stará láska nerezaví... z kolekce milovaná
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 11.5.2013 (00:04:30)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
beljaksen (Občasný) - 11.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 11.5.2013 > nemám moc co radit, ale je to zákoutí snu a skutečnosti, bravo
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 11.5.2013 > Myslím si že Mořina. Hezké Sašo.Je tam hrozný rozdíl světla dole a nahoře. Také jsem tam fotil. Nejde s tím moc dělat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 11.5.2013 > Je to pohádkové místo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 11.5.2013 > jednu radu,po dvou letech by jsi mel digital zahodit-to doporucuji i vyrobci-electronica je v pr....-a koupit novy!!!
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 11.5.2013 > borekdog>  nestraš-i když po pravdě ta fotka na to vypadá-ale vždyť si koupil nedavno novej-žejo Sašo ?
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 11.5.2013 > jaxxana> Jani,mluvil jsem s Peterem,ten mi to potvrdil,po 2000 snimku je senzor a okolni elektronika vcetne microchipu unavena a kvalita obrazu je tim snizena,on to prolozil technickymi daty,i kdyz technologie jde stale vpred,tomuto se pry zabranit neda,ja vim neni to levna zalezitost.Chce to delat fotky a ne jenom cvakat,a rozmyslet si co,jak ,kdy fotit a vybirat.
Ta fotka by se mi libila ale to svetle neostre pozadi to kazi,Nehled na to,ze je to kouzelne misto pro foto,
<reagovat 
vosička (Občasný) - 11.5.2013 >

jůůů, emerikááá


Body: 5
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 11.5.2013 > Vidím technicky nevydařenou vzpomínkovou fotografii. Nic moc. Mám takové dušení, že jsi tuto fotku tady dal záměrně - aby jsi nachytal ostatní - a jak vidím, tak nachytal. Ano, stále zůstává otázka, nakolik špatnou fotku tady člověk může zveřejnit, aby i ji někteří ohodnotili nejvyšším oceněním.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.5.2013 > Ahoj Dushane,

chtěl bych ti poděkovat za tvojí kritiku u mé fotky "Stará láska nerezaví" a to z toho důvodu, že i záporná kritika se dá napsat slušně a kultivovaně a lze i takovou negativní kritiku podepsat, což mnoho lidí tady nechápe a raději blijí nechutnosti, aniž by si uvědomovali, že taková kritika je k ničemu.
Takže ještě jednou velký dík za tvojí odvahu, to se málo vidí.
Píši ti takto do zpráv a zároveň to dám i pod inkriminovanou fotku, snad se některý z rádoby čtenářů chytne za rypák.
A ještě k té fotce. Víš, já už tam jezdím hodně let, a věř mi, ten lom se snad ani nedá dobře vyfotit. Nevím jestli jsi tam někdy byl, ale přímo na místě je taková hra světel, ale nikdy se nesejdou podmínky tak, aby to bylo ideální. Toto není jen můj výmysl, říkala a říká mi to spousta fotografů, kteří se pokoušejí o totéž. A to dokonalý snímek.
I v další věci máš pravdu, je to jenom takový popisný snímek o místu. Ale mám pocit, že i takových snímků je třeba, byť nejsou technicky dokonalé. Viděl jsem spousty technicky dokonalých fotek a obrazů, ale...prostě se mi nelíbily, nic mi neříkaly...
Tohle je právě ta složitá ale zároveň krásná věc.
Vezmi si třeba Mercedes. Jistě je to dokonalé auto, ale mě se prostě nelíbí. A na druhou stranu třeba taková Tatra 603. V dnešní době samosebou technicky problematická, ale krasavice je to přeúžasná. A tak je to myslím se vším.
Omlouvám se za tolik slov, ale prostě dobrá a slušná kritika mě neuráží, naopak, provokuje mě k debatě a posouvá mě dál.
A na závěr dovol jeden citát.

Pane, s vaším názorem hrubě nesouhlasím, ale budu se bít, aby jste ho mohl kdykoliv vyjádřit!

Voltaire

P.S. Možná jsem ho necitoval přesně, ale věřím, že ho chápeš naprosto přesně.

Ještě jednou díky a krásnou neděli!

Saša Kameš
<reagovat 
 Dushan (Občasný) - 12.5.2013 > sadaf> Z toho si nic nedělej. Já jsem taky jednou přinesl na konzultaci pravou „vzpomínkovou“ fotku a profesor mě na ni hned upozornil a vyřadil ji. Od té doby si na to dávám veliký pozor.
Taky nám zdůrazňoval: Nikoho nezajímá, čím a jak jste fotili. Zda profesionálním aparátem, či kafemlýnkem, zda ze stativu, anebo z jedoucího vlaku – každého zajímá výsledek (výsledná fotografie). Tak si myslím, že tato tvoje fotka, když nejde lom kvalitně vyfotit, tady neměla být zvěřejněná. Svojí nedobrou kvalitou ti může uškodit na pověsti fotografa.
A jinak – moje věty hlavně směřovaly těm, kteří fotku tak nekriticky dobře hodnotili. Jak budou pak
hodnotit opravdu dobré fotky? Ale za to ty nemůžeš.
Ano, u některých fotek se promíjejí i některé nedostatky ve kvalitě, ale to hlavně u těch, které jsou něčím výjimečné, unikátní, nedají se třeba už zopakovat.
Taky ti přeji pohodový nový týden.
<reagovat 
splaf (Občasný) - 23.6.2013 > Sašo nenech se odradi takovou kritikou.To umí každý.Ten p.Dushane zřejmně zapomněl,že stará láska opravdu nerezaví i když zestárne.Petr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 (41) 42 43
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter