Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
s hady a jablky z kolekce s hady a jablky
Autor: posledni_inka (Občasný) - publikováno 29.12.2018 (17:53:04)


 čtenář SPD-HHPD - 15.1.2019 > čtenář> 2 věci-vrána k vráně-už tomu rozumím, na litweb pronikla kavárna, feťáci a udavači v Bruselu. čili???
Správně!!! Piráti. Je to fakt hnus, zrůdnost, kolik nenávisti leze z takových jako je Zlá a ošklivá žena. To a nic jiného rozděluje společnost. Tihle Vítači, Antibabišovci, ten Dementní blok bez programu, jen s touhou po moci za kterou je ochotno Česko poslat na dno!
Tak to nám tu ještě chybělo! Ve škole opisovali a pak prohlédli a chtějí určovat běh Česka?
Ošklivko, Analfagot je proti tobě Mistr a hlavně to, že se jej snažíš urazit, dehonestovat, hovoří o tvém demokratickém smýšlení takhle to Piráti, zfetovaní ve slamech praktikují.
No a ty - Poslední inko, ty dokaž svoji velikost a odpovídej na slušné dotazy! Jinak ukazuješ, že jsi jen nafrněná, čtenáři i autory pohrdající panička.
viz dotaz Analfagota na tvůj věk apod-
Nejsi v ČT, abys odpovídala jen na to, co se ti hodí do krámu a zbytek, pro nás všechny zajímavých otázek, ignorovala, či trapně zamlouvala.
To o tobě hovořme, ať víme, KDO je ta nafrněná paní a proč si vlastně myslí, že ona poezii rozumí?!
Mám zkušenost, že takové ženy mají vysokou školu (opsaná studia se tomu říká) ale v podstatě nic neumí-
Stejně, nebo podobně jako Ošklivka, nejsi-li to zase jen ty, inteligence (v obrovských uvozovkách) by tomu nasvědčovala.
Tak to dej do kupy, snad to s Ošklivkou a ostatními Piráty po pár jontech zvládnete a nebo to bude s poezií jako s tou digitalizací?
Tisíc žvástů a pak si dáte inzerát.

Čekáme nedočkavě na tvé další poučné veledílo!

Dám vám, Inko a Ošklivko radu.

Publikujte zde své básně ve vázaném rýmu, ať Analfagot vidí, co zmeškal, když je dle vašeho názoru blb.

Máte možnost! Činy! Kecat umí každej Pirát, každej demagog, ale činy jako Babiš, to závistiví čecháčci nesvedou, tak musí alespoň škodit, že?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter