Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvakrát žbluńk
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 28.8.2015 (18:16:32)


 Čtenář - 31.8.2015 > Li-po11> Děkuji za uvedení rozměrů a materiálu, teď má člověk lepší představu

Ano, také jsem tady před mnoha roky publikoval, ale už jsem přestal. „Zlaté období“ Totemu bylo asi okolo roků 2005-2008, kdy Totem byl excelentní server. Fungoval i redaktor výtvarna, který tady toto všechno usměrňoval do patřičných mezí. Autoři byli kvalitní i tvorba byla kvalitní (malba, kresba, grafika, fotografie, koláže a i něco z plastiky). S odchodem původního redaktora kvalita výtvarného Totemu začala klesat. Redaktorkou se stala jedna ambiciózní amatérka, která výtvarnému oboru vůbec nerozuměla. Například ostře vystupovala proti tvorbě J. Diviše, který nyní úspěšně vystavuje v ČR i v zahraničí a připravuje se o něm tištěná monografie. Redakce nakonec musela dámu odvolat. Potom tady nastalo bezvládí a kvalita Totemu nadále klesala. Před pár lety Totem ovládli kýčmistři a skupinka fotografických diletatů, kteří si navzájem hodnotili své výcvaky nejvyšším ohodnocením a na kvalitní fotky kvalitních fotografů se dívali bezradně. Po urputných bojích nakonec odešli diletanti i kýčmistři, bohužel odešli i kvalitní fotografové.

No a nyní je úroveň Totemu taková, jaká je – tedy dosti mizerná a směřuje spíše ke konfrontaci, než ke vzájemné radě a posouzení, jak byl Totem původně zamýšlen. Chybí zde redaktor výtvarna a je to znát. Navštěvuji i některé zahraniční výtvarné servery, kde se vzájemné osobní útoky a hanlivá hodnocení na tvorbu vůbec nevyskytují. Komu se dílo líbí – pochválí, komu se nelíbí, nechá být a nevyjadřuje se. Mám takový dojem, že kvalitní autoři se tady nyní stydí publikovat. Ty jsi výjimka a doufám, že tady ještě dlouho zůstaneš. Někdo to tady musí rozpohybovat k lepšímu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter