Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát 2023
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 21.5.2023 (13:35:22)
"Covidismus a Ukrofašismus nás naučil,
že nemá cenu otvírat oči slepým"


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 21.5.2023 > Čerl jsem tvou vizi 23-24,
je to neuvěřitelný, ale respektuji tvé přání
zatím o tom nemluvit, protože by to bylo
bráno za Poplašnou zprávu!
Zrovna se dívám na pakt Stalin-Hitler...

Obrázek dokresluje tvůj citát přesně,
KDO NECHCE VIDĚT-NEVIDÍ!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.5.2023 > Naznačím...
Co myslíte že udělá válečný štváč a Narcis
se zbraněmi, které dostává ze všech stran...

Mýlíte se! Rusko to nebude...
<reagovat 
Čtenář - 22.5.2023 > Pozavírat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 23.5.2023 > čtenář> Ahoj ..Jeňýku, jak se furt máš, chodíš občas na internet? A co ta Renča, ještě tak chlastá? Říkala jsem ti, že ty zrůdy udělaly něco Pupinkovi? Už ho nemám. Buď to udělal "Martínek", ten zmrd, nebo "Petříček"-totální zmrd. Když jsem čičourka viděla naposled, motal se kolem něho Martin. A možná jsem ti vykládala, že ten hajzl už mi někdy před 17 rokama zabil jednoho kocourka. A ta druhá zrůda po Pupinkovi šla, Začátkem roku ho připravil o očenko, postříkal ho nělakou chemikálií, protože žvířátko bylo cely zrzavy. To jsou kurvy, co? Ale já věřím na boží mlýny, kurňa, to bude hukot, až na ty bestie nastoupí! (Sou to fašisti...)

Jestli to čteš, napiš, nebo zavolej. A měj se líp, než já. :-) Čau M.S.
<reagovat 
 Čtenář - 23.5.2023 > čtenář> NO KONEČNĚ NA TOTEMU NĚCO, CO MÁ HLAVU, PATU I OCÁSEK.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 >


To, co se děje u nás v republice po rovině "pravdy", to nemá snad ve světě obdoby.
Snaží se nás hypnotickou lživou debilitou, kdy jsou ignorována zjevná fakta, úplně zdecimovat.
Navíc, myslím si, že náš národ je prostě už příliš hloupý, že tu žijí už jen hloupí lidé a pár zoufalců, co jsou z toho zdecimovaní.
Té mase idiotů takové lhaní do ksichtu vyhovuje.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jako fakt nepochopím bytosti, co volí pětikoalici atd. Prostě jsou to idioti.
Jak ta baba, co ji natočili v Ústí, proč bude volit Petra Pavla. Baba debilní na první pohled, říkala, že ji všechno vysvětlil její osmnáctiletý vnuk a že když ona sama chtěla ke komoušům, že ji řekli, že je moc velký rebel (tedy byla tak dementní, že i přes její zjevnou morální narušenost by jim byla k hovnu = tedy ji řekli, že je rebel)
Člověk by takovému indiviuu nafackoval a zakázal ji pro její zjevnou idiocii se vyjadřovat veřejně, ale tento nacistický režim v naší zemi si taková vylízaná hovada žádá.
Dokud je jich v populaci tolik, není šance na změnu.
Kéž už by vychcípali na to očkování, u nás je ani nezaleje moře.



<reagovat 
 Čtenář - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> yula, ýťa a yeňýk. konečně spolu, hurá!
<reagovat 
Čtenář - 22.5.2023 > Kdo je proti dobru, m+něl vi si publikovat jinde
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.8.2023 > čtenář> nerozum>m ani zbla🤡
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter