Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hej,nohy z kolekce Žlutý sešit
Autor: Augustus (Občasný) - publikováno 27.7.2003 (14:10:23)
další ve sbírce>

Hej, nohy, nohy, ach, nohy!

Vy máte pro krásu vlohy.

Hej, kolena, kolena, kolena!

Byla jste pro sukně stvořena,

vždy těsně u sebe sevřena,

krátkou sukýnkou nehalena,

co něžně tulí se na stehna.

 

Ó, nohy, nohy, ach, nohy!

Vždy byly ste předmětem touhy.

Po letmém dotyku na kůži,

myšlenka hloupá se přiblíží:

Může Váš podpatek ublížit?

 

Vy nohy, nohy, ach, nohy!

Tak sevřeny v¨kratičký háv,

Vy, jdete si pyšně jak páv,

ale také stejně ladně.

Vy posly jste nejlepších zpráv,

neboť ten, kdo leží na dně,

uvidí vždy první Vás, nohy.



Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 27.7.2003 > ó kolena, kolena...:o)
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 27.7.2003 > Tak to je na mě moc:o).
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 27.7.2003 > za posl. verš
Body: 2
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.7.2003 >
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 27.7.2003 > :) hezky napad.. neco to v sobe ma.. jen ta ruzovka je mozna trosku moc (obzvlaste v tom teple), ale chtela bych ocenit zaverecny vers - nebot ten, kdo lezi na dne, uvidi vzdy prvni vas, nohy.. to je skvele.. jinak take ocenuju schopnost versovat (ja pisu jak dabel, ale verse mi to nikdy neda :))) ).. jsem zvedava na dalsi veci, co se z nich vyklube :) akorat bych byla opatrna s versem typu nohy/vlohy (vloha mi evokuje spise vyznam genu, spojim si to s dedicnosti a s vlohami a je konec :) a take pravopisna mrska "vzdy byly STE - to chce Jste :) toz, preji nadherny slunecny den, nepozirajici prilis mnoho energie.. :) a usmev do vsech stran :)
Body: 3
<reagovat 
 Augustus (Občasný) - 28.7.2003 > maxicka> Máš pravdu...s tou růžovou jsem to opravdu přehnal. Nicméně díky za uznání, od osoby s tak vynikajícími nápady obzvláště potěší. Co se týče vlohů, tak jsem tím pochopitelně nemyslel dědičnost (doposud jsem šlechtil pouze slepice a králíky a hodlám u toho i zůstat... i když...i když... ne, raději ne), ale přirozené předpoklady. Např. já mám též sexy nohy, dokonce jsem s nimi vyhrál jednu silně lokální soutěž (porotu činilo asi třicet děvčat a zhruba stejný byl i počet soutěžících), avšak básně by se o nich psát nedaly, a to i kdybych si vzal minisukni. Přeji též nádherný den a bohatou zálivku. To abys nám neuschla, květinko.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.7.2003 > Přiznejme si to, žádný poetický vrchol to není. Ale rozhodně mě to pobavilo a nápad je to dobrý.
Body: 2
<reagovat 
 Augustus (Občasný) - 28.7.2003 > Naty> Uznávám, byl to spíše vrchol extáze.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter