Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát 2023
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 21.5.2023 (13:35:22)


 Čtenář - 23.5.2023 > čtenář> Ahoj ..Jeňýku, jak se furt máš, chodíš občas na internet? A co ta Renča, ještě tak chlastá? Říkala jsem ti, že ty zrůdy udělaly něco Pupinkovi? Už ho nemám. Buď to udělal "Martínek", ten zmrd, nebo "Petříček"-totální zmrd. Když jsem čičourka viděla naposled, motal se kolem něho Martin. A možná jsem ti vykládala, že ten hajzl už mi někdy před 17 rokama zabil jednoho kocourka. A ta druhá zrůda po Pupinkovi šla, Začátkem roku ho připravil o očenko, postříkal ho nělakou chemikálií, protože žvířátko bylo cely zrzavy. To jsou kurvy, co? Ale já věřím na boží mlýny, kurňa, to bude hukot, až na ty bestie nastoupí! (Sou to fašisti...)

Jestli to čteš, napiš, nebo zavolej. A měj se líp, než já. :-) Čau M.S.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter