Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvakrát žbluńk
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 28.8.2015 (18:16:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.9.2015 > Do prdele ten Boval a Mir Zeme to sú riadny Pitbuly čo už ich niekto nekopne do prdele, alebo nenasype do prdele cestnu sol.
<reagovat 
 Čtenář - 2.9.2015 > čtenář> Myslím si, že Boval a MírZemě je jeden a týž člověk - a má radost, že my všichni hrajeme jeho hru. Jeho jediným úkolem je (jako u exprezidenta Klause) nasírat lidi. Nesmíme hrát jeho hru - nesmíme si ho všímat, nerozklíkavat jeho příspěvky. Nevšímat si, nevšímat si, nevšímat si.
<reagovat 
Čtenář - 3.9.2015 > Super napad načo rozklikávať, keď to je o ničom a na nasieranie.
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2015 > Opět zajímavá práce, takový meditativní obraz s velkou energií. Existují složité obrazy (viz. např. některé tvé koláže), na kterých se autor nadřel, ale přesto je divák přehlédne během jedné vteřiny, nic mu neřeknou. Na druhé strané jsou obrazy (jako např. tento), na kterých je zobrazeno minimum, ale divákovi se vryjí do paměti i při pouhém krátkém zhlédnutí, a co je podstatné - něco ho nutí se k obrazu vrátit a hledat.
Vracím se zde už po několikáté a hledám - co je zde zvláštního - zobrazeno a nezobrazeno, různé vztahy mezi levou částí a pravou, vztahy v jedné části - a zjišťuji, že mě obraz přitahuje čím dál více. Koukám na obraz, jiný by řekl, že se dívám na umění s velkým U.
Škoda, že nepíšeš rozměry a mateiál.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.8.2015 > čtenář>  Jsem moc rád, když se najde někdo koho moje obrazy
zajímají, takže jsem potěšen. Nevím jestli taky něco
vytváříš, bylo by to logické.
Materiál je nejčastěji papír, barva akryl zn.Sokrates
rozměr A2 neořezaný formát.
Tak ještě jednou děkuji a zdravím-

<reagovat 
 Čtenář - 31.8.2015 > Li-po11> Děkuji za uvedení rozměrů a materiálu, teď má člověk lepší představu

Ano, také jsem tady před mnoha roky publikoval, ale už jsem přestal. „Zlaté období“ Totemu bylo asi okolo roků 2005-2008, kdy Totem byl excelentní server. Fungoval i redaktor výtvarna, který tady toto všechno usměrňoval do patřičných mezí. Autoři byli kvalitní i tvorba byla kvalitní (malba, kresba, grafika, fotografie, koláže a i něco z plastiky). S odchodem původního redaktora kvalita výtvarného Totemu začala klesat. Redaktorkou se stala jedna ambiciózní amatérka, která výtvarnému oboru vůbec nerozuměla. Například ostře vystupovala proti tvorbě J. Diviše, který nyní úspěšně vystavuje v ČR i v zahraničí a připravuje se o něm tištěná monografie. Redakce nakonec musela dámu odvolat. Potom tady nastalo bezvládí a kvalita Totemu nadále klesala. Před pár lety Totem ovládli kýčmistři a skupinka fotografických diletatů, kteří si navzájem hodnotili své výcvaky nejvyšším ohodnocením a na kvalitní fotky kvalitních fotografů se dívali bezradně. Po urputných bojích nakonec odešli diletanti i kýčmistři, bohužel odešli i kvalitní fotografové.

No a nyní je úroveň Totemu taková, jaká je – tedy dosti mizerná a směřuje spíše ke konfrontaci, než ke vzájemné radě a posouzení, jak byl Totem původně zamýšlen. Chybí zde redaktor výtvarna a je to znát. Navštěvuji i některé zahraniční výtvarné servery, kde se vzájemné osobní útoky a hanlivá hodnocení na tvorbu vůbec nevyskytují. Komu se dílo líbí – pochválí, komu se nelíbí, nechá být a nevyjadřuje se. Mám takový dojem, že kvalitní autoři se tady nyní stydí publikovat. Ty jsi výjimka a doufám, že tady ještě dlouho zůstaneš. Někdo to tady musí rozpohybovat k lepšímu.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 31.8.2015 > čtenář>  Uf,-to je historie, díky za zasvěcení. Už mě informoval J.Diviš. Taky je na serveru v zahraničí.
Co se dá dělat. Třeba se zas někteří vrátí. Zatím zdravím a moc děkuji.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 1.9.2015 > čtenář>  Ještě jsem chtěl říci, že mi vyšla před rokem v nakl. Ryšavý, obrazová publikace, s nějakými recenzemi a jmenuje se- Obrazy Kosík Jiří-, distributor je Kosmas a mněla by být ještě normálně k dostání.

<reagovat 
 čtenář krtek - 1.9.2015 > čtenář> http://jandivis.cz/obrazy/

Nebyl to Stanislav Divis?
Ta dama, kterou zminujes, nebyla odvolana, ale odesla na vlastni zadost - prtkove ji vyhnali. Amaterkou rozhodne nebyla, mela vytvarne vzdelani a sama vystavovala nejen v cesku, od tebe moc nechutna informace, po ni to vzala dalsi dama, ktera studovala a take to vzdala kvuli prtkum a jeden cas i komentoval dalsi redaktor m. a taky se na to vyprtkoval, protoze mimove a prtkove troubili, deckovali, petkovali a vsem redaktorum to zprotivili-nikdo to nevzal a jestli je Li-po11 j.kosik, tak ja nejsem krtek, ale cinsky buh srandy!
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2015 > Li-po11> Děkuji za informaci, podívám se.
<reagovat 
 Čtenář - 2.9.2015 > čtenář> Čtenáři krtku, jsi celý pomýlený. Nebyl to Stanislav Diviš, a ta dáma, o které jsem psal, měla jenom LŠU, tedy žádné výtvarné vzdělání a nikde v zahraničí nevystavovala, snad vystavovala jen u nás s dalšími amatéry. Vedli jsme spolu písemnou komunikaci, takže to moc dobře vím. Takže ta "moc nechutná informace" je tedy od tebe. Mám takový dojem, je největší prtek a trotl tady na Totemu jsi teď ty - nevíš, o kterém Divišovi píši, nevíš o které dámě píšu, ale do všeho se sereš.
<reagovat 
 čtenář krtek - 4.9.2015 > čtenář> napodobne ctenari prtku, kdo mel LSU, ne ZSU, uz asi neni aktivni, ale ty tu prtkujes vsechny a do vseho, ty chytroprt(d)ku co vis vse a vsude jsi prtkoval! mas prtkocertifikat na ptdkorozum
<reagovat 
 Čtenář - 4.9.2015 > čtenář> A ty se do příštího týdne můžeš doučit, že žádná ZSU (ZŠU) neexistuje, ale existuje ZUŠ. Někdy se ti to může hodit.
<reagovat 
 čtenář krtek - 5.9.2015 > čtenář> slovickaris - jestli to byla zus atd. je dnes jedno, dnes lus ci lsu a to je taky jedno, jde o podstatu meho sdeleni a tveho "vyprtku" - ta dama byla akademickou malirkou a socharkou a zemrela ve svych 92letech v LA pred dvema roky, snazila se pozvednout totem, ale prtci jako ty ji vystrnadili...ma sva dila i v narodni galerii v praze...a ted prtkuj!
<reagovat 
 Čtenář - 5.9.2015 > čtenář> Dobrá, pleteš zkratky, což jedno není a hlavně, když je sám špatně používáš a odkazuješ se na ně. Budiž. Po druhé ti zdůrazňuji, že každý z nás mluvíme o jiné dámě, což ty si nenecháš vysvětlit. Ta, kterou mám na mysli a kterou odvolala redakce Totemu, která je ryzí amatérkou a prošla LŠU, není akademickou malířkou, nemá díla v NG, dosud žije a ani omylem nemůže mít 92 let, protože v době naší korespondence byla mladší než já, tudíž i nyní musí být mladší. Nevím, jestli to dokážeš pochopit, ale moc velkou naději si nedělám. Asi jsem udělal chybu – měl jsem napsat, že jednou z redaktorek byla dáma, která...bla,bla,bla. A končím tuto naše neproduktivní dohadování s tebou, které nikam nevede. Jenom si stále říkám: Co jsi to, proboha, za člověka. Přesto ti přeji, abys v sobě našel alespoň kousek dobra a v jeho duchu se snažil tady na Totemu psát, abys nebyl jako náš exprezident V. Klaus, který se neustále snažil svým jednáním rozeštvávat národ proti sobě.
<reagovat 
 čtenář krtek - 6.9.2015 > čtenář> ja ze pletu zkratky? zus=zakladni umelecka skola, lsu=lidova skola umeni...ta dama byla a neni...publikovala s laskavym propujcenim a odkazem na jiny nick,ktery ma i sve stranky, pouzivala k preposlani i nickovou ip adresu-nic nevis,tak nehan...vzpamatuj se a radeji se starej o ty, co to tady przni a duplikuji svoje vyprtky, vyhnali dobre autory
<reagovat 
čtenář krtek - 6.9.2015 > P.S.
nesnesli jste jeji kritiku a vystipali ji, sama o odchod zazadala a meli jste pritom svetove znamou vytvarnici, ceskou emigrantku z 68.roku...protoze se odkazovala na "cizi" (se souhlasem) webovky a publikovala i tyto prace,preposilala z jine IP, tak jste ji hodnotili podle toho, ne podle komentaru...vim vic, nez si myslis, martine
<reagovat 
 čtenář krtek - 6.9.2015 > čtenář> http://www.artplus.cz/cs/autor/aukce/4522-durdakova-ljuba/1?category=all

http://encyklopedie.brna.cz/home-mmb/?acc=profil_osobnosti&load=5539

Aukční den - Aukční síň Vltavín

http://abart-full.artarchiv.cz/osoby.php?IDosoby=28398&Fprijmeni=Dur%C4%8F%C3%A1kov%C3%A1


California, Marriage Index, 1960-1985
Marriage & Divorce
View Image

Name: Lyuba H Durdak
Spouse: Miroslav Prusak
Birth: abt 1922
Marriage: 3 Aug 1974 - San Diego
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.9.2015 > ... jo, zaujalo..., každej "žabák" smutní jinak ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter