Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mapy
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 7.7.2014 (22:24:22)



Mapy


Přemýšlím o tom, že celá tahle dualita Světlo-Tma je jenom nesmysl. Já vím a znám. Osobní
mapa reality, tak zkreslená! Tak zkreslená! Ale byl jsem léta v kontaktu s něčím, až se to stalo
součástí mého vědomí. Fauste, Fauste, odnese tě čert! Má žena říkala, když mě léčila, že mám
černou část sebe. Věděl jsem, že mluví o pravé straně, i když to neřekla. Věřím, že ten kousek
duše doroste. Je vůbec duše? Asi mám poslední šanci. Já vím. A využiju ji, kvůli synovi, protože
jsem mu slíbil, že táta tady bude. Přes některé lidi občas mluví andělé. Přes některé démoni.
Nechci být už ani jedním z nich. Vše bude zase dobré. A oheň, oheň se odráží ve sklech okenních
tabulek. Venku svítí měsíc, právě dorůstá, je ten pravý čas. Teď. Nikdo neříkal, že to nebude
bolet. A možná nebude. Možná bolest byla jen to předtím. Nechci věřit, že propastí končí dřív
nebo později všechny cesty. Ať už propastí Tmy, nebo propastí Světla. Cesta není cíl. Cíl totiž
není. Je jenom život. A třeba žádné cesty nikam nejsou, a jen se chytáme kousků něčeho, co
jsme poznali a viděli. Čaroděj opouští své řemeslo? Ne, učí se ho. A jsou i důležitější věci.



Poznámky k tomuto příspěvku
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 9.7.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.7.2014 > pomerančová> Pomerančová, díky :)
<reagovat 
benkroft (Občasný) - 8.7.2014 > a Zivot nemuze byt cil? jinak ta cast se synem, pro me dost silna... asi budu premyslet.
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.7.2014 > benkroft> Benkrofte, dík. Text bych už dál moc nerozebíral, ono víc slov by bylo v něčem míň.

Otázky po smyslu, životě, je to spíš na osobní pokec (rád zajdu třeba do čajovny klidně někdy a můžem si vyměnit názory). Že něco funguje, to se dá cítit ne hlavou, ale i jinak. Některý věci jsou docela jednoduchý, i když se k nim občas třeba dochází neskutečně složitě :)
<reagovat 
 benkroft (Občasný) - 9.7.2014 > Aaen> jednoduchost se nekdy musi projevit skrze slozitost prave proto, aby vynikla jeji krasa... do cajovny snad zajdem a reknes mi jak to je dal... ;o)
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.7.2014 > benkroft> Když budeš mít čas a náladu, napiš s předstihem do zprávy a domluvíme se.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 9.7.2014 > tak nějak... silný text...
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.7.2014 > PetrSuk-Zbraslavský> Díky. A snad se konečně setkáme osobně, snad to vyjde už ten příští týden.
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 10.7.2014 > I já mám černou část sebe. Ale to asi každý.
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 10.7.2014 > lada34> Ahoj Lado, díky. Kdo ví, někdy mohou být černá a černá úplně něco jiného.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.7.2014 > ...silný text, silnější pochybnosti o "všem"... Každý je sám sobě filosofem a výzkumníkem svých krajin ... A jen málokdo na sebe zapomene... "... Nikdo neříkal, že to (ne)bude bolet...". Ale říká se to, "odjakživa"..., jen se neví jak moc, kdy,..., a koho víc... Připomnělo se mi podobenství..." Dva lidé na poušti..., poslední zbytky vody,..., jeden ji vypije všechnu potají... Druhý se ptá, "proč !!!???"..., odpověď..." protože jsem měl větší Žízeň..."..
Jen tak ulítám v myšlenkách..., a co duše, taky lítá ?
Nejdůležitější je chtít se ptát..., a slyšet odpověď, vidět znamení..., v ČB "filmu" vidět barvy, slyšet hudbu ve spánku..., ne se jen vidět, jak ji poslouchám.
"Já vím a znám"..., """ A JE TO !!!"""... Dík za stále ještě jen pootevřené dveře na témata:
..."Spor Srdce a Těla", "Rozum a Cit"..."Život a Smrt", "Světlo a Tma"...
Pojídám v klidu utopence, a nevím, co bude zítra.... Žít Jinou Přítomností je těžší, jsou důležitější věci.
Vzhůru do Země Čarodějů!!!,... nebo aspoň "obhlídnout" s rodinkou na týden moře...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 9.7.2014 > Mima> Mimo, jsem rád, že inspirovalo..
<reagovat 
 čtenář up - 12.7.2014 > Mima> to je jak Zeanddrich :-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2014 > Silný text. K té dualitě mi řekla jedno hezké rčení Rebecca minulý rok v Krumlově. Pokud jdeš po cestě a utrhneš babičce kytičku pro radost, uděláš radost babičce. Po Tobě však jde po té samé cestě někdo další a je ochuzen o tu podívanou na květinu. Proto černé a bílé strany života nemohou být odděleny, prolínají se a proto není dobré ani do černé magie ani do bílé zasahovat, neboť tím na jednu stranu někomu pomůžeme, nadruhou někomu či něčemu ubližujeme.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 14.7.2014 > Martin> Martine, díky. Jinak ono to jde dělat i úplně jinak než s tou kytkou, a to k dobru všech. Není zde jen jedna logika a jediný způsob, naštěstí.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2014 > Aaen> Když to je na dlouhé diskuse, které nikam nemohou vést, pač co si budeme povídat, o podstatě světa toho dodnes moc nevíme. Z mého pohledu obdivuji na životě a asi i světě jednu geneální věc - že člověk se s nějakými vlatsnostmi rodí a ty nelze změnit, s těmi se lze jen spokojit a v dobrém je dále rozvíjet. Díky tomu jsme všichni různorodí a svět je tak vícebarevný. V minulosti se řada lidí a diktátorů snažila svět změnit k svému obrazu a nikomu se to nepodařilo, vyústilo je vždycky jen ve válku, neštěstí a na závěr opět v mír. Prostě to se mi na celém "světle a tmě" líbí nejvíce.
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.7.2014 > asi jo - je jenom život a cíle jsou blbost - a přidávám ti inspiraci - Mnislava Zeleného - za tvou inspiraci taky
http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark-civilizace/15.12.2012/
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 8.7.2014 > anae> Ahoj Anae, jsem rád, že ses stavila, a díky.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 14.7.2014 > anae> Anae, poslouchám rozhovor z toho odkazu – hodně fajn, inspirativních a mě blízkých myšlenek. Děkuju.
<reagovat 
Anděla.Čertíková (Občasný) - 25.7.2014 > Složitě se propracováváme k pochopení a poznání jednoduchosti bytí..krásný text a krásný TY který dokážeš takto myslet..
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 25.7.2014 > Anděla.Čertíková> Tvá slova pohladila a povzbudila, udělala radost.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 14.8.2014 > *
Doporučil 
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 15.8.2014 > zanzule> :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter