Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BMW jfj
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 27.7.2022 (13:56:39)


 j.f.julian (Stálý) - 27.7.2022 > Revival Anála+jfj> přátelé, daří se! Ta socka závistivá je úplně v hajzlu. Pro pozorné čtenáře dovysvětlení...
já jsem rád když má díla čtou stovky a tisíce lidiček, ale je to takové anonymní čtení, víc si vážím třeba 1 čtenáře který se vyjádří, Bohuňáka ubožáka nepočítám, to je koště a odpad lidstva, ten sice prohlašuje, že mě niko nečte a on, že už vůbec, ale je na mě nalepenej jak Dalík na Topolovi číst moc neumí a ještě mu nikdo nevysvětlil že ta uváděná čísla jsou počty zhlédnutí!!

Kdyby měl ten egil taková čísla, tak by před zrcadlem vystřík jak rozšlápnutej švestkovej knedlík!
Trochu jste si mě rozmazlili, takže jsem zpychnul a jak známo pícha předchází pád...

Tohle auto jsem koupil někdy v roce 86/87 asi za 600 papírů-komunistických, což bylo dost, ale já jsem současně kupoval Audi 100, to se stalo doslova hitem na discotékách, je to spojené s písní Vizitka (text táta Terezy), to jsem kupoval od farma dealera cca za 400, což je info zejména pro Bohunu, která si dneska na plovče u rybníka pořídila párek v rohlíku a zítra bude kvůli tomu držet půst...ale tlustá zůstane stejně, tyhle smetáci nehubnou!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter