Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fiala zklamal + dopis Fialovi od člena ODS!
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 26.7.2022 (13:35:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 26.7.2022 > především má teď důvod nevlíct ovce do roušek, je tu přece dým až v Praze! Možná přiteplení Brňáci jsou výjimka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 26.7.2022 > a samozřejmě i eonomičtí fašističtí migranti ze slovače, to dá rozum, alespoň voličům PRO!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 26.7.2022 > https://fb.watch/evMPJ4_3rm/

tak takhle se nám vyvíjí a mění své názory vlastizrádce Fiala! HNUS! SMRT zrádcům!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.7.2022 > nebudeme si nic namlouvat, je to jak říkáš, těšíme se na chvíli kdy ukrofašisté stanou před soudy.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.7.2022 > Tuto píseň jsem sice použil jako podkres své básně Lékař samoty, ale sorry, Palachu, je to tak pěkné, že ti to sem také vrznu, ať se i další tví čtenáři zklidní, když už nejsou schopni obsadit média a vyhnat vlastizrádce!
Možná že ji dokonce v této verzi přidám do svého Pohřebního menu...

https://youtu.be/OWiChzk2nY8
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2022 > Vy Česi ste mali slávnu históriu, ale teraz sa zbytočne oslabujete rozpormi, namiesto plnohodnotného života vo výkvetoch spravodlivého ľudstva OSN, EÚ a NATo.
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2022 > TAK, FIALA ZKLAMAL. ALE JULA S UFONKOU TO ZACHRÁNILI.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 1.8.2022 > PUTIN SE PTÁ NA DŮLEŽITÉ OTÁ
1. Existují nějaké sankce proti IZRAELU za vraždu a ničení nevinných palestinských žen a dětí?
2. Existují nějaké sankce proti AMERICE za zabíjení a ničení životů nevinných žen a dětí v Iráku, Sýrii, Afghánistánu, Kubě, Vietnamu a dokonce i za krádež jejich diamantů
3. Byly proti AMERICE/FRANCII nějaké sankce kvůli zabití Muammara Kaddáfa a zničení Libye?
4. Byl někdy nějaký americký/NATO voják potrestán za znásilňování a mučení nevinných žen/dětí všech zmíněných zemí?
5. Existují sankce proti FRANCII za vyvolání krize a nepokojů v několika afrických zemích? To jsou velmi válečné zločiny Amerika a NATO by měly být potrestány.
Možná je načase pochopit, že NATO, USA a všichni jejich spojenci jsou nejnebezpečnější zlo naší doby. Takže musíme změnit rovnováhu sil ve světě a zajistit všem stejná práva a zastavit utlačovatele.
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 1.8.2022 > http://www.infokuryr.cz/n/2022/08/01/nyni-je-to-oficialni-americka-vlada-se-dohodla-s-google-twitterem-a-facebookem-aby-cenzurovala-dulezite-informace-o-experimentalnich-vakcinach-po-celem-svete/

tak už chápou i ovce???
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.8.2022 > https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1191046198358261/

jen v Čechách jsou ovce, ale jinde si s příživníky umí poradit! Ty šmejdi si myslí, že když vytááhnou trenky, že budou žrát zadarmo-HOVNO!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.8.2022 > OK, tak pro TUPÉ!
Účel zdražování - umělého zdražování je plán Agendy 30 vás zabít! VY, kteří jste to stále nepochopili se dřete zbytečně na zloděje, stačí si ten plán přečíst a pochopit souvislosti!
"ONI" (budu tak nazývat Deep state), oni nepřestanou, dokud vás "neposlušné" nedostanou do situace, kdy budete na nich úplně závislí a tím i poslušní! Pro úplné dementy dodám, že plánem a cílem Agendy 30 je zabít polovinu obyvatel planety, zničení Evropy atd.-najděte si to sami, i zde to mnohokrát bylo!
Ve chvíli, když budete v exekuci, tak vám vláda "podá" pomocnou ruku, tedy, jen pro očkované bio zbraní! V podstatě "všichni" tak učiní. S tím jde ruku v ruce zrušení hotovosti a možnost vám zablokovat jakýkoliv příjem, jakékoliv úspory, jakékoliv prodeje a převody!
To co zde uvádím je jen pár bodů, PLÁN AGENDY 30, za kterým stojí mimo jiné SWAB, je nyní urychlován, protože Deep state přišel na to, že lidé jsou větší kreténi, než z kterými původně počítali! Plán počítal s odporem (i ozbrojeným) atp, ale nic se neděje. Lidé skloní hlavu a vezmou si druhou práci, aby mohli platit NESMYSLE zlodějům a svým otrokářům! NEUVĚŘITELNÉ!
Pochopte, že svojí šanci jste pro svou zbabělost a lenost již promeškali! Měli jste se vzbouřit již první den, kdy vám přikázali NEDÝCHAT!
Ale ok, shrnu to! Budete prodávat chalupy, byty, auta, budete se sestěhovávat, ONI budou dál pokračovat ve vašem rozdělování, šikaně, budou vás štvát proti sobě, UA ap.
Je marno vám cokoliv dál říkat, když jste doteď nepochopili, že vláda loutek je jen výkonným orgánem, že vás bude dusit a nikdy nepovolí resp. podle plánu občas povolí, ale nepřestane, že cenzura bude tak tuhá, že tohle už brzo nebude možné publikovat, že pro svoji blbost budete "dobrovolně " páchat sebevraždy, budete "dobrovolně" vraždit své děti a rodiče a nakonec budete rádi, že smrt vás z otroctví vysvobodí relativně zdravé! Mimo jiné se počítá s kanibalismem atp., ale nechci vás nudit! Hrdinové, kteří se ještě smějí a případně budou křičet na ulici jsou jen trapní a s nimi to opravdu nevyhrajete!
Rada zkušeného je... obsaďte média, za jakoukoliv cenu, pořád vás to přijde "levněji", než co se na vás chystá!
ODPOR jsem tu popsal již podrobně, ale byl jsem vždy banován, tak to nechávám na vás! Já vím, to že bych myšlení nechal na vás je fór na závěr, jinak už totiž nemohu, a jednu pravdu od člověka, který stojí na parapetu smrti...
a nebo NE! seru na to, není za koho bojovat, není komu radit, všichni jste tak "chytří"... pa, naivové, jeďte k moři-naposled!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.8.2022 > ze Schwaba vylezla pravda...

https://fb.watch/eFgWYhDWAm/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > KRÁSNÝ příspěvek, který omylem unikl do éteru, než jej UKRO čeští fašisté vypli! Komentátorka totálně v hajzlu!

KRÁSA KRÁSA KRÁSA - připomnělo mi to chvíli pravdy roku 1968 v České rozhlase! Doporučuji všem zmateným, např. Voříškovi!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1200041067458774/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 30.8.2022 > https://www.facebook.com/groups/478179093952503/permalink/588379682932443/

a tady od jeho soukmenovců, co je to za fašouna a zmrda!

<reagovat 
čtenář Amanda - 20.1.2023 > Dear totem.cz Owner, exact here: Link Text
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter