Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fiala zklamal + dopis Fialovi od člena ODS!
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 26.7.2022 (13:35:04)


Palach (Občasný) - 2.8.2022 > OK, tak pro TUPÉ!
Účel zdražování - umělého zdražování je plán Agendy 30 vás zabít! VY, kteří jste to stále nepochopili se dřete zbytečně na zloděje, stačí si ten plán přečíst a pochopit souvislosti!
"ONI" (budu tak nazývat Deep state), oni nepřestanou, dokud vás "neposlušné" nedostanou do situace, kdy budete na nich úplně závislí a tím i poslušní! Pro úplné dementy dodám, že plánem a cílem Agendy 30 je zabít polovinu obyvatel planety, zničení Evropy atd.-najděte si to sami, i zde to mnohokrát bylo!
Ve chvíli, když budete v exekuci, tak vám vláda "podá" pomocnou ruku, tedy, jen pro očkované bio zbraní! V podstatě "všichni" tak učiní. S tím jde ruku v ruce zrušení hotovosti a možnost vám zablokovat jakýkoliv příjem, jakékoliv úspory, jakékoliv prodeje a převody!
To co zde uvádím je jen pár bodů, PLÁN AGENDY 30, za kterým stojí mimo jiné SWAB, je nyní urychlován, protože Deep state přišel na to, že lidé jsou větší kreténi, než z kterými původně počítali! Plán počítal s odporem (i ozbrojeným) atp, ale nic se neděje. Lidé skloní hlavu a vezmou si druhou práci, aby mohli platit NESMYSLE zlodějům a svým otrokářům! NEUVĚŘITELNÉ!
Pochopte, že svojí šanci jste pro svou zbabělost a lenost již promeškali! Měli jste se vzbouřit již první den, kdy vám přikázali NEDÝCHAT!
Ale ok, shrnu to! Budete prodávat chalupy, byty, auta, budete se sestěhovávat, ONI budou dál pokračovat ve vašem rozdělování, šikaně, budou vás štvát proti sobě, UA ap.
Je marno vám cokoliv dál říkat, když jste doteď nepochopili, že vláda loutek je jen výkonným orgánem, že vás bude dusit a nikdy nepovolí resp. podle plánu občas povolí, ale nepřestane, že cenzura bude tak tuhá, že tohle už brzo nebude možné publikovat, že pro svoji blbost budete "dobrovolně " páchat sebevraždy, budete "dobrovolně" vraždit své děti a rodiče a nakonec budete rádi, že smrt vás z otroctví vysvobodí relativně zdravé! Mimo jiné se počítá s kanibalismem atp., ale nechci vás nudit! Hrdinové, kteří se ještě smějí a případně budou křičet na ulici jsou jen trapní a s nimi to opravdu nevyhrajete!
Rada zkušeného je... obsaďte média, za jakoukoliv cenu, pořád vás to přijde "levněji", než co se na vás chystá!
ODPOR jsem tu popsal již podrobně, ale byl jsem vždy banován, tak to nechávám na vás! Já vím, to že bych myšlení nechal na vás je fór na závěr, jinak už totiž nemohu, a jednu pravdu od člověka, který stojí na parapetu smrti...
a nebo NE! seru na to, není za koho bojovat, není komu radit, všichni jste tak "chytří"... pa, naivové, jeďte k moři-naposled!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Palach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter