Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BMW jfj
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 27.7.2022 (13:56:39)
Strofa z básně jfj Potrestám!
Foto této speciálně upraveného BMW M3 o kterém Julián psal celou příhodu, ale jak jsme si všimli, tak pro malý zájem ji vymazal, stejně jako současné příhody o sexu se současnými hereckými a uměleckými hvězdami...
My tu příhodu máme a nechápeme čtenáře, je v ní všechno, star, Láska z pasáže, chlast, polomrtvá děvčátka, policie a jaromír, jako "hrdina", který opět přežil svou smrt!
Ale ok, když jste chytří a chcete se mu mstít, za to, že UMÍ, tak nic...
ps-kdo již má trilogii, tak si toto auto může spojit s historkou o Nuselském mostě!

Potrestám...

Za všechny sny, dřív barevné,
se kterými jsem vstával,
dnes do balíčku sbalené,
vítr je listím zavál.


Poznámky k tomuto příspěvku
Revival Anála+jfj (Občasný) - 27.7.2022 > ano stalkerko, vidíme že máš bohatý sexuální život a soudíš podle sebe! Ty si opravdu myslíš, že když neprcáš ty, že jsou na tom všichni podobně??
A na druhou stranu, proč myslíš že by někdo takovou tlustou vargošku, který smrdí nohy a je zarostlá až na zádech chtěl?
Nejdřív se umej a přestaň nám říkat juliáne, na toho nikdo nemá.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 27.7.2022 > Revival Anála+jfj> přátelé, daří se! Ta socka závistivá je úplně v hajzlu. Pro pozorné čtenáře dovysvětlení...
já jsem rád když má díla čtou stovky a tisíce lidiček, ale je to takové anonymní čtení, víc si vážím třeba 1 čtenáře který se vyjádří, Bohuňáka ubožáka nepočítám, to je koště a odpad lidstva, ten sice prohlašuje, že mě niko nečte a on, že už vůbec, ale je na mě nalepenej jak Dalík na Topolovi číst moc neumí a ještě mu nikdo nevysvětlil že ta uváděná čísla jsou počty zhlédnutí!!

Kdyby měl ten egil taková čísla, tak by před zrcadlem vystřík jak rozšlápnutej švestkovej knedlík!
Trochu jste si mě rozmazlili, takže jsem zpychnul a jak známo pícha předchází pád...

Tohle auto jsem koupil někdy v roce 86/87 asi za 600 papírů-komunistických, což bylo dost, ale já jsem současně kupoval Audi 100, to se stalo doslova hitem na discotékách, je to spojené s písní Vizitka (text táta Terezy), to jsem kupoval od farma dealera cca za 400, což je info zejména pro Bohunu, která si dneska na plovče u rybníka pořídila párek v rohlíku a zítra bude kvůli tomu držet půst...ale tlustá zůstane stejně, tyhle smetáci nehubnou!
Doporučil 
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 27.7.2022 > díky juliánovi za doinfo
užíváme si to, přesně jak jsi sliboval, to je neuvěřitelná závistivka, to se nevidí ani na těch chatech, kde jsi normálně, tvůj dnešní komentář o Fialovi má zase větší čísla než dosavadní rekord, za 12 hodin přes 2000
A máme prosbu, nemáme fotku Audiny, kdybys nějakou měl, ať baba pukne vzteky, ahoj.
<reagovat 
Čtenář - 27.7.2022 > v době, kdy učil kellnera, jak vekslovat a nadělat majlant, julu obletovaly holky, které si ještě neholily klíny. ho to poznamenalo v mnoha ohledech. jednak dodnes pouze hádá, kde přesně se nachází kunda, jednak furt žije v tuzexu.
<reagovat 
 čtenář aha - 28.7.2022 > čtenář> tak nám jí ukaž, tu kundu, my si myslíme, že ty máš jenom vopičí neštovice na varlatech a že tě prcaj do prdele úkáčka a slovenský vargoši. Kolik jich tak za den vykouříš, abys měla na párek v rohlíku?? 🤑😝😂
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2022 > čtenář> říkáshemale který nikdo nechce VOMRDAT... 🖤🖤🖤
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2022 > čtenář> jenže ty si pleteš prdel s kundou, julo. a tím, že si pleteš prdel s kundou, vlastně říkáš, že mě prcají do kundy, a tak to má být. aspoň vidíš, že i tvá pomatenost je k něčemu dobrá, žigule
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2022 > čtenář> jíťo, kolik čůráků se ti vejde současně do prdele? pry to ma rozjety jak Němcová z ODS, že bys tam přijala naráz pulku Kyjeva i ze Zelenáčem😝😝u uz ses zacala mejt, nebo furt smrdíš jak Štětináč🤑👎??
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2022 > čtenář> jestli si tak touzis zaprcat, tak ja ti to domluvim s Krausem, to židovský prase vleze i na kobylu🤪🤪a ani mu za to nemusíš platit, ten tě vykropí jak vesnickou kapličku😛🤑
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2022 > čtenář> jestli si tak touzis zaprcat, tak ja ti to domluvim s Krausem, to židovský prase vleze i na kobylu🤪🤪a ani mu za to nemusíš platit, ten tě vykropí jak vesnickou kapličku😛🤑
<reagovat 
Čtenář - 27.7.2022 > Ano julo, tvoje vycucaný bžíhody o sexu nikoho nezajímaj, správně si postřehl. A to je v nich všechno, tzn hlavně Láska z pasáže a do jednoho i bžíběhy Křemílka s Vochomůrkou.
<reagovat 
 Čtenář - 27.7.2022 > čtenář> mám pro tebe kládu, když chceš cucat!
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2022 > čtenář> ty bys potřebovala pořádně vymastit troubu, co😳👎💩
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 27.7.2022 > čtenář> chacha, ta by potřebovala prodloubnout ten zarostlej prales!
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2022 > Ano ano, náš starý dobrý panic jula. Už jen pobavit se čirým zlem této zrůdy, proč jinak by člověk chodil na totem? Takže děkujeme vám, redaktoři, tak nakonec si tenhle pitomoučjej server přeci jen našel uplatnění.
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2022 > čtenář> Ano ano. Kam kdy vkročila egilova noha, vždycky to dopadlo takhle.
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.7.2022 > člověče, kolik ti je? přestaň závidět a zkus něco napsat, moulo! jsi hodně trapnej, ale hlavně o tvůj pláš NIKDO nestojí, fakt.
<reagovat 
 Čtenář - 31.7.2022 > Revival Anála+jfj> Ale stojí. Sedm mých plášů bylo dokonce vydraženo v aukci voe:))).
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.8.2022 > přispěju příspěvkem jfj z politickýho cahtu...

OK, tak pro TUPÉ!
Účel zdražování - umělého zdražování je plán Agendy 30 vás zabít! VY, kteří jste to stále nepochopili se dřete zbytečně na zloděje, stačí si ten plán přečíst a pochopit souvislosti!
"ONI" (budu tak nazývat Deep state), oni nepřestanou, dokud vás "neposlušné" nedostanou do situace, kdy budete na nich úplně závislí a tím i poslušní! Pro úplné dementy dodám, že plánem a cílem Agendy 30 je zabít polovinu obyvatel planety, zničení Evropy atd.-najděte si to sami, i zde to mnohokrát bylo!
Ve chvíli, když budete v exekuci, tak vám vláda "podá" pomocnou ruku, tedy, jen pro očkované bio zbraní! V podstatě "všichni" tak učiní. S tím jde ruku v ruce zrušení hotovosti a možnost vám zablokovat jakýkoliv příjem, jakékoliv úspory, jakékoliv prodeje a převody!
To co zde uvádím je jen pár bodů, PLÁN AGENDY 30, za kterým stojí mimo jiné SWAB, je nyní urychlován, protože Deep state přišel na to, že lidé jsou větší kreténi, než z kterými původně počítali! Plán počítal s odporem (i ozbrojeným) atp, ale nic se neděje. Lidé skloní hlavu a vezmou si druhou práci, aby mohli platit NESMYSLE zlodějům a svým otrokářům! NEUVĚŘITELNÉ!
Pochopte, že svojí šanci jste pro svou zbabělost a lenost již promeškali! Měli jste se vzbouřit již první den, kdy vám přikázali NEDÝCHAT!
Ale ok, shrnu to! Budete prodávat chalupy, byty, auta, budete se sestěhovávat, ONI budou dál pokračovat ve vašem rozdělování, šikaně, budou vás štvát proti sobě, UA ap.
Je marno vám cokoliv dál říkat, když jste doteď nepochopili, že vláda loutek je jen výkonným orgánem, že vás bude dusit a nikdy nepovolí resp. podle plánu občas povolí, ale nepřestane, že cenzura bude tak tuhá, že tohle už brzo nebude možné publikovat, že pro svoji blbost budete "dobrovolně " páchat sebevraždy, budete "dobrovolně" vraždit své děti a rodiče a nakonec budete rádi, že smrt vás z otroctví vysvobodí relativně zdravé! Mimo jiné se počítá s kanibalismem atp., ale nechci vás nudit! Hrdinové, kteří se ještě smějí a případně budou křičet na ulici jsou jen trapní a s nimi to opravdu nevyhrajete!
Rada zkušeného je... obsaďte média, za jakoukoliv cenu, pořád vás to přijde "levněji", než co se na vás chystá!
ODPOR jsem tu popsal již podrobně, ale byl jsem vždy banován, tak to nechávám na vás! Já vím, to že bych myšlení nechal na vás je fór na závěr, jinak už totiž nemohu, a jednu pravdu od člověka, který stojí na parapetu smrti...
a nebo NE! seru na to, není za koho bojovat, není komu radit, všichni jste tak "chytří"... pa, naivové, jeďte k moři-naposled!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter