Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Ráno,ráno z kolekce Přiblíženci
Autor: barlach (Občasný) - publikováno 28.10.2003 (16:47:55), v časopise 30.10.2003
Pokračování>
 

Michal Bärlach

 

Ráno, ráno…

 

 

Dnes ráno jsem se probudil mladší než jindy. První, co jsem uviděl po sledu veselých snů, bylo okno. Vzpomněl jsem si na pana Ladu, na moje dětství v obležení kocoura Mikeše a postav ze Švejka… Z vrchu od rámu pomalu stékaly dvě kapky, oživlé pozůstatky prvního nočního mrazíku. Pluly k parapetu v rytmu Ravelova Bolera, co chvíli se prolnuly v malou řeku a zase rozdělily do potůčků, klidné, krásné, plné nadějí nového dne…

            Kdyby tak věděly, že každý centimetr skla jim ubírá kus těla i sílu, že až doplují k parapetu, chvilku postojí, ještě kratší chvilku se proletí a pak se nevratně roztříští o betonový chodník pod okny…

            A já?



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 28.10.2003 > Hezké.
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 28.10.2003 >

Ranní filozofie?

Ty se prosím nerozbíjej!!

Zdařilá momentka... Ravelovo Bolero... :o)


Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 28.10.2003 > Delight> 

Pokusím se, a moc děkuji za přečtení. Já to teď nějak opomíjím, ale pokusím se zlepšit...

A snad se nerozbiju...


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 28.10.2003 > barlach> 

Nějak mi dneska poránu pěkně sedla! :o)

No, kdybys věřil v reinkarnaci, tak by ses třeba mohl těšit na to, jak se vrátíš na zem v podobě vlahého ranního deštíčku :o) 

Sorry, blbá legrace, já vim... Uš mlčim!!!


<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 28.10.2003 > hm
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 28.10.2003 > Pavel Šavel> A to je jako všechno,co k tomu řekneš? Hm? :-))))
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 28.10.2003 > krásná momentka...povedlo se ti to! Ten konec je perfektní
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 29.10.2003 > Dommi> Děkuji,moc děkuji...
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 29.10.2003 > Super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 29.10.2003 > Bobísek> Děkuji, jsem rád, že se to líbí...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.10.2003 > Jojo, do časopisu.
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 30.10.2003 > Lian> Jsem poctěn. Díky...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.10.2003 > pěkný kus ranní fortelný filozofie:o)))
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 30.10.2003 > quentinbubakoff> Člověk se tomu v těch zmlžených ránech nějak nevyvaruje:-)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 29.10.2003 > nojo, my mame vyhodu, ze si muzem vybrat...obcas...a trosku ten dopad zmirnit :)
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> A jseš si jistý? :-)))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > barlach> hm...prave ze ne, proto tam je to "obcas"...nebo taky "nekdy" :))
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> Ach tak... Já hlava děravá...
<reagovat 
Silona (Občasný) - 4.11.2003 > Joj, skvělé :)
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 4.11.2003 > Silona> Juj, díky
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.11.2003 > Krása... tomuhle říkám pocitovka.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 10.11.2003 > a tomuhle skleróza :o)))
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 10.11.2003 > Kapucín> A tomuhle díky:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter