Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PF 2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 31.12.2020 (15:13:15)



Do nového roku 2021 nám všem – kromě satanistických příslušníků Globálně – mocenského
systému – přeji hodně zdraví.

Samozřejmě si z plného srdce přeji, aby se v roce 2021 již snesla Galaktická federace z nebe
a aby byla započata oficiální komunikace mezi mimozemšťany z této strany a lidstvem.


Pak se samozřejmě stopne mikrovlnné 5G a celá ta záležitost se bude řešit zcela novým a
rozumným způsobem.

Také by se pak rozeběhly monstr procesy se satanisty, ilumináty a vším tím plazo – hmyzo – hnusovým bordelem z Globálně mocenského systému.

Jejich popravy by byly elegantně natáčeny a každý, komu nějaká taková svinská zrůda ublížila, by
si pak mohl jejich popravu pouštět znovu a znovu a znovu, dokud nepochopí, že ta chátra už na
světě fakt není.


Nehrozí pomsta ze záhrobí – jejich duch se rozpadne, nebo se změní na chrobáky, kudlanky
a krokodýly.


Moc se těším na tento rok. Je naprosto zásadní.







Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.12.2020 > *Cecíku. Cecek zní strašně vulgárně.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 31.12.2020 > https://youtu.be/8LSASiOvGls

https://youtu.be/nxzwKg4cABk
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > Hele nejde ti to, píšu zavitější věty. To zlo ti ruplo viď? To byla řacha včera, celá hnusná napjatá temná megální struna temnoty rupla.
Hned si vykrot :D Nakonec budeš slabší a slabší, až zdechneš.
A pak budeš souzen - jen musí přilítnout ty mimozemšťani, aby tě veřejně proskenovali a všichni viděli, že nejsi člověk.


<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> A navíc, piš si. Za všechny ty hnusný satanismy, kterými znesvěcuješ tvorbu opravdových lidí, kteří nejsou plazi, uvidíš solární záblesk tak pomalu, aby tě patřičně bolel.

Ale zas dost rychle, abys byl prosvícen, rozdrcen a zničen. Jako temná struna, co včera rupla. Zničehonic, viď? A stejně náhle přistanou mimozemšťani.

Ozvěnu rupnutí slyšeli až u tvýho šéfa Satana. Už tam na tebe hází kopytem. Maj tě na parohu. Jdeš, pudeš, pozdravuj.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Tady všichni vidíte, co jsem uvedla už v úvodu. Nemluvím si sama pro sebe. Drako klon si nedá říct a schválně imituje můj snadno napodobitelný "styl", aby mě veřejně zdiskreditoval.

Podceňuje světlo solárního záblesku. Ten ho sežehne jak pohled Stvořitele. Jen se směj. Budeš kašlat popel a pak zdechneš úplně :-D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp. Já jsem si nějak divně jistá. Tak zvláštně jistá.
To je pnutí, to tam je... :D
2021

To pouto.
<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> ja su si také istý! že si parádně vrznem!
taky tě už svědí????
<reagovat 
Čtenář - 31.12.2020 > Při horní liště přísahám, ještě jedna takováhle malůvka a začnu blinkat marcipán.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > čtenář> Tak poslyš, ještěre. I když vím že plazoidi nemají uši. A proto jsou tak hnusní. Ouška jsou krásná. Připomínají vaginku.

Víš proč tě pozitivní obrázky plné barev znechucujou? No? Proč asi? Obtoč plovací blány kolem spolehlivě upevněného zábradlí, abys nepřepadl do kráteru sopky - protože neobsahuješ a nesneseš nic jinýho než temnotu.

Seš vesmírnej odpad a toxičtější než jadernej spad, jenomže alieni na tebe mají posvíceno. A věř tomu, i když víra je pro satanistický hovádka tvýho typu příliš vysokofrekvenční záležitost -- že ti nechystaj nic hezkýho. I když tobě se zatracení v temnotách může líbit.

Jenže ho nebudeš mít čím vnímat. Tvoje individualita se totiž rozpadne na absolutní nic.

Tak pozdravuj nicotu příští rok. Nebo nejpozději ten po něm. Nebo se střelím do hlavy a budu doufat, že to neproletí některou z dutin.


<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > PřiIítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > Ten debil je opravdu iluminát, satanista.
Já neznám lepší případ.
Dokonce vim, co to je. Je to prázdná struna, se kterou si hraje Stvořitel - sám Stvořitel.
Jsem málo emancipovaná, jako lidský zástupce.

Přečtěte si to dozadu - všechno co jsem napsala a je uveřejněno pod mou identitou.

Víc výukovou a názornou lekci, co to je drako proti galaktické federaci.

To je neuvěřitelné ZLO !!!

A my už máme frekvenci, že to prostě nechápem.
Nicméně Stvořitel nám dal za pravdu a tak to tady s tím debilem hraje, abysme chápali.

Oni fakticky přilítnou ty mimozemšťani.



<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Óóó, velmi nás těší, že jsme nejlepší případ, který znáš, nebo to aspoň hodláme předstírat, když už máš ten nenadálý vznět upřímnosti.

A vůbec nevadí, že jsi málo emancipovaná a že nic nechápeš. Tvůj přínos světu je neoddiskutovatelný:

Až dovytíráš kuchyň a mokré hadry pečlivě rozvěsíš po radiátorech, nezapomeň natřepat polštáře a přeleštit vitrínu s rumunským porcelánem. Krásně se ta sváteční scenérie blýskne na příští malůvce.

A ještě jednou děkujeme, Cecku.

<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > čtenář> A opět zlý plaz zavinutý v rouše beránčím :-D

Klasická stereotypizující misogynie, která vymře spolu s prázdnými hovady, jež nezvládly přechod lidstva na vyšší frekvenci.

Nároky na duševní matrici překonaly tvou dobu, drakoniánská ředkvičko. Prolezli tě satanovi červi a jsi prohnilé hnusné nic. Časoprostorové kontinuum ještě budí iluzi, že strašíš mezi normálními lidmi, ale už tu v podstatě nejseš.

Už žijem v lepších časech bez tebe. Už skoro teď :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> no, krásně to říkáš, jenomže seš iluminát, tak zkresluješ kosmologii.

klasicky Drako - trošičku, nenápadně, ale vyhodíš směr.

Nepomlouvej Satana - to je velkolepá sféra, čistá, ryzí.

Nedělej z něj vás - zlý černokněžníky nad kouzelným zrcadlem chic hci chui chi
S červama. Když se rozlezete, je to jak z pohádky -
hmyz, červi, krokodýli a nic.

A žádný časoprostorový kontinuum rozhodně nebudí iluzi.
Ty osobně jsi jen nástroj samého Stvořitele Až posloužíš svému účelu, tak tě vypne. Už teď nemáš individuální mysl, ale mozek ještě musíš mít.
Dřepíš někde v bunkru a můžeš si jenom snímat na zrcadle, co se děje a manipulativně si hrát na totemu.cz

Pokus mě zdecimovat nevyšel, sežrat masíčko se nezdařilo.

No - tak to je teda pěkný. Pěkný.

Že bys chtěl bejt jako drakonián hodnej, to ti nehrozí, co?

Já se zase zeptám, mě to nedá.
Jaký to je, vědět, že až nebudeš, nebudeš?


<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Mě/mne/mně.

Až nebudu, neuvidím, jak paka, která nezvládla základoškolský pravopis, usilují obloudit 5 lidí na totem.cz.

To je strašné!
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > čtenář> Satan a Stvořitel fungují v kosmický synergii. Mají protikladný energie, ale zároveň oba čistý a naprosto nezbytný.

Solární záblesk bude souhrou obou principů, které mají společné mnohé a především jedno: nemají tě rádi, plaze. Nemají rádi tvou posedlost mluvnicí. A jakmile jejich zmocněnci, mimozemšťani, seznaj tvou nepatřičnost v novým věku, zahučíš v nenávratnu a tvoje puntičkářský mě/mne/mně s tebou.

Oni totiž serou na pravopis, když seš duchaprázdnej zmrd bez jakýkoliv aury.

Chápeš? Ne? Polib mě šos.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Ano, opět oprava kosmologie:

Stvořitel nemá protikladné energie - vymyslel Boha a Satana. Drakoniány i galaktickou federaci. Satan ovšem není zlo - spíš představuje warriora, když je Bůh anděl - jenže když jde o věc války proti temnotám, spojí se oba.

Temnota je ZLO.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Prostě Satan není žádný odpůrce Stvořitele - naopak je to moudrý strážce, jedna z vrchností vesmíru, stejně jako Bůh - to je strážce a vrchnost vesmíru zase v plusové světelné hodnotě.

odpůrci stvořitele jsou temní - ti, kteří se vymezují proti Stvořiteli a jeho vůli. mají obrovské ego a vztek a nepokoru, chtějí chaoticky vyšilovat.
Kvůli vymezování se vůči kosmickému zákonu si pochroumají duchovní duševní matrici a mohou skončit úplně rozemletí na temnotu.
To je duchovní kosmická realita.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> A pozor - jakmile se tyhle ještěrky dostanou do úzkých, začnou strašlivým způsobem citově vydírat!
Jakmile jim ulevíte, strašně zaútočí - jo, to je vzájemná filosofie. Neodpouštět, zabíjet.
<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Takže jsi ještěrka. To je přesně ono. Člověk je na tebe chvilku ne úplně zlý, vlastně si tě nevšímá, a bum, chrlíš inkviziční proslov.

Pak tě strana dobra a světlá vlídně, ovšem razantně vpohlavkuje do temného kouta, a hle! Ťuťuňuňu.

Ťuťu ňuňu! Nebuď na mě tak zlej, nerozšlapávej mi umělecký ego, nenič mi to tady, nech mě, nech. No a co, že jsem panna? A nechceš být hodnej pro změnu?

Ťuťu. Ňuňu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2020 > čtenář> 

Docela mluvíš z cesty. Mi závidíš, že se umíme k sobě s galaktickou federací chovat hezky? Tak se k sobě s ještěrkama taky chovejte hezky ne?

No tak promiň, s plazama už mám svý zkušenosti.
Tak to likviduju. Přestaň kňučet, fakticky mě nedojmeš. Mě ne.

nedělej hodnýho ty aligátore

<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Mluvím z cesty, protože mluvím k tobě. Promluva k ještěrce vyžaduje transpozici běžného, civilizovaného jazyka do nižších sfér vnímání oproštěných od jakékoli příčetnosti.

Nedělej, že nerozumíš. Klasický úskočný a úlisný, vše překrucující Drakonián! Dokonce i když ho na chvíli lapíte za ocásek, už okamžik později se vám překrucuje v dlani odporný pahýl původního významu.

FUJ!

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2021 > čtenář> 

Jo, ještěrko, přesně tak.

Kdyby to byl kreslený vtip, tak se usmíváš na kolemjdoucí, zatímco držíš pod krkem svou oběť,
jen čekáš, až přejdou, abys mohl zabít.

Ale jsi didakticky nápadný, takže to nemůže být "jen tak"


<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já hodlám být od nového roku co nejdýl hodný. Bude to zajímavý experiment.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2021 > čtenář> Aha, oni satanisti drží novoroční předsevzetí jo?
To, aby se ti to obsesivně nastřádalo, že jo?
<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Přeprogramovat vlastní jednání trvá okolo 8 týdnů. Pro dogmatické inkvizitory špatná zpráva, pro zbytek lidstva naděje.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2021 > čtenář> Jak pro zbytek lidstva? Jednak, já vystupuju tak, že sejmuti mají být satanisti a ještěrky z NWO. To má lidstvu právěže pomoci.

Jestli to v tobě vyvolává záchvaty hrůzy, že jsem jako inkvizitor, tak jseš kapánek divnej, promiň.

Tak se programuj, seš zvyklej z tajných kosmo programů - ale bacha potvůrko - za 8 týdnů budeš jenom o něco jiný ještírek. Hodná holka z tebe už nebude, ani hodný kluk. Z ještěří na lidskou duchovní matrici se za 8 týdnů doopravdy neztransformuješ, ani kdyby si se posral.

Tak si nedělej marný naděje, že se ti satanisto podaří se infiltrovat do lidské rasy naplno.


<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Nesmírně si cením tvého sklonu vše nazírat hravě a rozverně, a dokonce i trochu provokativně. Díky tobě je tu mnohem veseleji než dřív.

Takže rozhodně bojuj, a plamenné proslovy dál mixuj náhlými záchvěvy laskavosti. Ty tomu dávají mnohem přívětivější rozměr.

Ještě víc si užívám svou novou dobrotu. Ani se nemusím posírat a vím, že jsem v podstatě nový člobrda, ejchuchů!
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2021 > čtenář> 
no hele aby ti z těch papa pedofilních kydů nehráblo - ještě máš 8 týdnů práce a pak stejně už asi přilítnou ty mimozemšťani a ty jak vytáhnou svůj archiv, jsi v háji


<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Přeprogramuj se taky a nebude se ti stýskat po rošťákovi, co ti tu šaramantní přidrzlostí zvedal batikovanou sukni či provlával beztvaré šaravary. A nebudeš svou melancholii muset léčit snahou o nalomení předsevzetí druhých. A bude ti mnohem líp. Nasedni na létající koberec, leť, vítr je ti po vůli, snes se, zeptej se Zeandricha, on ví skoro všecko.


<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter