Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výčet převtělení básníka j.f.juliána
Autor: fuj básník julius (Občasný) - publikováno 1.11.2019 (15:11:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.11.2019 > My tě číst nebudem!
Stále nechápeš, že tvůj blábol patří do díla a ne do anotace?
Proč mažeš svý předchozí slinty, když jsi neodpověděla na otázky???
JSI ZKURVYSYN ČI ZKURVYDCÉRA?
Doporučil 
<reagovat 
čtenář jarmareční píseň - 1.11.2019 > Fascinující. On si fakt nudla dodnes myslí, že se s ním bude někdo bavit.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.11.2019 > Takže ZKURVYDCERA! OTYLÁ BOHUNA SE BAVÍ SAMA SE SEBOU???
GRATULUJEME
BLAHOPŘEJEME
BON!
TO JE ALE PÍČA!!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.11.2019 > ZDŠ LITOVEL> Tak tady jste chlapci opravdu trefili hlavičku tlustoprdky Bohuny Houskový vobroským kokotom přímo na střed!!!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 1.11.2019 > Ta zaprděna chlupatá hlupaňa stále nechápe, že jí nikdo číst nebude!
My jsme tu jen pro poezii a většina jen kvůli samotnému MISTROVI!
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Diaz - 1.11.2019 > My ti všichni serem do krku ty voteklá primitivko, počkej až tě dostanou Dagestánci do ruky, oni tě přivedou na správnou víru smradlavá stalkerko🔨🔨🔨😬😬😬😬😬👏👏👏👏👏
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Brzo ti Dagoši vytlučou všechny oharky z huby, chachacha, ty pudeš, čůzo!
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Mě by spíš zajímala ta prasárna kterou si vymazala, která ti vysloužila tak pěkné komentáře... jsi manipulátor a srab a zssloužíš si rozbít hubu, už tu trolíš až moc dlouho na můj vkus!
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Vzdyt tu julian nikde neni, ty jsi uz uplne mimo, di se lecit!
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Proč si měníš zase nick a nedržíš se OTYLÉ BUHUNY, to ti padlo jak ulitý a je to i čtený, tva schíza je fakt akorát na tu síťovou klec jak o ní píšeš...
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Je to pičus
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 1.11.2019 > Ano, fuj bohuno, od nás se hloupá stalkerka pomoci nedovolá. Nic nepíšeš jen škodíš, nezapomeň to zas vymazat, když ti nikdo nepomůže v urážení autorů poezie, ve který ty jsi neobstála, hraješ na špatnou notu, už jsme ti říkali, že anti julián nefunguje, ale blbci to nedojde.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.11.2019 > A tady máš dárek... AŽ - Bohuně z Totemu Až tobě spadnou kozy k pasu, až pokoušeš nás do vocasu, až mladá léta přejdou varem, v smradlavý zdířce, pod voparem... Až zbodáš nás, jako ta běhna, až rozjedou se tlustá stehna, všichni ti budou říkat - rajda... pak krásné tělo zmrší aida! Až vykloktáš semeno ráno, kéž tobě bude bohem přáno, že krček prořízne ti struna, na váze objeví se tuna, vykasáš sobě bombarďáky, my budem blít (a ty taky); poslední dáme skleničku. Na závěr chceme básničku! O tom, že... Až spadnou kozy k tvýmu pasu, až pokoušeš nás do vocasu, až kundí šlem zas přejde varem, v tvý pičce kruté, pod oparem, tak nic se z toho nezachová, jen tvoje prdel skořicová, však my ti dobře rozumíme, vylízat to jen MY umíme... laciná děvko, krasavice, na Totemu zas hřímajíce, skopová hlavo z Kocourkova... otylá Bohunko Housková! Pro stalkerku z Totemu ZDŠ LITOVEL - 9A
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 1.11.2019 > Vařila jsem rajskou...
A TY, STALKERKO, NEDOSTANEŠ NIC!
Maximálně slíbenou od Diaze,
Skvělé komentáře, to si zasloužíš, ty žárlivá pubescentko!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Egil - 1.11.2019 > Hoďte na tu děvku síť!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.11.2019 > Když se sty díš za svůj pravej nick a za svý dílo, Otylá Bohuno, tak to je na nás! To jen na úvod, protože za chvíli půjdu zase do síťový klece u nás v diagnosťáku-dostala jsem přes držku vod cigánek a musíme tam všechny, tak vám to vypíšu až mě pustěj... Snad to bude jen 1 noc, co je pozitivní, že dneska hlídá dementní Jirka, takže mám naději... Jsem tady, vy nadrženci na chlupatou lolitku!! To byla noc, ta toho umí moc! Teď jsem se teprvá probrala... Ten mi dal, dobytek nechutná! Pravdu jste měli všichni!!! Dement mě přikurtoval a pak si se mnou dělal co chtěl, co fantazie dementa dovolila... Nejdřív se hltavě jen díval a u toho funěl jak Fiala nad pornem pro zvířata, pak mě začal kurevnik voblejzat a vošmatávat, hnusák má bazadovku, takže nevíš jestli ti kouká na kozy nebo na kundu, nemohla jsem ani křičet, protože takovou radost jsem holkám nechtěla udělat, tak jsem si jen volizovala rypák, v domění, že se mu to znechutí! Hovno, vono ho to rozrajcovalo ještě víc, že vyndal ten sloní chobot a začal si ho mrskat a u toho supěl jak Kalousek když schovává úplatek! Takže v podstatě mi moc ten parchant neublížil, bohužel jsem furt panna. Co jediný bych vypíchla z tý nekonečný noci, že mě několikrát (po 3 jsem to přestala počítat) zestříkal pravou dementní mrdkou, asi jako mystikus do vola a řičel taky jak střelenej vůl! Tolik bláta jsem na ksichtě nikdy neměla a ani ve filmu Tarzan s Roccem Sifredim jsem to neviděla! Jó, Rocco, to by byla jiná polízanice... tenhle debil mě ani nepřelíz, tomu říkám Zbytečná zkažená noc v síťový kleci!!! Další v Diagnosťáku. Dali mně nějaký voblbováky, tak jsem vám to mohla sdělit až teď, život stojí za hovno!! NIKDO MI TO NEUMÍ POŘÁDNĚ UDĚLAT, KAŽDEJ MÁ JEN KECY, ANI SE NESVEDE PŘIHLÁSIT, JAK BY TO PAK SVED UDĚLAT NADRŽENÝ LOLITCE... Pojďte mě, proboha vás prosím, někdo už pořádně domrdat!! Vždyť už mi bylo 13!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > https://youtu.be/_wpTny5crPo

Tak pro tebe, shemale BOHUNO, ANČO, KULICHU ap.
<reagovat 
čtenář REDAKTOR MARTIN A PAVEL - 1.11.2019 > MYSLÍŠ, ŽE SE NEJEDNÁ O NEŘEŠITELNÝ STAV. VŠE SE DÁ VE SMÍR OBRÁTIT. KDYŽ SE JAROMÍR OMLUVÍ MYŠTÍKOVI, ODPUSTÍŠ MU BOHUNKO? (ano ano, dí Bohunka) TAKŽE?
<reagovat 
čtenář Egil - 1.11.2019 > Bohuno, nezájem, prostě PUDEŠ, MRCHO, ber to za vyřízeno!! Egil
<reagovat 
čtenář SPAMA - 1.11.2019 > Bohuno, jdi si radši voholit pekáč, nevnucuj se, julián tě má stejně v prdeli a nás jen nudíš a otravuješ!
<reagovat 
čtenář ADMIN TOTEMU - 1.11.2019 > Už mě nebavíš, nenechám si rozkládat Totem zevnitř! Ještě 1 napadající komentář a osobně tě vykopu do tý zaplivaný díry odkud trolíš.
A ber to vážně! Jsi jedinej trotl, ktetej jen kecá a nic nepíše!
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2019 > Měl by bejt potrestanej i ten, kdo jí pustil z klece, když hlásila, že ji tam šoupnou, tak byl celej den klid!
Bláznům dát internet, to jim dejte zrovna kulomet!
<reagovat 
čtenář Mistyhnus - 1.11.2019 > Zadusit tu lacinou děvku, krvavýma kalhotkama Nadi Konvalinky!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.11.2019 > Hezký!
Jaromír zdraví, není přítomen, ale vzkazuje, že je třeba zapít zejména předpovídanej rozkol sluníčkářskejch Pirátů, kam řadíme i nadrženou Bohunu. Slavme, pařme, oslavujme Juliána, který vidí dál a víc, což potvrzuje každej den a každou svojí básní.
<reagovat 
čtenář boha - 3.11.2019 > jistě jinochu
<reagovat 
čtenář ivánek - 3.11.2019 > dobrý den bohunko. mohu se zeptat?
<reagovat 
 čtenář boha - 3.11.2019 > čtenář> jistě jinochu
<reagovat 
 čtenář ivánek - 3.11.2019 > čtenář> šlo by bochánkovi odpustit?
<reagovat 
 čtenář boho - 3.11.2019 > čtenář> čistá slušnost. at se omluví trefancovi
<reagovat 
 Čtenář - 3.11.2019 > čtenář> vždyť je nebohý. je to jeho poslední dojem vítězství. odpustte mu, vždyt víte, míšu myštíka-trefance to vůbec nezajímá, píchá mojí tetu, ten má jiný záliby. odpustte mu i bez odprošení. a smažte tento řpíspěvek, at bochánek líp spí.
<reagovat 
 čtenář boho - 3.11.2019 > čtenář> dobrá. smí tedy odejít. tento příspěvek je ale už zablokován na věčné časy. jako varování všem, kteří by chtěli !!! Necht vidí, kaým až vede lidská sprotota.
ated už bochánku běž
<reagovat 
Čtenář - 3.11.2019 > A tak to nakonec všechno dobře dopadlo.
<reagovat 
Čtenář - 3.11.2019 > Kriple, nemáš užitečnější práci?
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2019 > Bohuna nám slíbila, že vokáže MASITÝ STYDKÁČE JAK VOKRAJE VOD VANY, tak kde jsou?!!!?
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2019 > Ted mas reagovat, ty kreaturo, TEĎ DRŽÍŠ PYSK? Hnus, chce se mi z tebe blít!
<reagovat 
čtenář Egil lil - 7.11.2019 > Bohuna-VLASTNÍ SESTRA SÁDLA!
<reagovat 
 čtenář Princezna Žiguli - 7.11.2019 > čtenář> S tim se da souhlasit, ta rozumi poezii asi jako ten jeji scvrklej šourek.
Místo mozku má kundu!
Prostě píča!
<reagovat 
čtenář Trefancova KOZA - 7.11.2019 > Bon!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.11.2019 > Já bych spíš řekl, že se zde ukázala malomocnost Bohuny Houskové, primitivky z FB, která omylem zabloudila mezi umělce!
<reagovat 
čtenář Princezna Žiguli - 7.11.2019 > Stará pravda říká, že kdo se zastane svině je sám svině...
<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 7.11.2019 > Tak už to tý slepici někdo udělejte, ať máme pokoj!
<reagovat 
Čtenář - 3.11.2019 > Nechápu, to jsou reakce na co, něco tu schází!
<reagovat 
 Čtenář - 3.11.2019 > čtenář> Je tu úplně všechno co je třeba nudláčku. Odkaz na tuto stránku odedneška najdeš pod všemi svými "díly" napříč internetem. Však ty se našim milým mystikusům a egilům omluvíš. :)
<reagovat 
 Čtenář - 3.11.2019 > čtenář> :))). Zvlášť ty komentáře podbarvené červeně na písmáku, co si nudloň myslí, že jsou smazané, ty se mu budou nejvíclíbit. Je to krutý osoud, ale je to tak: tahle soplí kombinace nechutnosti, hlouposti a sprostosti MUSÍ A BUDE na internetu NAVĚKY. Máš se na co těšit, darebáku. S tím zesměšňováním kundy Gottovy kundy si to přehnal.
<reagovat 
 Čtenář - 7.11.2019 > čtenář> To mluviš ke konu, ty zkérovaná děvko?
Mně se zdá, že přijdeš brzo o zuby, ty prasnice, ty budeš někomu vyhrožovat, ty zmrde?!!!
1 špatnej krok a pudeš, komukoliv na litwebech, poslední varování!!!
<reagovat 
 Čtenář - 7.11.2019 > čtenář> Přesně, tyhle zfetovaný aktivistky by za komárů dostali po rypáku a byl by klid, je to vopravdu chátra, v tom má Mistr pravdu!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 7.11.2019 > Abychom měli výčet videí Bohuny pohromadě:
https://youtu.be/4w1xlhKsE0o https://youtu.be/_wpTny5crPo https://youtu.be/qSKaV8zWpTw https://youtu.be/T-uy7AENfAQ
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.11.2019 >
abyste nezabudli na fotečku, kterou mi Bohuna vložila k básni!!! https://images.app.goo.gl/gRJrUsXLz3SQVKoQ6
<reagovat 
čtenář SPAMA - 8.11.2019 > Konečně vidíme, že jsou všechny ty komentáře oprávněné!
Takovéhle hnusy sem mohla dát jen nemocná oslizlo-otylá Bohuna Housková!
FUJ A HNUS, JSI OPRAVDOVÉ PRASE!!
<reagovat 
Čtenář - 8.11.2019 > Kuci myslite ze vam Houska z polepsovny da?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter