Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Winner"
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 29.8.2014 (18:02:05)


Mashine (Občasný) - 1.9.2014 > Teraz si ma dostal/a som ten, čo sedí v parku zpitý ako doga s cigou v ruke a keď vytriezvie si do ruky vezme svoj starý aparát a proste nafoti, čo sa pohne a ihneď to zavesí sem na báječnej Totem, ktorý je okrem iného za posledných osem rokov iba žumpou skutočnej slobody prejavu svojej tvorby...zamysli sa, čo chceš, nemáš ani meno/teda možno máš len sa zaň asi hanbíš/ a ty tu kážeš druhým??? choď príkladom ako sa hovorí, ale to v digitálnom svete nie je možné...dnes už nikto neverí slovám,,,tak sa ukáž, no tak predveď sa...vadí ti urezaná hlava a vieš čo, mne nie...ja sa neriadim akýmisi pravidlami " správneho fotografovania " ako ťa učili na škole....to ja mám na háku, fotím, čo chcem a ako chcem a publikujem, lebo chcem ...a názory si vážim, no musia byť skutočné a od skutočných ľudí, nie od "no name" sorry i give a fuck about it autorov...ja viem, baví ťa to, teraz ti hrám do karát, môžeš ďalej písať z nudy vytvorené príspevky, slepo čakajúc na takúto odpoveď..budiš...máš ju mať, ale je posledná...zamysli sa...Neviem ako Ty chytráku, ale ja fotím pre radosť svoju...a je mi jedno, čo mi tu napíšeš, alebo nenapíšeš, začnem si to vážiť, ak tvoje meno bude známe v danom obore...inak si iba šmejd, čo sa tu vyrába pod mojou fotkou....ako inak jeden z mnohých. veľmi ma mrzí, že administratori, nechali takými ako ty..dojebať celú tuto stránku, kdysi som sa niečo pričučil...teraz su to iba vulgarizmy od neznámych skrachovancov, čo si tu rieša komplexi...vieš , čo radšej neraguj....lebo mne aj tak tvoje posledne slovo .....
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mashine
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter