Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ODPUSTIT
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 27.10.2019 (20:24:07)

~ ODPUSTIT ~
(Kazatel)


V objetí prázdnoty,
ve verších Halase,
v zapadlých zákoutích,
bez světla, nespasen,

tam na dně života,
kde vládne nicota,
v horečkách nasládlých,
sám mezi zrcadly,

přišel jsem o všechno,
pro co jsem šel!

~

Zbyla jen žebrota,
před Pravdou, před Bohem,
nežli mi osud můj promítne neotar,
nežli mě zasypou hlínou mí hrobové;
snad opět naleznu nevinných pel.

~

Dřív než mě červíci sežerou od nohou,
ze mě se nasytí, ze mě si pomohou,
ještě než pošeptaj poslední sbohem…

~

Na konci dokázat, co nelze po smrti,
odpustit tomu, koho strach pohltil,
to k čemu sílu a vůli on nenašel;

nejtěžším z života, ve stínu rubáše,
nejtěžším ze všeho oč pokoušel se léta,
do srdce odvahu v labyrintu světa,

odvahu poslední před slunce východem,
pro toho,
kdo zítra již bude hnít s Jóbem.

~

Neslyše nepřátel,
neslyše blízkých svých,
nade vším Kazatel;
očistit věčný hřích.

Být silný pro Nebe,
k Bohu tak daleký,
svědomím opředen,
andělem navěky,

unaven břemeny,
radostí neznaje,
zrazen i svedený
na cestě do ráje.

Modlit se v pokání,
zvon smrti vyzvání,
v obzoru nahý stát,
čelit své zlobě,

za Život děkovat!
za Bolest děkovat!

. . .

a pak si odpustit.
Jenom si odpustit…
Odpustit
sám sobě!



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.10.2019 > omluvit se myštíkovi. pak možná, voříšku nudlů.
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 28.10.2019 > Jestli sem kvůli tobě přestane nudlák tyhle nesmyslata dávat, tak mě nasereš. kde jinde se dočteš, jak pohřbívají hrobové do nasládlé nicoty... chápeš to? nudla hraje kostky ve stínu rubáše, copak to chápeš? Ale máš smůlu nudlajs, egil je pořád lepší. ten se válí v masturbačních křečích na betonu, kam pubescentky načmárali skákajího panáku. ale laď to nudlo, nemáš k tomu daleko. voříšek, nudláček a egol - vrchol dnešního humoru na amlitech.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > BOHUNO, ty chceš aby se Julián omluvil Mystikusovi, ale sama urážíš jeho a nyní i mě!
Já nejsem Julián a nikdy jeho umění nedosáhnu, já o Mystikusovi jen vím, že si začal vždy ON, tak jako TY, takže omluva musí přijít VŽDY OD TOHO, KDO SI ZAČAL!
Snad ti to už po 33 stačí, abys to pochopila i ty!!!
Julián, ani já, se o Mystikusovi nikdy ani nezmínil, dokud ho nezačal stalkovat, urážet, škodit a to pod každým dílem.
Už jenom za to, stejně tak jako ty, byste měli pykat a odejít.
Slušný, nebo alespoň napravený člověk, který došel k nějakýmu zmoudření, neříkám přímo k pokoře, by tak učinil.¨
Ta shoda mezi tebou a Mystikusem, ty urážky a grafomanství je tak podobné, že já sázím na to, že se jedná o jednoho stalkera.
Já vím, že některým čtenářům, kteří jsou líní bádat v časový posloupnosti, budou Juliánova slova vytržena z kontextu a on bude brán za viníka, ale takoví už jsou ti povrchní FB čtenáři, kdo chce, tak se pravdy dobéře.
Hlavním vodítkem je a to vřele doporučuju, to, že Julián píše básně, zatímco vy NE.
Vy tu jste jen proto, abyste plivali špínu a doufáte, že se to chytne u těch míň chytrých, u vašich FB soukmenovců.
Mimochodem, Julián FB stránku má, ale divila by ses, a to fakt hodně, pod jakým jménem... a co tam zveřejňuje, ale to bys neunesla, takže pro tvé dobro to necháme jak to je.
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2019 > analfagot> omluvit se myštíkovi, jinak to nepůjde. a protože váháš, nařizuji provést krom omluvy i sebeprznění s igelitovou taškou Billa na hlavě. odchod.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 28.10.2019 >
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > http://www.totem.cz/enda1.php?a=348490
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Pro BOHUNU...
Dám ti jednu veřejnou radu, poznatek i poućení...

Bohuno, sex mezi 5 až 7 přáteli je ok, tj. demokracie, ale POZOR!! Jak je to víc lidí, řekněme 15 a víc, tak to už je nepřijatelné, protože jak jsem tě poznal, ty se mezi ty nadržence propašuješ, vnutíš, samozřejmě pod falešným jménem, a začneš tam trolit a škodit, takže ve výsledku si nakonec nezamrdá nikdo!!!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2019 > j.f.julian> Kdybys ty nebohý zlý starče aspoň tušil, co podobnými komentáře na sebe prozrazuješ. Ať je ti, byť si to nezasloužíš, zbytek života co nejlehčí. Bohunka Mirek
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > Takhle dopadaj anonymní staleři...
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 28.10.2019 > Super!
Body: 5
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 28.10.2019 > Díky starče, říkali jsme, že Bohuna je rajda z Kocourkova, která má z ostudy náhrobní kámen!!!!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 28.10.2019 > Ty se nezdáš...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > USMRKANČE, PROZRADIL NA SENE, ŽE JE NEKONEČNĚ MOUDRÝ...
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 28.10.2019 > analfagot> Dobře ty, pro 13letou usmolenkyni je starcem každý 30 letý.
Ona to stejně nechápe, že je pro smích.
Pročpak nám nenapsala svoji báseň, třeba o princi, který si pro ni dojede v Trabantu do diagnosťáku...
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2019 > DEVADESÁT PROCENT OBRATU NA TOTEMU JSOU SPROSŤÁRNY JAKÉHOSI JAROMÍRA, OVLÁDANÉHO JEDNÍM PRSTEM DAREBÁKA JEŠTĚ VĚTŠÍHO. A DO VŠEHO ZASE TEN EGIL!!! BRAVO TOTEM, BRAVO!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > Bohuno, tvé počty mě nepřekvapujou, jsi negramotný primitiv?
50% je vrcholná poezie Mistra, které ty nerozumíš a proto 50% je tvé stalkování, kteté nikdo nečte, takže běž DO PRDELE A NEVOBTĚŽUJ UMĚLCE, HOVADO Z FB!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Jsem rád, že jsi též poučen naším společným kazatelem!
Co se týče básně samotné, tak je tvá nejpropracovanější, na určité nejmenované bude asi hodně těžká, co se týče rytmu, tak to platí i o něm, prostě nelze to na jeden pokus zarecitovat, aby to vyznělo hladce, nicméně, kdo si dá tu práci (!?)
Takovéhle kousky já mám rád, ale právě kvůli takovým dávám přednost narecitovaným věcem, a to mě nikdo nemůže podezírat z nějaké povrchnosti, doufám.
Trochu mě mrzí, že ty sem tu svoji recitaci nedáš,
mé důvody se tebe netýkají a jsem si jist, že bys báseň podpořil, že by čtenář byl unešen a povzbuzen do tvé další tvorby.
No, snad jindy dostaneš odvahu...
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2019 > j.f.julian> nudloni, ty ses nenaučil na net dát ani fotku, natož audio. ale je to škoda. takovýhle blemtání, to by bylo něco!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > j.f.julian> Jaromíre!
1-Bohuna by to nepobrala ani narecitovaný, vždyť jí to úplně rozsekalo...
2- já ten hlavní, teda PR důvod nemám, to ne, ale zase nejsem ani zdaleka v recitaci tak dobrej jako ty, ale napadlo mě, že bys moji báseň mohl natecitovat ty, to by byla bomba a vyznamenání!!!
Kdyžtak aspoň na svoji soukromou poetickou stránku, jestli se ti fakt tak líbí...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > čtenář> To mi říká impotent, kterej se neumí ani přihlásit??? Vy Piráti jste všichni stejný HOVADA!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > analfagot> Óóó, jaký rozdíl mezi fantastickou puberťačkou Allie Sherlock, talentovanou a krásnou čistou dívkou a naší čecháčkovskou závistivou a smradlavou Bohunou, neschopnou trapnou a zamindrákovanou stalkerkou...
https://youtu.be/Nuobb77Torw
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > analfagot> Přesně! Já to říkám furt, ti, co něco umí, nebo se alespoň pokoušejí tvořit-cokoliv-tak ti ví, že to není lehké, neb talent stačí možná jen na upoutání pozornosti, ale sám o sobě je na prd!
Tudíž se nikdy nedopustí, takových trapných soudů jako stalker a zdejší hejtr!
Ten neumí nic, i když se určitě pokoušel-a, ale zjevně neuspěl. Protože povrchní holátka nemají ten cíl a trpělivost, nemají pokoru a soudnost. Nemají cit!
Vždycky někdo takový bude! Ale POZOR - jsou mladí, vlastně ještě děti, tak je jim odpuštěno, kdyžby jim bylo 25 a víc tak už by to byl problém!
JEJICH problém!
Alespoň by mohli mlčet, ale říkejte to slaboduchým...

~ KDYŽ JE TI DVACET LET ~


„Když je ti dvacet let a chce tě celý svět,
pak odpouští ti lumpárny,
když je ti čtyřicet,
dostaneš do tlamy!“


A ještě abych byl spravedlivý, nám Bohuno nevadí, že nejsi hezká, máš pár (50) kg navíc, dám ti radu, když zveřejníš své fotky, tak všem posměváčkům vytřeš zrak, jenže na to je potřeba osobní odvaha, a ta přichází většinou s věkem...
Prostě jsi nedospělá, nicméně, mně také dlouho scházela, takže ti rozumím, avšak mě začala bavit ta výzva, ten moment, že když se začneš chovat úplně obráceně než je tvá pubertální přirozenost nebo tvá zaprděnost, než na co jsi zvykla a přivykla lidi, tak lidé zpozorní a uvidíš, že minimálně si z tebe přestanou dělat srandu! (až na výjimky, ale to jsou ubožáci a není je třeba ani politovat)
To bych ti přál zažít, to je vítězství ducha nad mentálem!
Ono se totiž lehce může stát, že ti to už zůstane do ŽIVOTA a to by byl opravdu hodně smutný život, věř, či ne, ale jednou se najde frajer, kterej ti to vpálí do té správné zdířky a ty tím svým smradem pak nakazíš další generaci a nikdy se to nezastaví...
Toho se boj, že píšeš třeba ještě nedokonalé básně, toho se neboj, jen buď více sebekritická při rozdávání kritiky, protože JAK SE DO LESA VOLÁ... A víš, co bych udělal já na tvém místě? Přihlásil bych se, vložil fotku, vložil báseň! Nevěřím, že by se našel idiot, který by tě hnusně kritizoval, a když, tak MY bychom stáli na tvé straně... (ptáš-li se proč to neudělám s tou fotkou a recitací, tak proto, že jsem spíš obchodník než prvoplánový fb nadšenec, jak říkal Anál, přemýšlím o pár kroků dopředu a je to věc PR, ale neboj, je to v plánu...
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter