Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Čendys z kolekce Dobytci
Autor: pavson (Občasný) - publikováno 13.9.2003 (17:51:51)
další>

     Říkali jsme tomu se Žílou „balit sonišťata“, ale většinou jsme byli rádi, že nás nesbalili policajti.

 

     Mejdan to byl tenkrát docela hustej. Začali jsme brzo ráno, když jsme se probudili někde na koleji 5. května. Nemá ani cenu se rozepisovat, jak jsme se tam dostali a u koho jsme spali. Pro další vyprávění to není důležitý a ta děvčata ranním rozloučením odešla z našeho života. Ostatně ani se tam moc neohřála ( spíš jsme se tam moc neohřáli my dva ). Posnídali jsme v menze polívku ( byla zadarmo ) a šli si dát ranního vyprošťováka. Měli jsme zaběhnutý pořadí hospod, podle toho, v kolik otvíraly. Šumava, Táboriti, Sklenářka. Výčitky, že nejsme ve škole, odešly s prvním pivem a veselost se nám vrátila s pivem druhým. Kolem poledne jsme se rozhodli, že tak pěkně rozjetej den je škoda strávit jenom v putyce a když se k nám přidal Víťa s Malsonem a Jiřikem, vyrazili jsme ze Žižkova na Staré Město. Pít dvanáctku za pět korun místo desítky Kozla za 1,70, to bylo v našich představách to pravý bujarý hýření. U Medvídků se k nám přidal Goň s Hrabsonem a tam se také zrodil nápad na ten mejdan. Malson měl volnej byt a byl by hřích to nevyužít.

 

     Že bude sranda bylo jasný, když jsem začal v metru zpívat Vyšu mi ho very hír.

 

     Cestou k Malsonovi jsme se intenzivně snažili sbalit nějaký holky. Měli jsme už docela slušně naváto a navíc jsme to ještě přikrmovali cestou zakoupeným jabčákem a tak nebylo divu, že se nám to moc nedařilo. Občas se sice někomu povedlo nějakou zaujmout, ale jak děvče uvidělo zbytek výpravy, zaleklo se. Když už se zdálo, že bude mejdan bez holek, podařilo se Hrabsonovi sbalit něco, co holku alespoň trochu připomínalo. Dali jsme jí přezdívku Čendys, protože tak ona každýmu na potkání říkala.

     První, co nám Malson kladl na srdce bylo, ať nesežereme jahody, co jsou v lednici a ať kouříme jen na balkóně. Šel hned ukázat, kde ten balkón je a já s Víťou jsme se vrhli na jahody. Mezitím se na balkóně začal Žíla s Jiřikem sápat na Čendys. Jelikož měla docela slušnou pneumatiku, měli největší problém najít její prsa. 

     Čendys nám pojídačům jahod potom na dost dlouhou dobu zmizela z očí. Seděli jsme v kuchyni, lili do sebe jabčák a hádali se s Malsonem, kdo sežral ty jahody. Potom přišel Goň a vypravoval nám, co si všechno s Čendys užil. Nejsem žádná herečka, ale občanským průkazem? Malsona to ale zaujalo a tak se vzdálil. My s Víťou a Goněm jsme dožrali ty jahody. Pak jsme dostali nápad, že bysme mohli udělat kazišuka. Přišli jsme do pokoje právě v okamžiku, kdy Malson v trenýrkách s lampasy na Čendys naléhával. Lehli jsme si na koberec a měli asi deset minut děsivej záchvat smíchu. Malson se mezitím oblíknul a řekl, že jsme bezmozci. Asi byl na nás i dost nasranej, ale druhej den nám upřímně děkoval. Děvče jsme ale nijak nerozházeli, protože k nám se zájmem přišla a se slovy „Čendys, tebe ještě neznám“ se sápala na Víťu. Prodloužila tím náš záchvat o dalších pět minut.

     Někdo nechal v noci otevřený okno a tak nás vzbudila zima už v půl šestý ráno. Žíla, kterej spal vedle mě, mi navíc ukradnul deku a já ležel nepřikrytej na holý zemi.

     „Naval deku“, povídám Žílovi. Ten dělá, že neslyší.

     „NAVAL DEKU!“, křičím na něj.

     „Na Valdeku!!!“, zařve bezmozek Žíla, my vstáváme a jdeme Na Valdek. Otevíraj tam totiž už v šest ráno. Ale to už je zase jiná historka.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 13.9.2003 > tyhle historky se mi nikdy neomrzej...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 14.9.2003 > stanislav> Doufám, že po zveřejnění celé kolekce nepřijde kolekce žalob na ochranu osobnosti.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.9.2003 > pavson> jestli chceš, klidně tě někde někomu prásknu, kvůli čemukoliv, no problem, ale nevím, jak na to...
<reagovat 
MZF (Občasný) - 14.9.2003 > „Ráno jsme se vzbudili už v půl šestý. Někdo nechal v noci otevřený okno a tak nás vzbudila zima. Žíla, kterej spal vedle mě, mi navíc ukradnul deku a já spal nepřikrytej na holý zemi.“

Škoda těchto dvou vět. Opakuje se ti v nich slovo „vzbudili(a)“ respektive „spal“. A to je špatně, protože to narušuje čtivost textu, která je jinak skvělá. Trochu mi tvůj styl psaní připomněl Šabacha.

Body: 4
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 14.9.2003 > MZF> Díky za upozornění, už jsem to opravil. Většinou to po sobě dvakrát třikrát čtu, ale tohle bylo na konci a prostě mi to uteklo.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 14.9.2003 > Jo to mě pobavilo!!
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 15.9.2003 > Je to čtivý, ale mám pocit, že vyprávění o tom, jak se někdo opil a co dělal potom je kolem mne stále víc a víc a všechny jsou si stejně podobný
Body: 3
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.9.2003 > Quotidiana> Mě se to líbilo, ale nevím, jestli to bylo tim, že ty frajery, až na to děfče, zaplať buch, znam. Pěkný Pavliku, xakru rát, kdy přijedeš do Práglu?
Body: 5
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> Luku, pravda pravda, měl bych co nevidět, zamyslím se nad tím.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > pavson> No to se TEDA ZAMYSLI. A na Valdeku je ňáká zpíčená banka...
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> Copak, já, já tu banku rozchodil, ale Jiřik, kterej bydlel pár kroků odtud v Anglický a zahajoval Na Valdeku každý svůj den od šestnácti let, se kvůli tomu odstěhoval do Liberce ( trochu jsem to připrášil ).
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > pavson> 

A teď valí deky do Libereckých - já sem přet pár lety párkrát viděl - a furt stejně to do sebe lopal... ale uměl taky vypadat manažersky, až to práskalo dveřma.


<reagovat 
Monty (Občasný) - 17.9.2003 >

Vyprávění o tom, jak se někdo opil a co dělal potom není nikdy dost.

Taky třeba jednou zavzpomínám, mě už nic jinýho než ty vzpomínky nezbejvá... chjo...

 

Pavsone, opět jsi zle zabodoval, Oskár vtipkár to zbadal na svojom fórmetre (´estlipak si eště pamatuješ na tývý show "Vtipnější vyhrává", která se vyznačovala tím, že v ní za celé léta nezazněl jediný vtipný vtip?) a stokorunačka poputuje do Žiliny.


Body: 5
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Pochopitelně, že na dvojici Oldo Hlaváček, Vlado Krajíček se zapomenout nedá.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > pavson> 

Že bychom napsali do STV divácký dopis s žádostí o reprízu???


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> 

Xakru neblbněte, co když to pak uvedou???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

Tak to budu sjíždět ještě dychtivějc než svého času Ženu za pultem, budu na tom ujíždět jak boháči na koksu!!!

Oldo Hlaváček je Bůh a Ivan Krajíček jeho prorok!!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Začínám z  tebe mít strach, oni to neuvedou, ty založíš teroristickou organizaci a začneš to vymáhat silou.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> Ne, silou ne. Inteligence je naše zbraň, nejsme-li zrovna postavou Schwarzeneggeři. Spíš bych je asi vydírala. Podplatila bych správce televizního depozitáře, uloupila tam nějaký kompromitující filmový kotouč a pak FORMULOVALA POŽADAVKY.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Jsi ještě ďábelštější, než jsem předpokládal...
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> To my špatný literáti (jak jsem se dneska dozvěděla na Písmáči) musíme. Bejt ďábelský mazaný svině. Jinak by o nás nikdo nestál, přece. Všichni by s rozpřaženou náručí běželi v ústrety lyryckým básníkům s jejich invenčními novotami. Přece.
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Ajta krajta, spiknutíčko.
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 18.9.2003 > Tyhle Tvoje historky žeru!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2003 > ty vole to je nářez, tohle mám rád:o)))kolekce Dobytci??fenomenální:o)))
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.9.2003 > quentinbubakoff> Jo vy dva byste si měli sednout, jenom, jak dostat Pavsona do Prahy....
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 23.9.2003 > Souhlas s Quatidianou, tyhle historky jsou docela fajn, ale člověk se jich tak nějak přesytí...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > Kapucín> Hele holky, jestli je Čendys vaše kámoška, tak vás chápu....
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 23.9.2003 > Luk Malér> 

Kámoška ne, jestli znáš Žáčkovu básničku o škaredejch holkách, tak budeš vědět proč. Ale podle toho popisu... mno, měla bych se zeptat rodičů, jestli mi nezapřeli nějakou ségru. :o)))

Mimochodem - hezký zoubky.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > Kapucín> 

Týýýý jo tos vzala sportovne, kdyz jsem to odpálil, trochu mne zamrazilo, jestli sem to neprepísk. Sorry, je tu blbá klávesnice, co neumí hácky. Zácka toho komunistického, i kdyz velmi sikovného a vlastne dobreho basnika, nemuzu citit.

Zoubky? Jaký zoubky? Pod tou bulvou, to je ocní sval, aspon myslím. Ta povídka je drsná, ale já ty kluky znal, to bylo furt....


<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 24.9.2003 > Luk Malér>   tyhle zoubky přece...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.9.2003 > Kapucín> Tak Kapucíne sorrrrrrrááááááááááááááááááááááááááááááč, to co Pavson píše, bych řek, jsou takový ty snesitelnější storrky - protože ty si taky zapamatoval, já s těma klukama občas pařil - to byli fakt dobytci - působila na nás 80. léta (všichni věděli, že bolševik je v prdeli - ale nikdo do toho nechtěl strčit) , i když většinou strašně milí, šli jsme takhle jednou spařený brzy dopoledne asi v devět, nevim jestli už nebo eště a ve výkopu asi dvas metry hlubokym, makali a potili se kopáči. A jeden z dobytků zařval: "TO SE VÁM TO PRACUJE, DYŠ NA VÁS STUDUJEME!!!" Ale co se týče opice a holek, tak nebývali úplně vždy stoprocetními gentlemany.
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 25.9.2003 > Luk Malér> Luku, ta hláška na kopáče je geniální. Ani si to nepamatuju, ale hnedle bych jí někam ukradnul.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > pavson> Kjíí šlohni.Máš ji.Je sice možný, že jí pak budeme mít někde voba, ale na to sere pes.
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 26.9.2003 > Luk Malér> Css, tahle hláška už má pěkně dlouhej vous... A jestli si dobře vzpomínám, tak se připisovala Miki Volkovi.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Kapucín> Kapucíne, DRTIVÁ většina hlášek má vous praotce Čecha - jen mi příde hezká. Skoro jak ta holka na tvým logu
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 26.9.2003 > Luk Malér> helemese, kompliment... páni!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Kapucín> Já komplimenty dávám rád, jak jich nerozdam tak 12 za den - chřadnu ojojojo břuch bolí, hlava třeští, musím dávat, tedy rád dávám
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 24.10.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Helen (Občasný) - 14.12.2003 > Pobavilo. :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2) 3
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter