Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Winner"
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 29.8.2014 (18:02:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.8.2014 > Podarilo sa ti naraz urezať hlavu aj ruku.
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 29.8.2014 > čtenář> No vidíš, to je úspech .) ešte, že som si to nevšimol, alebo nechcel všimnúť?
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2014 > Mashine> nechceli, lebo ste presvedceny o tom, aky uzasny pan fotograf ste...
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 30.8.2014 > čtenář> :)))
<reagovat 
 jakopes (Občasný) - 30.8.2014 > čtenář> my bysme ti taky rádi poradili, jistě tu máš svůj nick
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2014 > jakopes> Já ti taky poradím, a to hned. Nepíše se "my bysme" (to je hrubka), ale "my bychom". Jak chceš radit, když pořádně neovládáš svůj rodný jazyk?
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 1.9.2014 > čtenář> Cho
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 1.9.2014 > čtenář> Choďte sa vybavovať inam...koho tu zaujímajú hrúbky...Einstein taky nebol jednotkár!
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2014 > Mashine> Máš pravdu, jsi jednoduchý člověk, a tak tě nezajímají hrubky. Jsou ale skupiny lidí, které hrubky neradi vidí. Ti na ně upozorní. Je to o vzdělání a inteligenci. Jak vidím, to ti ale nevysvětlím. A co pivo a kabanos a cigarety - tomu už rozumíš?
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 1.9.2014 > Teraz si ma dostal/a som ten, čo sedí v parku zpitý ako doga s cigou v ruke a keď vytriezvie si do ruky vezme svoj starý aparát a proste nafoti, čo sa pohne a ihneď to zavesí sem na báječnej Totem, ktorý je okrem iného za posledných osem rokov iba žumpou skutočnej slobody prejavu svojej tvorby...zamysli sa, čo chceš, nemáš ani meno/teda možno máš len sa zaň asi hanbíš/ a ty tu kážeš druhým??? choď príkladom ako sa hovorí, ale to v digitálnom svete nie je možné...dnes už nikto neverí slovám,,,tak sa ukáž, no tak predveď sa...vadí ti urezaná hlava a vieš čo, mne nie...ja sa neriadim akýmisi pravidlami " správneho fotografovania " ako ťa učili na škole....to ja mám na háku, fotím, čo chcem a ako chcem a publikujem, lebo chcem ...a názory si vážim, no musia byť skutočné a od skutočných ľudí, nie od "no name" sorry i give a fuck about it autorov...ja viem, baví ťa to, teraz ti hrám do karát, môžeš ďalej písať z nudy vytvorené príspevky, slepo čakajúc na takúto odpoveď..budiš...máš ju mať, ale je posledná...zamysli sa...Neviem ako Ty chytráku, ale ja fotím pre radosť svoju...a je mi jedno, čo mi tu napíšeš, alebo nenapíšeš, začnem si to vážiť, ak tvoje meno bude známe v danom obore...inak si iba šmejd, čo sa tu vyrába pod mojou fotkou....ako inak jeden z mnohých. veľmi ma mrzí, že administratori, nechali takými ako ty..dojebať celú tuto stránku, kdysi som sa niečo pričučil...teraz su to iba vulgarizmy od neznámych skrachovancov, čo si tu rieša komplexi...vieš , čo radšej neraguj....lebo mne aj tak tvoje posledne slovo .....
<reagovat 
 Čtenář - 2.9.2014 > Mashine> Mashine, nevím, proč se vztekáš. Včera jsem psal, že asi budeš jednoduchý člověk a svojí popletenou odpovědí jsi to teď dokázal. Tak v čem je problém? Na tvoji fotku reagoval slovenský čtenář, na něj „jakopes“ s hrubkou – a na „jakopsa“ a jeho hrubku jsem reagoval já. Ty ses mezi nás vecpal a napsal jsi to, co jsi napsal. Mne nevadí, když lidé píší hrubky, každý se může splést, ale vadí mi, když někdo hrubky v rodném jazyce neuznává jako ty.
Takže tebe rozčílila kritika od slovenského čtenáře o oříznuté hlavě a nadáváš mi, který se zajímá pouze o hrubku v písemném projevu. Co fotíš a jak fotíš mi je úplně jedno. Pro mne za mne si foť co chceš a strkej si tady taky co chceš. A když už brečíš na hrobě, tak laskavě breč na správném hrobě.
Závěr: To, že jsi to tady všechno popletl, svědčí o tom, že jsi jednoduchý člověk (každý nemůže být vysoce inteligentní), o čemž konkrétně vypovídá obsah tvé odpovědi, tebou uváděné důvody tvorby atd. Proto i tvé fotky budou jednoduché a plné chyb. Hlavně, že je to tvůj koníček a máš ho rád.
A ještě jedno ti vysvětlím: Tvůj nick Mashine určitě nebude tvoje jméno a ani příjmení. Je to označení, za které se anonymně schováváš. Je mi daleko milejší „čtenář“, který se za nic neschovává, než autor, který se schovává za nick a požaduje, aby se druzí legitimovali, zatímco on sám je taky anonym.
<reagovat 
jakopes (Občasný) - 2.9.2014 > Čtenářům> vím, kdy psát "bysme", diskuze v hovorovém jazyce umožňuje být emotivnější, .... troubové
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2014 > Mne hrubka až tak nevadi aj mne sa občas dáka podari, ale vadí mi tá urezaná ruka a hlava.Tvoja reakcia je neadekvátna a posobiš vážne ako nafúkanec. Je to škoda, lebo niektoré tvoje fotky sa mi veľmi páčia. Je to smutné, že si mysliš, že Totem pozerajú len skrachovanci. Jediny, kto tu použil vulgarismy si ty.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter