Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
s hady a jablky z kolekce s hady a jablky
Autor: posledni_inka (Občasný) - publikováno 29.12.2018 (17:53:04)


byla noc
v trojlodním chrámu instinktů

z jedné tmy
držel se pohár
z druhého pilastru upíjel had
nahlas
německou poezii

odpusť mi
za svým čelem
v hlavní cele
břemen a ušlechtilých tužeb
zahlídla jsem
rohatou tiáru

odpusť mi
záhadu ze stromů v zahradě
byla noc z jedné tmy

s hady a jablky

a příliš nahlas tudy projížděly
nahé bohyně na lvu





Poznámky k tomuto příspěvku
veršoun (Občasný) - 1.1.2019 > Na mě se tu chvílemi příliš tlačí (kalkuluje), přemíra přívlastků, dvakrát nahlas mi nepřichází záměrné. Jinak velmi zručné, žádný nováček. Zaslouží pozornost a těším se na další kus.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > veršoun> Díky za nahlédnutí a připsání k věci.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 3.1.2019 > *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > žaža> Díky, Žažo. Nezáleží mi však na doporučeních, bodech atd. Raději bych, kdyby snad slůvko např. o vjemu bylo zanecháno.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 3.1.2019 >


já bych to snad přehklédl v té ..houšti


příspěvků :) - a to by byla škoda...; .. .
Doporučil 
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Zeanddrich E.> Zeanddrichu, kdyby ses třeba pokusil více rozepsat, bylo by milé.
<reagovat 
čtenář Anička - 12.1.2019 > musím souhlasit se Spravedlivým!
Je to absolutní blábol, neumím si představit co sis u toho píchla do žíly, ale nic co by tě osvítilo to nebylo!
Obsah nula, forma dětská, fantazie nula, normální FB sračka, kterých tam jsou od dětí kila. Tys toho moc nenačetla. Kdopak tě ovlivnil, napiš nám svého idola, ať se můžem zasmát. Je to fakt hoooodně slaboučký, taková násilná rádobypoetická slátanina bez přesahu, max hovoří o tom, že nemáš žádný talent, radši se na to vyser a svlíkni se do P, třeba to bude fajné?!
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Čtenářko Aničko nebo alternicku dalších alternicků. Viz. reakce na čtenáře řečeného Spravedlivý.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > Nezlob se, ale to je sranda? Řekni, že ano, zasmějem se a půjdem vod toho! Protože, jestli myslíš vážně Noc v trojlodním chrámu instinktů, tak já jsem NEJVĚTŠÍ KRETÉN NA SVĚTĚ, a to fakt bolí. Já jsem toho v životě tolik nevypil než ty jsi nacpala blbosti do jediného poutavého verše. Kdybych na to měl, tak jdu chlastat. S TEBOU SAMOZŘEJMĚ, PROTOŽE S TEBOU MUSÍ BEJT FAKT HLÍNA!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > j.f.julian> Juliane, přiznám se, že Tvé reakci příliš nerozumím.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > ženská, ty se mi fakt zdáš. Pláčeš na špatném hrobě! Nenávist vypuzuješ v lidech TY! Svojí Malostí, zaprděností, neumětelstvím, aroganstvím, zlou povahou, tak si teď nestěžuj na lidi! TY, NIKDO JINEJ, NIČÍ POETICKÉ SERVRY! snad to přečteš, včetně stati o tobě-j.f.julian- O KRITICE! Stačilo si posypat hlavu popelem pokory a Anál by ti odpustil, ale ty ne, jak hysterka furt jedeš dál. Zařazuji tě opět do Soutěže na měsíc únor, máš zase velkou šanci, protože arogance lidí, kteři nic neumí je horší než nadáky blbů!
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > j.f.julian> Juliane, zde se prosím, vyjadřuj pouze k dílu, případně k diskuzi pod dílem vzniklé. Má to svou logiku, je potom zřejmé o čem je řeč.
<reagovat 
čtenář spravedlivý - 12.1.2019 > Hrůza! To, že máš vagínu může ovlivnit jen nadrženýho Járu! Ženská, násilné, vůbec nesourodé přívlastky, bláboly, které mají jen vnutit volům, že to má být poezie. Není! Hrůza, která mi připomíná zmatenou fetku!
Ty sis dovolila kritizovat skutečného básníka a skutečnou poezii? Ty bys měla zalézt zpátky do díry a učit se od profesionála a nepsat sračky. S tím oblbneš jen podobný mamlasy! Blábol není poezie.
Máš tak mínus 5bodů a už radši nic nepiš! Hrůza!
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Spravedlivý čtenáři. Respektuji Tvé estetické cítění ohledně publikovaného příspěvku. Avšak měl bys mít na paměti, že urážky kterých se v komentu kdovíproč dopouštíš, hovoří pouze o tobě.
<reagovat 
 čtenář spravedlivý - 14.1.2019 > posledni_inka> sama sklízíš, cos zasela poslední linko, čili čáro, nejdřív mysli, pak si uvědom, že na to abys kritizovala jsi nicka a nula a pak hledej pokoru, takže neplač-je to o tobě!
<reagovat 
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.12.2018 > Mé nevědomí to stále zpracovává... víc poctivých slov nemohu říct.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář radil - 12.1.2019 > Jára z Opičí hory> tak radši mlč, když víš hovno!
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Jára z Opičí hory> Díky za veškerá poctivá slova.
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Čtenáři radile, pokud nechceš mluvit k dílu a s respektem k druhým, už sem nechoď. Nejsi vítán.
<reagovat 
 čtenář Totem - 14.1.2019 > posledni_inka> já určuju, kdo je vítán, ne ty. Přestaň s arogancí nebo jdi jinam. Poslední výstraha!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > inko, či inčunčůro, poučím tě-tady jsou všechny komentáře o tvém díle, to, že to opět nechápeš hovoří o tvé inteligenci, prostě to zabal, neumíš to a arogancí si lidi nezískáš! Odpovídej-ptali se tě KOLIK TI JE, KDO JE TVŮJ VZOR A uveď zaměstnání, díky!
Doporučil 
<reagovat 
čtenář spravedlivý - 15.1.2019 > s tím se dá souhlasit! Nesahej bábě na kuře!
Jestli jsou to fakt voliči Pirátů, tak tady nic, co navrhuješ, nedaj.

<reagovat 
čtenář pyrátská verbleš - 15.1.2019 > všechno jeden člověk: spravedlivý, julius, anička, ingrid, blažena, kráva, pyré, blok sýra, ty, já, všichni ostatní, my svoloč jsme jeden, jediný volič pravdy a lásky, té svojí, vždy a všude.
<reagovat 
čtenář vědomí - 15.1.2019 > dílo ani tolik ne - spíš komentáře pod ním jsou mi poezií: rozmanitým dílem, které je nepopiratelně současné, odrážející banalitu a tragikomedii dnešního člověka uvnitř stále více se odcizujícího světa, jakož i odvěkou fascinaci člověka maskou, prodírání se skrz masky a neschopnost masku udržet i opustit.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.1.2019 > čtenář> možná, kdybys používala jen 1 nick... nepatří tyhle žvásta na FB nebo chat? Oni tě tam nechtějí? tady jsi v rubrice POEZIE!
<reagovat 
čtenář spravedlivý - 15.1.2019 > trochu jsem rozebral tvé dílko a doufám, že se neurazíš, když ho zde vysvětlím Ošklivce, aby i ona pochopila...
Rozhodně to myslím upřímně a slušně, nic osobního, tedy, jestli ani ty jsi básní a kritikou nic osobního nemyslela...
Dávám to z patra, tak mě šetři při své vzdělanosti.

O PYJI a SVIŇI

V oslizlých stěnách šestiboku
chcípla tam svině střelená z boku.

Pohár jenž přetekl z druhého pilastru
sála ta bachyně z vlastního balastu.

Rohatá tiára polkla mu hůl
to co jsme zahlédli bylo jen půl...

To nahé bohyně jsou tady za svině
pověz nám sokyně o světa pyji!

Pověz nám básnířko co svině zryje?
Copak si Pirátko vypila z pyje?


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.1.2019 > čtenář> já furt čekám co na tvou říkačku Inka, když chtěla poezii.
Já tleskám! Jestli to je tzv. do pera, je to samý gramatický rým, ale dává mi to narozdíl od originálu smysl! Doufám jen, že to není vedeno úmyslem urazit, to dospělý nemá zapotřebí. Ty se klidně přihlaš, rozhodně nezapadneš!
<reagovat 
 čtenář Bára - 16.1.2019 > čtenář> Tak O pyji a svini? Tomu říkám poezie, ne to zmatené náhodné spojení slov bez formy, co tu předvedla Inče.
Super, akorát nevím, kde to mám bodovat? Poraďte?
Také by mě zajímalo, kolik té paní je, že dělá tak chytrou?
Někdo prostě čte pravidla a druhý píše básně...
Já myslím, že to přirovnání k Pirátům sedí!
Aspoň je u Inče zábava, když už nepíše poezii, kdybych to uměla tak se přidám, ale mně už je 18 let, tak jsem soudná.
<reagovat 
čtenář Krásná Odpornice - 15.1.2019 > Každopádně si myslím, že tyhle reakce spíš (případnýho) novýho příchozího odradí, než aby se sem přihlašoval a chtěl nějak komunikovat, natož o poezii. Je teda fakt, že nevim, kde se mladí začínající básníci pohybujou dnes. Dřív měli takový lidi litweb a s tím spjatou naivitu, upřímnej zápal, dneska mají fb a podobně, ale nevim, jestli jim to stačí. Vytvoří si komunitu, ale zas tam není ta kritická rovina (byť amatérská), diskuze a něco, co zažívali mladí, když byl boom litwebů. Takže dnešní mladí si buď píšou pro sebe a snaží se publikovat někde v časopisech a pak třeba něco vydat, nebo si udržujou komunitu na aut. čteních, zase smutnej případ izolovaný bubliny. A je možný, že je dneska píšících mladých míň než třeba před dvaceti lety, i když nevim. Ale doba je vizuální, poezie je často vnímaná jako cosi zastaralýho, i ta současná. Poezie je možná ještě okrajovější než třeba před dvaceti lety. A jo, Ájo, je to přirozený.

Pro pořádek - chci tímhle říct, že litweby měly svého času místo k realizaci právě pro mladý, relativně ambiciózní psavce, někteří z nich pak pronikli i do literárního provozu. Sesbírali i díky té net-komunitě odvahu - ta komunita byla teda aspoň nějak důležitá pro jejich literární i osobnostní formování. Dneska jsou tyhle weby spíš pro důchodce, který to s poezií nijak vážně nemyslej a jen si semtam píšou (nic proti, jasně)... Nebo pro egomany a pro trolly. Takže, vocode.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.1.2019 > čtenář> já i jiní ti už řekli vo co go! Nic nepíšeš, jen plkáš, mě ale od poezie neodradíš, plkalů je tu dost, poetů málo, tak se konečně vzmuž!
<reagovat 
 Zložena (Občasný) - 16.1.2019 > j.f.julian> Ale jdi ty, nemám v úmyslu odrazovat tě od poezie. Do tvých básniček mi nic není. Já tady v komentářích dělám konceptuální poezii, voe, odkaz pro budoucí generace. :)) A taky zkouším případným mladým návštěvníkům, kteří nejsou poskvrnění žádnejma Totémama, trochu nastínit, proč už jsou tyhle weby mrtvý a že se na nich nic podstatnýho nedozví. Děláš, jako by ti tohle prostý sdělení vadilo. Možná seš teda šikovnej herec, protože si z tvých reakcí začínám myslet, že to nehraješ, ale prožíváš.

Poetické mi připadají některé tvoje komentáře, ale když se moc opakuješ a moc se snažíš střílet, přestává to působit. Ale třeba to, cos napsal jako čtenář SPD, bylo docela zábavný.

A o mě nejde, já jsem Zložena, chvilkový virtuální domeček pro panenky a pro zvířátka.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 17.1.2019 > Zložena> Mám-li se také vyjádřit k tobě, když tě Totem nebaví, uráží, nedosahuje tvých kvalit, tak se vrať na FB a nevotravuj, Inko!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.1.2019 > Inko a všechna děvčata, která jste také z KLINIKY (už vím, co je to TROJLODNÍ CHRÁM INSTINKTŮ), mám volnej kvartýr, když vás vyhodili... potřeboval bych ho vybydlet! Mám tu z léta ještě nějaký pampelišky, jestli mi rozumíte, v koupelně i houbu na zdi!
Cítíme s vámi! Dáte si do funidla a pak sepíšem petici za svobodu a Demonstrační blok! Je to do nebe volající nespravedlnost, když vás vyhnal majitel baráku, kam jste se vlámala, vedena hněvem fetu a volného, až zvířecího sexu. Já vám dám přístřešek a vy mě za to vezmete do žrádla! S několika totálně sjetejma dívkama jsem ještě neměl tu čest! Myslím, že VŠICHNI lidé, kdyby se nestyděli, tak by vám rádi poskytli své baráky k zvelebení, ale u mě máte dveře dokořán! Když je teda najdete...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.1.2019 > už jsem pochopil jfj a přidávám se!
Body: 5
<reagovat 
Nadšený čtenář (Občasný) - 18.1.2019 > Vůbec tomu nerozumím ale to není tvoje chyba je tam toho moc had jablka rajská zahrada ale co tam dělá lev a na něm nahé bohyně a kolik jich tam má být a jak se tam vůbec vzaly a kde se tam vzalo Německo a vůbec je to taková báseň která chce abych si ji celou vymyslel a to já nemám rád! Mám rád když báseň mluví sama a nemusím si ji vymýšlet z všelijakých zajímavých metafórů a náznaků
<reagovat 
čtenář zlá a ošklivá žena - 14.1.2019 > Posledni_inko,

anál, fagot a mnoho dalších alterčtenářů je moc milý pán. Možná jsem to i já. Možná nejsem. Anál je zneklidněný dehumanizací člověka v dnešním světě. Prostě si hraje, zkouší, co kdo a tenhle web unese, a píše záměrně špatné texty. Všechny ty takzvané urážky nejsou skutečné, je to jen role, bolestná, tragická role klauna. Můžou se díky tomu lidi něco naučit? Třeba, že manipulace je snadná, že adorovat špatný texty je špatné, že kamarádíčkování je špatné, že ignorace a tvoření si svých malých bublin... Idealistická nálada v době, kdy litweby vznikly, je dávno pryč a to je přirozený. To, že ještě nezanikly, je přinejmenším podivný. Už je to jen udržování mrtvoly na přístrojích. Věříš si, že tvůj text bude někdo skutečně pozorně číst? A že tu jsou lidi, kteří poezii potřebují, kteří v ní žijí? Někdo takový nelozí na litweby, a pokud lozí, tak s vědomím sebedestrukce. Takže, pamatuj, všechny ty takzvané urážky nejsou skutečné. Ty takzvané pochvaly taky ne.
<reagovat 
 čtenář SPD-HHPD - 15.1.2019 > čtenář> 2 věci-vrána k vráně-už tomu rozumím, na litweb pronikla kavárna, feťáci a udavači v Bruselu. čili???
Správně!!! Piráti. Je to fakt hnus, zrůdnost, kolik nenávisti leze z takových jako je Zlá a ošklivá žena. To a nic jiného rozděluje společnost. Tihle Vítači, Antibabišovci, ten Dementní blok bez programu, jen s touhou po moci za kterou je ochotno Česko poslat na dno!
Tak to nám tu ještě chybělo! Ve škole opisovali a pak prohlédli a chtějí určovat běh Česka?
Ošklivko, Analfagot je proti tobě Mistr a hlavně to, že se jej snažíš urazit, dehonestovat, hovoří o tvém demokratickém smýšlení takhle to Piráti, zfetovaní ve slamech praktikují.
No a ty - Poslední inko, ty dokaž svoji velikost a odpovídej na slušné dotazy! Jinak ukazuješ, že jsi jen nafrněná, čtenáři i autory pohrdající panička.
viz dotaz Analfagota na tvůj věk apod-
Nejsi v ČT, abys odpovídala jen na to, co se ti hodí do krámu a zbytek, pro nás všechny zajímavých otázek, ignorovala, či trapně zamlouvala.
To o tobě hovořme, ať víme, KDO je ta nafrněná paní a proč si vlastně myslí, že ona poezii rozumí?!
Mám zkušenost, že takové ženy mají vysokou školu (opsaná studia se tomu říká) ale v podstatě nic neumí-
Stejně, nebo podobně jako Ošklivka, nejsi-li to zase jen ty, inteligence (v obrovských uvozovkách) by tomu nasvědčovala.
Tak to dej do kupy, snad to s Ošklivkou a ostatními Piráty po pár jontech zvládnete a nebo to bude s poezií jako s tou digitalizací?
Tisíc žvástů a pak si dáte inzerát.

Čekáme nedočkavě na tvé další poučné veledílo!

Dám vám, Inko a Ošklivko radu.

Publikujte zde své básně ve vázaném rýmu, ať Analfagot vidí, co zmeškal, když je dle vašeho názoru blb.

Máte možnost! Činy! Kecat umí každej Pirát, každej demagog, ale činy jako Babiš, to závistiví čecháčci nesvedou, tak musí alespoň škodit, že?
<reagovat 
 čtenář slepá kráva - 15.1.2019 > čtenář> Tak do nich, holky, já jsem s váma, mám taky vysokou natěračskou, taky mám kuře, akorát už je vypelichaný, taky umím akorát kecat, ale Bartoše miluju. Škoda, že je na chlapce, je tak sladkej, že až slintam.
Kuře neuvidíš a věk se po 50tce neprozrazuje, ty voliči Dubčeka a Bílý.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> hnusná děvko, nebo tak nějak byl tvůj nick, ne, Anál je anál, ćili prdel, jestli ti to nedošlo!
<reagovat 
 Zložena (Občasný) - 15.1.2019 > čtenář> :))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.1.2019 > řekla sis o kritiku, ok. V podstatě není co hodnotit, vše bylo řečeno. Je to znásilnění slov s podprůměrným výsledkem a protože nejsem zlý, jsi nová, tak radši úplně bez bodu. Příště zkus něco nestrojeného, třeba o sobě, netlač a nevymýšlej poezii, ta musí jít z duše, pozná se to! Hlavně zdraví a nenech se otrávit. Pamatuj, tvé druhé dílo bude určující, to první jsi promarnila a přepálila.
<reagovat 
 posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > analfagot> Analfagote, jak jsem již namítla, bodový systém mě netrápí. Že není Tvůj čtenář poezie spokojen, je také v pořádku.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > posledni_inka> ty chceš působit učeně, ale pak se chováš jak z básně jfj Anča kouř, jen sprostota a nevychovanost, když chceš zachovat dekorum, musíš slušně odpovídat na opakované dotazy, je to prosté jak OHANBÍ PRVNIČKY, jak říká mentor.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.1.2019 > Inko, neodpovědělas nám!! Jsme plni zvědavosti a ty nic?! Rovněž čekáme na tvojí druhotinu, prvotinou jsi nás všechny ohromila, Anála až zahanbila, což byl jistě účel, který se jaksi obrátil proto tobě, Klinice a Pirátům, avšak on šel do sebe, Klinika už je čistá, Piráti se znemožní sami a k tobě snad jen, že PÝCHA PŘEDCHÁZÍ PÁD! Nějaká Pirátka tu zfetovaná mlela, že zdejší komentáře odradí začínající poety. ASI MĚLA POD JAZYKEM A nebo jsi to byla ty, JÁ MYSLÍM, ŽE NEJVÍC ODRATÍ nováčky POUČOVÁNÍ AUTORŮ Z POZICE RÁDOBY BÁSNÍŘKY, to nemá rád nikdo. Možná by to nováček unesl kdyby... 1 - již jsi tu, nebo jinde, byla za uznávanou poetičku, mohli jsme posoudit tvá dílka, abychom tiše zírali. 2 - nepsala jsi kritiku s výsměchem a opovržením, které hovoří o tvé povaze o tom, že tě dotyčné dílo krutě přesáhlo. 3 - nadále ses nechovala jak Mistr světa omeleta a odpovídalas na dotazy tvých čtenářů a kolegů. Nakonec ti dám, jako začínající autorce radu do práce i života. VÍŠ, KDO NĚCO UMÍ, TAK JE K DRUHÝM PŘÍKLADEM, POMÁHÁ JIM A NESRÁŽÍ JE! UŽ VŮBEC JE NEURÁŽÍ. Svým jednáním a dílem dokazuje, že na to má! A TEĎ UŽ KONEČNĚ SNAD PŘIJDE TVÉ DRUHÉ DÍLO, MOC SE NA NĚJ TĚŠÍM-AVÍZO DEJ PROSÍM NEPRODLENĚ, pa
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > j.f.julian> Juliáne, já bych spíš řekl, že nás všechny svým dílem Inka OCHROMILA, ne ohromila!
<reagovat 
čtenář Policie - 18.1.2019 > Tak to tu máte, Inku jste vyštvali, kvazibásníci. Hlavně že si jeden exhibicionista vesele zaplival a druhej zamudroval. Judličko, Zloženko, Aničko, Análko, zamyslete se trochu. Můžou sem vlézt i děti. Můžou odtud odejít navěky poškozené.


<reagovat 
 Čtenář - 18.1.2019 > čtenář> první reakce, která má hlavu a patu
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.1.2019 > čtenář> cha cha, Pirátko, tvůj pláč je doufám namířen proti Ince, ta začala s arogancí a urážením! Je tu jeden důvod, proč to nechápeš! DRAMATICKÁ PAUZA... No protože jsi to ty! Nikdo tě nevyhání! My jsne velkorysí, pokořila ses tím, žes nenašla vůli k omluvě a teď na nás ještě válíš betla! Dej sem fotku, když jsi tak hloupá, třeba budeš aspoň krásná??! Neboj, zase najdete s kukama ňákej barák k vybydlení! A víš jak jsem poznal, že jsi AKTIVISTKA Z KLINIKY? Ti se chvástaj, že jsou nad zákon. Mimo zákon. A TEĎ BY SE CHTĚLI NA NĚJ ODVOLÁVAT... Na Totemu jsou pravidla! Že nenapadáne druhé způsobem jaký jsi předvedla, nyní jsi ještě přidala, ty vysokoškolitelko ještě sprostá slova za která by se nemusel stydět ani Jára z doliny (to je o něm ta tvá jódlovačka?), čímž sis řekla o problém. Asi pudeš zase VEJŠ...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 27.1.2019 > čtenář> jestli tě chápu dobře, tak ty jsi sem jako malá chodila ráda, viď?! a kdopak ti ublížil, pískle? nebyl to tvůj strejda-spisovatel?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> jako že je Inka a její alternicky poškozená?myslím,že jsi k nim zbytečně krutá. Oni to jistě myslí dobře.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter