Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Krutý ráno z kolekce Dobytci
Autor: pavson (Občasný) - publikováno 14.7.2004 (23:52:46)

     "Proč chlastáš tak, jako by každej den byl tvůj poslední v životě?"

     "Kurva přestaň s tim kázáním, bolí mě vepřovka." Musim teprve složit, co jsem  včera vlastně prováděl.

     "Proč ses tak navážel do tý zrzky, dyť jsi furt mektal, jak se ti líbí?"

     "Ty jsi holkám, který se ti líbily, nepodrážel v dětství nohy?"

     "Něco jinýho je v deseti podrážet holce nohy a něco jinýho je ve třiceti říct holce, že je multikráva."

     Tak, to máme první střípek do mozaiky. Zuzana. No co, přinejhorším si o mě bude myslet, že jsem ukrutně vtipnej.

     "Nemoh bys mě prozvonit, nemůžu najít telefon."

     "Děláš jsi prdel, nebo to vážně nevíš? Soutěžil jsi s Andrejem, čí telefon víc vydrží."

     Do psí kundy, začínám si matně vzpomínat. Něco mi říká, že moje nová Nokia prohrála soutěž potápění v půllitru.

     "Kdo zaškvařil taxíka?" Třeba se trefim a bude si myslet, že si aspoň pamatuju, jak jsme se dostali k němu domů.

     "Ty jsi nepamatuješ ani na tu ostudu v metru? Oblík sis Andrejovo tepláky, natáh sis je skoro až ke bradě a dělal jsi senochrupa Julina. Stoupl sis k eskalátoru a blokoval jsi dobrejch pět minut výstup z metra. Pak k tobě přišel ten kretén Andrej a pomáhal ti jako překonat strach. Ty magoři, který jsi úspěšně pět minut blokoval, ti pak za odvahu zatleskali."

     No vida, přece jen jsem ukrutně vtipnej.

     "Nemáš tu něco k pití? Dal bych si vyprošťováka."

     "Tys neměl včera těch průserů dost?"

     "Jaký průsery, pár roztomilejch veselostí."

     "Tobě se zdá roztomilý, hrát si v metru na Velkou cenu San Marina a postříkat přitom pivem z lahváče i nevinný lidi?!?"

     A kurva, zdá se, že mi neřek ještě zdaleka všechno.

     "Nebo hrát na nástupišti curling s konzervama a krást uklízečkám košťata, to může napadnout opravdu jen tebe a Andreje."

     Řekl bych, že mozaika je i na můj vkus už docela pestrá.

     "Jó, jsem kretén, stačí?"

     "Stačí, ale ještě tohle jsem ti chtěl říct, když chčiješ v koupelně do umyvadla, tak se zamykej, vole, matku málem šlehlo!"

     Jo, myslim, že je to DOBRÁ RADA.

    

    



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 15.7.2004 > senochrup Julian je super.....dobrá rada je taky dobrá..sem jednou seděl v jedný zaplivaný špeluňce, bylo vidět do přilehlý kuchyňky, tak jsem měl podobnou radu na jazyku, pro toho vožralýho pingla...no kafe bych si tam teda nedal...
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 15.7.2004 > vtipná věc.
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.7.2004 > no alkoholicky historky moc v oblibe nemam, ale tohle se libilo
Body: 5
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 26.7.2004 > senochrup Julian!!! škoda, že jsem u toho nebyla  :(((
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > Pavsonéééééééééééééé, supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter