Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Havlíčkovy sady z kolekce milovaná
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 12.2.2011 (00:45:06)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 10.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 12.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 12.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.2.2011 > není to tak špatné... není to tak špatné jako většina tvých fotografií... jenže to není omluva, výborná lokalita a tys ji úplně zazdil... jsi jenom tak línej?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.2.2011 > P.S. A línej jsem jako prase, to máš pravdu :-)
<reagovat 
jxr (Občasný) - 12.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 12.2.2011 > dobrý světlo!
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 12.2.2011 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janie (Občasný) - 12.2.2011 > Já jsem totální amatér...ale co kdybys to zkusil fotit z nižší perspektivy? Vím,že lidi jsou namyšlený a mají tendence na všechno koukat shora,ale mnohdy jim pak uniká,co mají přímo před nosem:)
Body: 5
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 13.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.2.2011 > cvakale, díky moc. Máš pravdu, mohl jsem udělat dva, tři kroky doprava a fotka by byla o něčem jiném. Pravda je ale taková, že ač se to nezdá, korzovalo v ten den v sadech nevídaná spousta lidí. Ale fakt díky moc ta tvoje rady, do sadů se vrátím, patrně ale až na jaře a to už bude zase úplně jiný film.
Ještě jednou díky za tvoje rady a snad už to konečně vyjde a vyrazíme na to námi slibované pivko :-)

Hezkou neděli!

Saša
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.2.2011 > sadaf> V létě bychom mohli něco podniknout :-).
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 13.2.2011 >
Body: 1
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 12.2.2011 >

Když uvidíš pěknou babu s "pěknejma džbánama", Co budeš fotit? Kotníky nebo ko.y? Bezelstně ses přiznal, že ti šlo o lavičky a klidně´s tam fláknul dominantní zděný objekt a stromy, lavičky jsou odstrčeny někam mimo :-(.

Lavičky jsou do půlkruhu, bezva formace. Měl´s to zabrat tak, aby tam byly pokud možno jen lavičky v kruhové výseči a ten vybetonovaný/asfaltovaný povrch. Osamělost z toho přímo kape, asi´s ji tam viděl, ale nějak se ti to nevešlo do foťáku :-(.

Je to bezvadně osvětlené, ale prošvihnul´s "rozhodující okamžik" :-(. Zkus se tam vrátit a vyfotit to znovu, ale toto světlo už tam nikdy nebude.

Dám ti přátelskou radu, Periskopa se nikdy na nic neptej. Jedna Totemačka, nám oběma dobře známá, se ho jednou patolízalsky na něco ptala, ale odpovědi se nedočkala. Periskop fotkám rozumí, většinou s jeho výroky souhlasím, ale nikdy jsem od něj nečetl nic nijak zvlášť konkrétního. Vždycky se drží pouze v obecné rovině.

Dobrá rada nad zlato. Když něco fotíš, soustřeď se na to, co vidíš, co tě zaujalo, na všechno ostatní zapomeň .


<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2011 > cvakal> A co bys čekal? Vodění za ručičku? Připomínáš mi současný výrobce foťáků, co vymysleli kategorii zrcadlovky pro idioty (a prodává se to jak housky na krámě)...
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 14.2.2011 > jojo
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.2.2011 > ..pěkné světlo...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.2.2011 > Periskope díky, konečně někdo konstruktivní. Poraď prosím. Chtěl jsem, aby tak nějak vynikla osamocenost těch laviček. Co jsem měl udělat jinak? Díky a hezký víkend.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 15.2.2011 > sadaf> podívej, ono to nefunguje tak, že řeknu cos měl udělat jinak, ty to příště uděláš a budeš umět fotografovat... jde o to, jestli si chceš cvakat jen pro sebe, vytvářet jakýsi paměťový záznam... který ti časem připomene tu a tu situaci... potom je úplně jedno, co a jak vyfotografuješ, protože jako autor snímku jsi byl při tom a víš co ti má fotografie připomenout... pokud se chceš dostat dál, je potřeba se učit... nejdříve si přečíst něco o řemeslné stránce věci (ale nemyslím návody jak se stát fotografem snadno a rychle v takzvaných odborných časopisech) a potom se hodně koukat na obrázky těch, co to uměli či umí (a nemyslím tady na totemu či jiném serveru pro majitele digitálních kamer)... jenom tak se můžeš někam posunout... k samotnému obrázku: atmosféru kterou měl u diváka vyvolat zcela spolehlivě ničí například ten příšerný odpadkový koš, fotka je upečená, žadná kresba ve stínech místy ani ve světlech... a to už nemluvím o prostém výběru stanoviště, což patří k základním dovednostem... pokud chceš fotit Graebovku není dobré se tam vypravit například v sobotu odpoledne, to je potom jasné, že tam bude fůra lidí... zkus to ve všední den brzy po ránu, nebo klidně až před setměním, projdi si několikrát celý park odshora dolů a potom teprve přemýšlej, co a jak budeš fotografovat... ano, je to pracné, ale jinak dobré fotografie tohoto druhu nevzniknou... proto to Sudkovi trvalo celá léta... hezký den ti...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.2.2011 > Periskope díky, naprosto s tebou souhlasím...já vím, že za fotkou se musí jít, obětovat vlastní pohodlí, čekat a hledat, nestačí jenom aparát do brašny a čekat co den dá...to je myslím ve všech oborech stejné, ale ve fotografii to platí dvojnásob. Pravda je i to, že dnes s digi-fotem si každý myslí, jak je to úžasné a dokonalé. Ano, jsou dokonalé aparáty, ale kdo bude rychlejší na dráze? Schumacher ve Favoritu nebo já ve Ferrari? Tím chci říci, že dokonalý aparát z nikoho neudělá dokonalého profíka a že profík dokáže i se Smenou udělat bezva fotku. A v tom se asi shodneme, není to v dokonalosti techniky, je to v člověku. A pokorou před foceným objektem. Mám v plánu zúčastnit se nějakého semináře, chci se focení věnovat. Ne na profi úrovni, ale chtěl bych, aby to moje focení mělo alespoň nějaký význam. Víš, před mnoha lety jsem fotil na inverzi, mám doma spoustu diapozitivů, a dnes po letech srovnávám moje focení tehdy a dnes. A i já, laik vidím ty rozdíly. a to je další věc k zamyšlení. Moje tehdejší záběry jsou právě mnohem promyšlenější a to vzhledem k tehdejším cenám za materiál. Fotíval jsem na Kodak 400 a ten tehdy věru nebyl tenkrát nejlevnější.
Míval jsem tehdy Nikona F6 na inverzi, Canona A1 na BW a jen tak k ruce nějakou Minoltu na barvu. Všechno šlo do kelu při rozvodu a pak jsem neměl cca 15 let foťák v ruce. A i když tady píšu , že aparát fotky nedělá, přešel jsem během roku z kompaktu na zrcadlo. Mám teď Nikona D90 s 18/105 a učím se seč mi síly stačí. A další věc je, že ty kritiky ve smyslu JÉÉÉ, to je krásná fotka a za pět a hvězdičku, tak ty mě vážně nikam neposouvají. Tvoje, byť pro někoho nepříjemná slova, já naopak velice kvituji a věř, přemýšlím o nich. V mém okolí mají všichni foťáky, ale je to takové to cvakání od boku. Myslím, že já se alespoň trochu snažím, prohlížím si na internetu fotky těch opravdových FOTOGRAFU (promiň, nevím jak se dělá kroužek nad U), a nepřemýšlím nad tím, jak to udělali oni, ale nad tím, jak to mám udělat já aby alespoň jednou za čas někdo, třeba jako ty, řekl: Ještě velkej kus máš před sebou, ale tahle fotka se ti skoro povedla.
P.S. Už jsem se naučil sebou tahat i stativ :-)

Takže ještě jednou díky za tvá slova a najdeš-li si někdy čas se podívat na moje pokusy, buš do mě, syp mi popelníky na hlavu, rozkopej mi aparát a vysaď mě klidně na pustém ostrově, abych nemohl dále škodit. To mě dá mnohonásobně víc, než nicneříkající pochvaly....

Hezký den .

Saša kameš
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 14 15 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter